Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ollu kyllä oikeastaan ekaa kertaa elämässä loma, jonka jälkeen on olo, että oon ollu lomalla ja nauttinut siitä. Esim viime vuonna heinäkuun olin kokonaan lasten kans keskenään ja se ei ollu lomaa nähnytkään.

Nyt pääsiäisperjantaina ensin laivalle, siitä seuraavana päivänä vaunulle missä oltiin kuus päivää. Siellä oli niin lämpimät kelit et t-paidassa koko viikko ja ei kiire mihinkään. Saunomista, hyvää ruokaa ja vain oleilua. Iltaisin Snookerin mm kisoja. :)

Nyt eilen koottiin lapsille taas trampoliini näin kevään kunniaksi, tänään paostelin tuossa avotuligrillissä muurinpohjalettuja ja päivällä vaihdoin autoon etusumarin hajonneen tilalle.

Nyt on jotenkin todella minimaalinen stressin taso ja on tosi mukava palata huomenna töihin...ehkä vaikuttaa se et on vain kolme päivää töitä ja sit taas 4 lomaa. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Iltaisin Snookerin mm kisoja. :)

Tätä on tullut kyllä itsekin harrastettua enemmän kuin lääkäri määrää. Aivan tajuttoman hieno laji, päälle vielä Aki Kauppisen sekä Ville Pasasen selostukset, joista paistaa läpi intohimo lajia kohtaan ja asiantuntemus noin yleensä. Kerrassaan mahtavaa kuunneltavaa ja katsottavaa.

Nytkin itse asiassa kirjoittelen telkkarin katselun lomasta. Hypin juurosport 1:n ja 2:n välillä, 1:llä snookeria, 2:lla bundesligaa :).
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tuo selostus vaikuttaa todella paljon. Kun se intohimo on noin kova, niin siinä jää koukkuun vaikka shakkia katsoisi. Itse pelaan snookeria ja perus 8/9-palloja muutenkin, mutta itse katson selostuksen takia myös esimerkiksi pyöräilyä. Isä ja poika vetää siellä puolella niin huikeaa settiä myös.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Täällä on kanssa yksi potilas joka on muutamat päivät elänyt vain sohvan ja töllön välissä snookeria seuraillen. Todella mahtavat pelit olleet, mitä nyt Dingin häviö pisti ketuttamaan. Hullin häviö nyt oli odotettavissa, mutta pitää nostaa jätkälle hattua kisoihin pääsystä.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Itselle iloinen tapahtuma on, että ensi kaudella pääsen pelaamaan oman ikäluokan (99) Suomen parhaassa salibandyjoukkueessa, Tapanilan Erä 99-edustukselta tuli vihreää valoa ja ens kaudella ehkä itsekkin kultaa kaulassa. :cool:
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tilasin Amerikasta NES -pelin ja oli vähän ongelmia saada sitä toimimaan. Nyt se toimii, kun puhdistukseen käytin rasiallisen korvapuikkoja ja puhdistusainetta. Ei enää sureta!
 
Näytä liitetiedosto 12657
Tänne suomen velkaisimpaan kuntaan tuli vihdoin 4G (vuoden elellyt 3G:n varassa, kun maaseudun Adsl:ään ole varaa). Kauhealla tuurilla vaikka ollaan kaukana tukiasemasta, niin meidän talon ja tukarin välis on vain peltoa. Naapurilla tien toisella puolen on pelkkää metsää ja ei toimi kunnolla. (Edit: enemmänkin nopeutta antais, mut liittymä on rajattu 50 megaan).

Toinen loistava juttu on se, että esikoinen täyttää 29.5 5vuotta ja saa sukulaisten ostamana leikkikeskuksen pihalle (liukumäki, torni, kiipeilyseinä, keinut jne.).
Tämän vuoksi on 2viikkoa muokattu nurmikkoa normi pihaksi.
Ensin aluskangasta, sitten käsin levitettyä sepeliä ja parhaillaan teen riukuaitaa erottamaan jäljelle jäänyttä nurmikkoa leikkipaikasta.

