Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Kyllä tämän voisi melko iloiseksi asiaksi sanoa näin Mario-fanin silmin.

ja sama uutinen viellä spoilerissa
Super Mario Bros -pelisarjan 25-vuotisjuhlat jatkuvat. Nintendo ilmoitti julkaisevansa myös Suomessa Super Mario All-Stars -pelin Wiille. Paketissa toimitetaan Super Mario Bros., Super Mario Bros: The Lost Levels, Super Mario Bros. 2 ja Super Mario Bros. 3 samalle levylle painettuna.

Paketti sisältää myös Super Marion historiasta kertovan kirjan sekä soundtrack-levyn, joka sisältää musiikkia aina ensimmäisestä Super Mario Bros -pelistä viime kesänä julkaistuun Super Mario Galaxy 2:een.

Super Mario Bros. All-Stars – 25th Anniversary Edition julkaistaan Wiille joulukuun 3. päivänä

On kyllä mahtava uutinen, varsinkin, kun näin vähän nuorempana ei ikinä ole noita päässyt testailemaan.:D

Maanantain kortti takaisin, jepajee!

Kääntöpuolena tosin tuo uusintainssi, tai ennemminkin se, kuinka se toimii.. Mä saan ajella tällä kortillani ihan kuinka haluan, mutta mun täytyy käydä inssissä uudestaan kuukautta ennen sen voimassaolon loppumista.. Eli järjetöntä rahastusta koko homma.

Hahaa 1,5 tuntia loman alkuun! Katsellaan sitä työntekoa sitten joskus. :D

Kääntöpuolena tosin tuo uusintainssi, tai ennemminkin se, kuinka se toimii.. Mä saan ajella tällä kortillani ihan kuinka haluan, mutta mun täytyy käydä inssissä uudestaan kuukautta ennen sen voimassaolon loppumista.. Eli järjetöntä rahastusta koko homma.

Älä sitten kaahaile :)

Ei, vaan sillä nimenomaan pyritään siihen, ettei ajeltaisin ihan kuinka vaan.
Omasta mielestäni ensimmäisen kahden vuoden aikana älyttömästä kaahailusta tai törkeästä liikenteen vaarantamisesta voisi laittaa koko autokoulun uusiksi. Oppisivat olemaan liikenteessä ihmisiksi.

Omasta mielestäni ensimmäisen kahden vuoden aikana älyttömästä kaahailusta tai törkeästä liikenteen vaarantamisesta voisi laittaa koko autokoulun uusiksi. Oppisivat olemaan liikenteessä ihmisiksi.
Kyllä sinne samaan autokoulun uusintaan saisi laittaa näitä keski-ikäisiäkin äijiä ketkä tuolla Audeillaan kaahailee.

^ehkä, mutta niiden jamppojen asenteisiin ei paljon enää voi vaikuttaa.

Ei, vaan sillä nimenomaan pyritään siihen, ettei ajeltaisin ihan kuinka vaan.

Mun ulosannissa vai sun ymmärryksessä vikaa? Siis saan kortin maanantaina takaisin. Check. Saan lähteä ajamaan heti poliisilaitoksen pihalta, kun sen kortin olen saanut. Check.

MUTTA. Mun täytyy käydä inssi uudelleen. Ei sinä päivänä kun kortin takaisin saan, ei viikon päästä siitä, ei kuukauden päästä siitä, ei edes pakolla tänä vuonna, kunhan suoritan sen ennen kuin hyllyltä takaisin tullut ajokortti vanhenee.

Tottakai olen samaa mieltä että uusintainssi kuuluu käydä vaikkei siitä käytännössä enää mitään hyötyä ole, mutta kun sen saa käydä missä vain vaiheessa, se tässä mättää. Se kuuluisi käydä heti kun sen kortin saa takaisin tai oikeastaan niin, että sen kortin saa sitten takaisin, kun on suoritetun uusintainssin lappu kädessä.

