En nyt sinänsä haluaisi aina olla pessimisti mutta minäkin mainostaisin jotain tuollaista juuri sillä, kuinka vaikea sinne on päästä. Yökerhoissa portsarit käsittääkseni tekee myös tarkoituksella jonoja, sillä se saa paikan vaikuttamaan kiinnostavammalta jonoineen kaikkineen.
Mutta koska olet itse tuosta selvästi innoissasi, niin ihan vilpittömät onnittelut noin muuten kuitenkin! Toivottavasti nähtäisiin jossain kohtaa julkisia tuotoksiakin kun niistä ja suunnitelmista niin paljon on jo luettu.
Itseäni oikeastaan entistä vähemmän kiinnosta AI-tuotokset mutta mielenkiinnolla kyllä vilkaisisin että mitä olet kaikkien kehujesi jälkeen saanut aikaan.
niin noi kommentit oli reddittistä, Flux 3 postauksessa osioista on tarkoitettu noilla Ai modeleille, eli firman kanssa niillä ei tosiaan ollut mitään tekemistä
tuosta voi katella miten vaikea tuo on saada, että siellä tosiaan vaaditaan ne sosiaaliset linkit, ettei noita tosiaan ihan kenelle tahansa anneta. käsittääkseni olen ainut joka tuolla meidän AI discordissakin on tämän saanut. ei ainakaan mentori ollut sitä saanut, eikä kukaan tuosta ydin porukasta
mut joo mä teen hyvin kokonaisvaltaisesti juttuja tällä hetkellä, näin kesällä keskittyny enemmän pelien tekemiseen väsäilen omaa multiverse blitzball kloonia, aloitin tosiaan tekemään tätä muutama päivä sitten, hyvin iloinen myös siitä miten tämä tosiaan tästä kehittyy. tämä on vähä ku sekoitus blitzballia, fifaa ja Kiekko.tk:ta et tässä voi myös syötellä ja vedellä manuaalisesti hiirellä. mulla on tapana että menen gameplay edellä ja systeemit edellä että kun ne on kunnossa niin sit alan miettimään visuaalisia juttuja. koska agenteilla tuo kaikki luonnistuu niin mukavasti
tässäkin LLM et voi halutessaan keskustella pelaajien kanssa samalla kun värväät niitä marketista, et voi oikestaan jutella niitä näitä tai sitten tinkiä hintaa alemmaksi yms

tässä on mun toinen projekti sitten joka on myös working progress, jota oon nyt aikalailla tässä kesällä enemmän ja vähemmän väsäilly et teen turn based FF Multiverse Gacha old school peliä, mikä sisältää jokaisen FF3->FF16 pelattavan hahmon, sit tässä on path of exile:n crafting systeemi, FFX Sphere grid ja muistaakseen 500 eri FF monsteria. ja paljon muutakin, äänet animaatiot yms, niinjoo ja tässä LLM generoi sitten kontenttia ja erilaisia FF sceneerioita että tekstipohjainen dialogi eli halutessaan pelissä voi tehdä mitä haluaa. paitsi taisteluissa koska halusin sillä tavalla rajoittaa sitä, et kyseessä on FF AI Dungeon, inspired by AI Dungeon.
et nää AI hommat ja eri agentti hommat on nyt semmoisella tasolla näissä peli ja koodaus jutuissa et voi käytännössä luoda mitä ikinä haluaa aika suhteellisen vaivattomasti (en oo tosiaan kertaakaan avannut kummankaan pelin koodia), ja ne kehittyy kuukausi tasolla niin kovaa vauhtia että kokoajan voi luoda enemmän ja enemmän, et nyt main focus ei ole ollut edes kesällä AI hommissa vaan se on lähinnä sivu tekemistä. et nauttinu kesästä ja keskittyny treenamiseen, ja siinä samalla pelaillu vähä pelejä. ja sillon tällön jatkanut omia AI peli ja ohjelma projekteja, videoita ei oo tullu generoitua juuri ollenkaan nyt kesällä,
et nyt toistaiseksi teen asioita vaan lähinnä omaksi iloksi, täytyy sit kattoo mitä alkaa tekee mutta sitä portfoliota päivittelen jatkuvasti ja lisään näitä projekteja sinne, tuo flux 3 hyväksyminen mut toho EA programiin osoitti että se on ihan hyvällä tasolla niin aion parantaa sitä entisestään.