Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
(LOL)
Mä en ainakaan mee, en oo oikein festari ihmisii....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
nojaah......
kuitenkin hukun kännissä jonnekkin ojaan.....
Juuh. Kenelläkään muulla ei epäilemättä ole pitkiä hiuksia eikä kukaan rokkaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Ketään lähössä? Ite lähen huomenna kohti Joensuuta. Jos ketään tulossa rokkaamaan niin tulkaa moikkaamaan, mä oon se rokkaava tyyppi jolla on pitkät hiukset, mut tunnistaa varmasti![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Juuh. Kenelläkään muulla ei epäilemättä ole pitkiä hiuksia eikä kukaan rokkaa.![]()
Itselläni menee monivuotinen Ilosaarikäyntiperinne rikki ja harmittaa vietävästi. Festareilla on aina ollut jotenkin erityisen lämpöinen fiilis ja onpa tullut todistettua muutama parhautta oleva keikka vaikka yleensä festarikeikat ovat suolesta. Anathema siinä tähtikattoisessa teltassa pari vuotta sitten oli ihan ykkönen.
Pidä lystiä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Ketään lähössä? Ite lähen huomenna kohti Joensuuta. Jos ketään tulossa rokkaamaan niin tulkaa moikkaamaan, mä oon se rokkaava tyyppi jolla on pitkät hiukset, mut tunnistaa varmasti![]()
Kerrohan lisääLainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Janakkalan Barokkiviikko
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Kerrohan lisää
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Ilosaarirock on kyllä kaikenkaikkiaan loistava festivaali. Noh, musiikkipuoli nyt on makuasia, joten enpä sitä kommentoi mitenkään. Kuitenkin se tunnelma on siellä selkeästi paras. Ainakin omasta mielestäni. Enkä muista koskaan nähneeni siellä mitään tappeluita yms. Kokemukseni nojaan 4 peräkkäisinä vuosina vietettyihin ilosaarirockkeihin. Tänä kesänä en valitettavasti tuonne pääse... Se harmittaa ihan vietävästi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Janakkalan Barokkikesa
Tosin tapahtuma oli jo, mutta ensi vuonna uudestaan Janakkalan Pyhan Laurin kirkkoon kuunetelemaan aitoja keskisavelvirityksessa olevia barokkiurkuja!
Mitas ne olikaan ne yli-innokkaat jarjestysmiehet?
Ja vaikka sattuisikin olemaan köyhä niin ystävälliset henkilöt viinanarikassa päivystävät tapahtuman ajan. Tai sitten voi lampsia kuolleempana hetkenä ostamaan pussikaljaa läheisistä kaupoista ja juoda odotellessa poptaivaan räjähdystä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Enpä ole itse sellaisiin törmännyt, tosin minulla ei liene muutenkaan ongelmia auktoriteettien kanssaNiin, siellä festarialueella ei kai mielestäni saanut juoda omia juomia, köyhät kyykkyyn
Mielelläni kyllä kuulisin, mitä ongelmia on ollut
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Jumalaute kun tollasiakin missaa tietämättömyyttään. No ensi kesänä sitten.
Ei todellakaan olla tulossa vaan suuntana on Tuska festivaali sunnuntaina. Ilosaaressa kautta vuosien ollut niin surkea musiikillinen, etta ei kiitos. Janakkalan Barokkiviikko ja Tuska festivaali riittakoot talle kesalle. Ensi vuonna Muusiikin aika Viitasaarella. Jo vuosia sitten piti jattaa Pori Jazz pois, kun siella ei enaa kuule 'oikeaa' jazz musiikkia lainkaan.