Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

NGamerin suojus ei sitten ollutkaan niin hyvä kuin nämä Nintendon omat, eli ei suojaa samalla tavalla ja yhtä tehokkaasti - "pehmusteita" ei ole ollenkaan. Mutta kyllä se loistaa.

R-kioskilta itse ostin lehden, mutta Lehtipisteen sivuilta tosiaan löytyy paikat.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Ei ole minulle suojia tullut, täytynee ottaa nintendoon yhteyttä. Varmaan 2 kuukautta sitten jo tilasin.

Sama. Tilasin nintendo.fi sivuilla viime vuoden puolella ja kolme kuukautta sitten uudelleen. Ei tullut tai kuulunut, mutta lähetin viime perjantaina sähköpostilla tilauksen, niin maanantaina tuli vahvistusviesti ja lähettävät kunhan saavat niitä lisää. Tällä hetkellä loppu varastosta.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Ilmeisimminkin saaneet varastoon niitä, kun sunnuntaina laitoin mailia, niin tänään eli keskiviikkona saapui postissa...

Eli toimitukset on alkanut jälleen - ainakin näin voisi päätellä
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Viikonloppuna kolautin Wiikaken otsaan, pitäisiköhän kanssa hätyytellä Amoa niiden suojusten kanssa... ei vain ole innostanut kun tajusin että kumi peittää paristoluukun. Näppärää!
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Joo tänään tuli postissa. Voi tuohon suojaan viiltää aukon vaikka mattoveitsellä. :) Suojus on kuitenkin niin helppo ottaa pois ja laittaa takaisin, että enpä aio niin tehdä.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Saisikohan näitä suojia vielä jostain? Ohjain oli paljon parempi omaan käteeni kun suojus oli päällä. Ainakaan Nintendon (Amon) sivuilta en löytänyt enää paikkaa mistä tilata, tai ylipäätään tarkistaa saatavuutta.

Jos jollain on ylimääräistä (1kpl riittää) niin olisin kiitollinen. Heittäkköön vaikka privana viestiä.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Saisikohan näitä suojia vielä jostain? Ohjain oli paljon parempi omaan käteeni kun suojus oli päällä. Ainakaan Nintendon (Amon) sivuilta en löytänyt enää paikkaa mistä tilata, tai ylipäätään tarkistaa saatavuutta.

Jos jollain on ylimääräistä (1kpl riittää) niin olisin kiitollinen. Heittäkköön vaikka privana viestiä.

Mulla vähän sama ongelma kun ei ois rahaa maksaa noista :/
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Mulla olis noita kortsuja kolme kappaletta niitä tarvitsevalle. PM:llä loput.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Olisko jollain ylimääräsinä näitä? koira repi ainoan kappaleen, tarvetta olis kahdelle mut yhdestäkin olisin kiitollinen :D
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Meitsil edelleen kolme ylimääräistä Helsingissä. Hyväntekeväisyyttä en tosin tee postikuluissa.
 
Ylös Bottom