Maanantaina leikkikeskus saapuu pihalle (toki täytyy itse koota), joten positiivista on se, että alkaa hommat olemaan loppusuoralla, olen meinaan aivan loppu. :D

Näytä liitetiedosto 12658
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Mainontaa tiedossa!
grin.gif

http://teraskasine.files.wordpress.com/2014/05/avajaiskutsu-iso-juliste.jpg

Minulla Savonlinnan Galleria Ars Novassa taidenäyttely, jonka teemana on muoti ja kauneus. Näyttely on esillä 30.5.-19.6.2014 asti. Galleria on avoinna arkisin klo. 11-17, viikonloppuisin klo. 10-18. Näyttelyyn on vapaa pääsy, ja meikäläinen valvoo jokainen viikonloppu galleriaa. Saa tulla moikkaamaan!

Alla mainosvideo, jonka taustalla jokaiselle Ocarina of Timea pelanneelle tuttua musiikkia.https://www.youtube.com/watch?v=ctsaeLWdo4s&

Olen avajaisia varten pukeutunut naiseksi, jostä syystä olen opetellut kävelemään korkokengillä koko kevään ajan perse keinuen. Olen löytänyt taiteen ansiosta sisäisen naiseuteni. Elämä on kaunista! :)


Tulkaa katsomaan!

Galleria Ars Nova
Linnankatu 9, Savonlinna
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Olen avajaisia varten pukeutunut naiseksi, jostä syystä olen opetellut kävelemään korkokengillä koko kevään ajan perse keinuen. Olen löytänyt taiteen ansiosta sisäisen naiseuteni. Elämä on kaunista! :)


Tulkaa katsomaan!

Galleria Ars Nova
Linnankatu 9, Savonlinna

Onnea näyttelyllesi!:) Tosin kutsukaa vapaasti minua suvaitsemattomaksi tms., mutten ymmärrä miksi mielestäsi on hauskaa ja nokkelaa pukeutua naiseksi jos olet mies? Ymmärrän jos olet transvestiitti(ei mitään pahaa siinä!), mutta onko muussa tapauksessa kuluneempaa ja huonompaa vitsiä? Mitä jos antaisit vain taiteesi puhua puolestaan ilman tuollaista?
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Onnea näyttelyllesi!:) Tosin kutsukaa vapaasti minua suvaitsemattomaksi tms., mutten ymmärrä miksi mielestäsi on hauskaa ja nokkelaa pukeutua naiseksi jos olet mies? Ymmärrän jos olet transvestiitti(ei mitään pahaa siinä!), mutta onko muussa tapauksessa kuluneempaa ja huonompaa vitsiä? Mitä jos antaisit vain taiteesi puhua puolestaan ilman tuollaista?

Sehän olisi paljon tylsempää, jos olisin vain puvun takki päällä jorisemassa. Teemojen mukaisesti ollaan pukeuduttu, huomiohuorausta unohtamatta. :)
 
_img1280.jpg


Vihdoin se on valmis. Kauhea homma ollut tossa pihan muokkauksessa. Hiukan aidan juureen vielä lautaa, mutta pääasia et lapset pääsee nyt leikkimään.

Kävivät yöpuvuissaan testaamassa äsken ja se ilo ja säihke silmissä on jotain korvaamatonta.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Palkkapäivä perjantaina on iloinen tapahtuma jos mikä! Toivottavasti saan hakea samana päivänä myös uuden tietokoneeni paikallisesta atk-puöljusta myös.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Nyt on haettu kunnon satsi (ihan käsistä se taas lähti) kesäjuomaa. Onneks tullitäti vaa kehu lastausta ja et oltii otettu kantavuus pakussa huomioon.

Vaarallista vetää pre orderista iso kasa ja päivän aikana kiertää 6-8 eri alkoholimyymälää joista jokaisesta heräteostoksia. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Yliopiston ruotsinkurssi lävitse ja vieläpä "hyvät tiedot"(eli paras mahdollinen arvosana) sekä suullisesta että kirjallisesta osiosta. Lähtökohta oli melko pelottava, kun viimeksi oli ruotsia puhunut tai edes ajatellut yo-kirjoituksissa 2008 syksyllä eli noin 5,5 vuotta sitten. Nyt voi helpottunein mielin kääntää katseen kesäduuniin seuraavaksi 2kk.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Lomat ei sentään mulla ala vielä mutta nyt on varattu, eli on mitä odottaa kieli pitkällä :D
 
Ylös Bottom