Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ilosaarirock?

Peoplez

Member
Ketään lähössä? Ite lähen huomenna kohti Joensuuta. Jos ketään tulossa rokkaamaan niin tulkaa moikkaamaan, mä oon se rokkaava tyyppi jolla on pitkät hiukset, mut tunnistaa varmasti:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
(LOL)
Mä en ainakaan mee, en oo oikein festari ihmisii....

No lol vaan itelles P33L0! Et oo festari-ihmisii? No voi voi... Kannattas tulla, varmasti tulee hauskaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Ketään lähössä? Ite lähen huomenna kohti Joensuuta. Jos ketään tulossa rokkaamaan niin tulkaa moikkaamaan, mä oon se rokkaava tyyppi jolla on pitkät hiukset, mut tunnistaa varmasti:)
Juuh. Kenelläkään muulla ei epäilemättä ole pitkiä hiuksia eikä kukaan rokkaa. :)

Itselläni menee monivuotinen Ilosaarikäyntiperinne rikki ja harmittaa vietävästi. Festareilla on aina ollut jotenkin erityisen lämpöinen fiilis ja onpa tullut todistettua muutama parhautta oleva keikka vaikka yleensä festarikeikat ovat suolesta. Anathema siinä tähtikattoisessa teltassa pari vuotta sitten oli ihan ykkönen.

Pidä lystiä.
 
Re: Re: Ilosaarirock?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*

Juuh. Kenelläkään muulla ei epäilemättä ole pitkiä hiuksia eikä kukaan rokkaa. :)

Itselläni menee monivuotinen Ilosaarikäyntiperinne rikki ja harmittaa vietävästi. Festareilla on aina ollut jotenkin erityisen lämpöinen fiilis ja onpa tullut todistettua muutama parhautta oleva keikka vaikka yleensä festarikeikat ovat suolesta. Anathema siinä tähtikattoisessa teltassa pari vuotta sitten oli ihan ykkönen.

Pidä lystiä.

Joo pidän varmasti. Tää on mun ensimmäinen Ilosaari joten saa nähä mitä tulee. Positiivisia juttuja oon kuullu tosi paljon että tuolla nimenomaan on sellainen mukava tunnelma. Rock n' roll!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Ketään lähössä? Ite lähen huomenna kohti Joensuuta. Jos ketään tulossa rokkaamaan niin tulkaa moikkaamaan, mä oon se rokkaava tyyppi jolla on pitkät hiukset, mut tunnistaa varmasti:)


Ei todellakaan olla tulossa vaan suuntana on Tuska festivaali sunnuntaina. Ilosaaressa kautta vuosien ollut niin surkea musiikillinen, etta ei kiitos. Janakkalan Barokkiviikko ja Tuska festivaali riittakoot talle kesalle. Ensi vuonna Muusiikin aika Viitasaarella. Jo vuosia sitten piti jattaa Pori Jazz pois, kun siella ei enaa kuule 'oikeaa' jazz musiikkia lainkaan.
 
Ilosaarirock on kyllä kaikenkaikkiaan loistava festivaali. Noh, musiikkipuoli nyt on makuasia, joten enpä sitä kommentoi mitenkään. Kuitenkin se tunnelma on siellä selkeästi paras. Ainakin omasta mielestäni. Enkä muista koskaan nähneeni siellä mitään tappeluita yms. Kokemukseni nojaan 4 peräkkäisinä vuosina vietettyihin ilosaarirockkeihin. Tänä kesänä en valitettavasti tuonne pääse... Se harmittaa ihan vietävästi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Ilosaarirock on kyllä kaikenkaikkiaan loistava festivaali. Noh, musiikkipuoli nyt on makuasia, joten enpä sitä kommentoi mitenkään. Kuitenkin se tunnelma on siellä selkeästi paras. Ainakin omasta mielestäni. Enkä muista koskaan nähneeni siellä mitään tappeluita yms. Kokemukseni nojaan 4 peräkkäisinä vuosina vietettyihin ilosaarirockkeihin. Tänä kesänä en valitettavasti tuonne pääse... Se harmittaa ihan vietävästi.

Mitas ne olikaan ne yli-innokkaat jarjestysmiehet?
 
Jaa-a.. jaksaisikohan sitä raahautua Tuskaan sunnuntaina?
Tänään on parhaat bändit, mutta en omaksi (ja kaikkien muiden) harmiksi pääse. :(
Ei sunnuntaina olisi muuta mielenkiintoista kuin Niskalaukaus ja BD, mutta enpä tiedä kannattaisiko noiden takia tehdä 500 kilometrin matkaa.
 
Re: Re: Re: Re: Ilosaarirock?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Janakkalan Barokkikesa

Tosin tapahtuma oli jo, mutta ensi vuonna uudestaan Janakkalan Pyhan Laurin kirkkoon kuunetelemaan aitoja keskisavelvirityksessa olevia barokkiurkuja!

Jumalaute kun tollasiakin missaa tietämättömyyttään. No ensi kesänä sitten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Mitas ne olikaan ne yli-innokkaat jarjestysmiehet?

Enpä ole itse sellaisiin törmännyt, tosin minulla ei liene muutenkaan ongelmia auktoriteettien kanssa :) Niin, siellä festarialueella ei kai mielestäni saanut juoda omia juomia, köyhät kyykkyyn :) Mielelläni kyllä kuulisin, mitä ongelmia on ollut :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke


Enpä ole itse sellaisiin törmännyt, tosin minulla ei liene muutenkaan ongelmia auktoriteettien kanssa :) Niin, siellä festarialueella ei kai mielestäni saanut juoda omia juomia, köyhät kyykkyyn :) Mielelläni kyllä kuulisin, mitä ongelmia on ollut :)
Ja vaikka sattuisikin olemaan köyhä niin ystävälliset henkilöt viinanarikassa päivystävät tapahtuman ajan. Tai sitten voi lampsia kuolleempana hetkenä ostamaan pussikaljaa läheisistä kaupoista ja juoda odotellessa poptaivaan räjähdystä.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ilosaarirock?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu


Jumalaute kun tollasiakin missaa tietämättömyyttään. No ensi kesänä sitten.

Hannu Taanilahan on tuota mainostanut kovasti omassa Paivakirja-ohjelmassaan Radion Ylen Ykkosella.

Ainkin nyt viimeksi kirkko oli lahes taynna. Pari takimmaisinta perkkirivia olivat tyhjia.

Tapahtumapaikalle paase parhaiten autolla. Helsingista tai Tampereelta ei ole pitka matka, kun moottoritieta kayttaa.
 
Re: Re: Ilosaarirock?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia



Ei todellakaan olla tulossa vaan suuntana on Tuska festivaali sunnuntaina. Ilosaaressa kautta vuosien ollut niin surkea musiikillinen, etta ei kiitos. Janakkalan Barokkiviikko ja Tuska festivaali riittakoot talle kesalle. Ensi vuonna Muusiikin aika Viitasaarella. Jo vuosia sitten piti jattaa Pori Jazz pois, kun siella ei enaa kuule 'oikeaa' jazz musiikkia lainkaan.

No se on sitten musiikkimausta kiinni että meneekö Tuskaan tai Ilosaareen. Sulla oli toivonmukaan hauskaa Tuskassa ja mulla ainakin oli Ilosaaressa. LOISTAVAT festarit. Tunnelma oli todella jotakin uskomatonta. En nähnyt yhtään tappelua, teltasta ei pöllitty mitään vaikka jätettiin kaikki kamat aina sinne, aurinko paistoi ja keikat oli hyviä. Ensi vuonna menen varmasti uudestaan!
 
Ylös Bottom