Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Alan Waken PC-versiosta tulee myös fyysinen versio! Digiversiota nyt ei voi miksikään peliksi edes sanoa, joten fyysinen kappale menee kyllä ostoon.

Linkki
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille foorumilaisille ja kiitoksia yhteisistä vuosistamme! Toivottavasti niitä tulee lisää roppakaupalla jatkossakin, onhan tämä sentään Maailman Paras Foorumi™. Kiitokset erityisesti yllätyspidolle ja konsolikaveruksille, Live long and prosper! \o/

:cool:
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Lapsi lähti hiihtolomaviikoksi mummolaan. Mitä tekevätkään vanhemmat sillä aikaa...
No tietysti pelaavat, kuinkas muuten! :D Olutta on. Pakastepizzoja on.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hiihtoloma alkoi. "Pääsen" metsähommiin nyt, kun kerran on aikaa. Mbfmotolta pitäisi myös tulla palikoita tommoseen "projektiin" alkuviikosta. Nyt on hjuva fiilis.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Taas yksi opintomatka takana ja paluu päämajaan edessä. Horisontissa siintää Fallout: New Vegas Ultimate Edition ja uuden kitaran prototyypin testaus. Kuningas alkoholikin saattaa käydä vierailulla. Kaiken kaikkiaan vaikuttaisi olevan ihan siedettävä viikonloppu luvassa.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Eipäs ollutkaan juhlat ohi vielä tuolloin. Vaimo oli järjestänyt kaverit ja työkaverit vielä "rääppiäisiin" illaksi. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Jeejee, eka teoriatunti autokoulussa. Ei tarvi kauaa kituuttaa fillarilla tai bussilla. Mielenkiintosesti mun lisäksi on vain 1 tyyppi samassa ryhmässä ja sekin sankari meni väärään toimipisteeseen istumaan ekan tunnin :rolleyes: Noh onpahan aika rentoa, kun ei ole ties mitä pissiksiä valittamassa, kun faija pakotti autokouluun tms.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Yllätyinpä eilen positiivisesti, jotain hyötyä työttömyydestäkin. Lähdin eilen Impivaaran uimahallille salilla käymään ja ostamaan työttömän liikuntaranneketta. Lataus rannekkeineen maksoi vain 32e. Samalla sain tietää, että saan käydä sillä rannekkeella puolen vuoden ajan salilla/uimassa niin paljon kuin huvittaa ympäri Turkua! Kesäkunto, here I come! :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Yllätyinpä eilen positiivisesti, jotain hyötyä työttömyydestäkin. Lähdin eilen Impivaaran uimahallille salilla käymään ja ostamaan työttömän liikuntaranneketta. Lataus rannekkeineen maksoi vain 32e. Samalla sain tietää, että saan käydä sillä rannekkeella puolen vuoden ajan salilla/uimassa niin paljon kuin huvittaa ympäri Turkua! Kesäkunto, here I come! :D

Jaa että tuollainenkin mahdollisuus olemassa? Jukopliut, pitänee varmaan itekin tarttua tilaisuuteen. Tähän asti käynyt taloyhtiön "salilla", jossa puitteet ovat kuin 60-luvulta, mutta onhan niilläkin hommat saanut tehtyä. Tämä todellakin oli iloinen ylläri, kiitos tästä :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tervehdys kaikille olen uusi jäsen playstationfin:issä! Tuli liityttyä nyt ps3:sen julkaisun ja hankinnan myötä. Päivän käytön jälkeen olen ollut todella tyytyväinen hankintaani,
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tunnen itseni tyhmäksi aina välillä.

Mutta onneksi on KFIN. Täällä tuntee itsensä _todella_ viisaaksi. En tiä mistä johtuu, mutta keskiverto pelaaja tuntuu olevan kehitysvammatteen tasolla (viestien perusteella, etenkin eräs sotapeliketju on erittäin hassu). Toki itsekkin olen kikkaillut, koska .... Tämä tietenkään ketään yksilöimättä, ex. joo.

Voorumi todella piristää päivääni. Onneksi olen osa tätä hienoa yhteisöä, jossa ei ole kinaa, turhaa itkemistä jne. Kiitos KFIN.

T: J
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Viime aikoina positiivista on ollut tää liikunta. Olen alkanut nyt kotona painoja nostelee yms. lihaskuntoa harrastaa. Todella mukavaa, kun tajuaa saaneensa jo vähän lisää lihasta. Syksyllä vois alottaa salilla treenauksen, mutta nyt täytyy jonkinlainen pohja saada, ettei tarvitse salille mennä muiden naurun kohteeksi. :D Onko täällä ketään muita nuoria salilla/kotona lihaskuntoa harjoittelevia?
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Viime aikoina positiivista on ollut tää liikunta. Olen alkanut nyt kotona painoja nostelee yms. lihaskuntoa harrastaa. Todella mukavaa, kun tajuaa saaneensa jo vähän lisää lihasta. Syksyllä vois alottaa salilla treenauksen, mutta nyt täytyy jonkinlainen pohja saada, ettei tarvitse salille mennä muiden naurun kohteeksi. :D Onko täällä ketään muita nuoria salilla/kotona lihaskuntoa harjoittelevia?

Jos omistat android-puhelimen, niin käy marketista pull ups- ja push ups-ohjelmat hakemassa. Saattavat nuo löytyä muidenkin valmistajien putiikeista toki. Ovat todella hyviä kotitreeniohjelmia ja pitävät myös treenikurin kohdillaan ajallisesti. Tee kumpiakin vuoropäivinä. Olet vasta 14, joten ei kannata aloittaa vielä ainakaan kovilla painoilla reenaamista. Malta vuos tai pari ennen siihen ryhtymistä. Ja muista pitää selästäsi huolta!
 
Ylös Bottom