Kenen mielestä rehellisesti on viisasta päästää mut liikenteeseen uudestaan, sanotaan, puoleksi vuodeksi, SITTEN käydä se inssi uudestaan, ja jatkaa ajamista? Inssi heti olisi järkevä. Inssi "missä vain vaiheessa" on rahastusta.

Älä sitten kaahaile :)

Kantapään kautta jne. Todellakin tulee ajeltua rauhallisemmin.. Vaikka tuokin oli vain huonoa sattumaa, harvemmin ajan millään tavalla epävarmasti.

Mulla sentään on ollut ajokortti jo n. kymmenen vuotta, eikä mitään rikkeitä! Välillä kyllä on nähnyt todella ärsyttäviä ja pelottaviakin tilanteita, kun patut päästelee ahtaimmistakin rakosista ohituksiin. Ihmetyttää vaan, että miten tuollaiset edes saavat ajaa autoa. Toki mahdollista on että kaikilla kuskeilla ei edes ole korttia. Monenlaisia juttuja tulee kyllä mieleen kun kohtuudella pitää matkaa taittaa, eli ratissa päivän aikana menee noin kaksi tunteroista vähintään.

Kenen mielestä rehellisesti on viisasta päästää mut liikenteeseen uudestaan, sanotaan, puoleksi vuodeksi, SITTEN käydä se inssi uudestaan, ja jatkaa ajamista? Inssi heti olisi järkevä. Inssi "missä vain vaiheessa" on rahastusta.

Ajokielto on käsittääkseni jo lusittu joten on aivan loogista, että saat lähteä ajamaan samantien. Uusintainssin pointti onkin juuri se, että toiste ei välttämättä tule niin herkästi hölmöiltyä, varsinkaan jos joutuu uusintainssin maksamaan omasta kukkarosta.

Tosin tiedän erään tapauksen jolla on vieläkin ykkösvaiheen kortti ja ikää on 28v. On jatkuvasti joutunut ramppaamaan uusintainsseissä ja ajotunneilla, mutta mitään ei ole jäänyt jakeluun.

Ei muuta kuin peace, love and understanding liikenteessä.

Nyt pistää iloitsemaan koeviikko, joka meni muutamaa ainetta lukuun ottamatta odotettua paremmin. Ja sitten tuli vielä tilattua uus lumilauta, jonka sain ihan laittoman halvalla. Nyt vaan tartteis enää sitä LUNTA!

Mielenkiintoinen päivän ilmiö, YLEltä potkut saanut kalja-ankkuri Kimmo Wilska. Facebookin faniryhmään liittyy 50 "tykkääjää" minuutissa ja vaaditaan yleä alas. Yle voisi kyllä haistaa pitkän paskan, hauska kevennys uutisten päätteeksi ja kenkää. Mitä jos kansa saisi kuitenkin päättää. Perhana.

E:
33545_447155163818_649433818_5180030_3047830_n.jpg

:D:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hahhaa, kaveri oli kaljoista velkaa niin löi rokpändin soittimet ja pelin kouraan. Lähes käyttämättömät ovat, hienoutta!

Ja sitten syysloma alkoi, aikasta hienoa. Harmi että tuota lumisohjoa on, ei viitti hirveästi lähteä ajelemaan mihinkään. :p

Ylityöt. Tuo rahan ahneiden ihmisten suuri vitsaus. Vajaata paria tuntia vaille 16 tunnin työrupeama ohi. Alkaa aivokuolema olla lähellä ja kuulen jo sänkyni huutavan mestarinsa nimeä. Onneksi tänään saa levätä ja vasta sunnuntaina takaisin tekemään kevyt 12 tunnin päivä. Siitä onkin hyvä startata sitten virkeä aamuviikko. Puuh! :D Money money! <3

Soluttautuminen vihollisen rajojen taakse lähtee käyntiin huomenna. Toivottavasti en päädy kyntöhommiin Siperian karuille pelloille saati krasnojarskilaiseen poikabordelliin. Raportoin, jos selviän takaisin Suomi-neidon taivaallisen lämpimään syleilyyn ennen lomakauden kliimaksia.

Ylös Bottom