Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Import gc..

pipeweed

New Member
mitähän kaikkea tarvii ja paljon tulisi maksamaan jos esim lik sangista tilaisi import cuben..

siis muuntajat yms ja saako tota mitenkä toimimaan tavallisessa telkkarissa?..
 
Lik-Sang on kallis paikka, suosittelen Goblindirectiä

Sieltä saa USA- GC:lle 6kk takuun.
Muuntaja tulee mukana, mutta se pistoke siinä on erilainen vaikka volttimäärä on sama joten tarvitset lan-kwei.com/usefulE- osoitteesta löytyvän ' socket adaptorin', joita saa Suomestakin.
Pelataksesi väreissä tarvitset joko TV-Out- toimintoa tukevan näytönohjaimen, (niissä kaikissa on NTSC-tuki, ainakin minun muistaakseni) NTSC:tä tukevan tv:n tai tällaisen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CubeFreak
NTSC:tä tukevan tv:n tai tällaisen
Tuo NTSC->PAL -muunnin muuttaa signaalin ainoastaan PAL60-muotoon, joten se ei auta, mikäli televisiossa ei ole tukea 60hz signaalille. Sen lisäksi nuo muuntimet antavat erittäin huonon kuvanlaadun.

Mikäli televisio tukee 60 signaalia, on erikoisvalmisteinen RGB scart-kaapeli parempi ostos. Sellaisen saa tilattua GolbinDirectistäkin, mutta siellä sen hinta on aivan törkeä. GoldenShopista näyttäisi löytyvän hieman halvemmalla. Linkki

t. Ola
 
Goldenshop on vaan siinä mielessä hankala vaihtoehto, että siellä
myytävät USA-pelit ovat pääosin julkaisupelejä.
 
jjust.. no pitää nyt katella jos myisi tän pal cuben pois ja ostaisi importin :) syyhyää kädet jo sen verran kun tuo zelda on tulossa ja metroidikin kiinnostaisi jo.. juu mulla on gefo4 4200 tv-outilla.. elikkä ei pitäisi olla ongelmia saada kuvasta värillistä? elikkä esim tv-toolilla säätää asetukset kuntoon?.. (ko) ? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CubeFreak
Pelataksesi väreissä tarvitset joko TV-Out- toimintoa tukevan näytönohjaimen, (niissä kaikissa on NTSC-tuki, ainakin minun muistaakseni) [/URL]
Selittäisitkö vielä minulle ja muille, miten TV-outin olemassaolo PC:n näytönohjaimessa vaikuttaa GameCuben videoulostuloon ja Cubesta ulos tulevan signaalin yhteensopivuuteen television kanssa?

Periaatteessahan homma voisi toimia näin: näytönohjaimen TV-*sisääntuloon* Cubesta s-video- tai komposiittikaapeli, ja siitä kuva TV-ulostulon kautta PALina televisioon. Tätä varmastikin tarkoitit? Toimivatko TV IN ja OUT yhtäaikaisesti nykyisissä PC-näytönohjaimissa?

t. Ola
 
Ainakin minun ATI Radeonissani pystyy valitsemaan sen, mitä moodia TV käyttää. Kun koetin omalla PAL-kuutiollani pelata NTSC-moodissa, kuva oli mustavalkoinen.
Ja kyllä, tarkoitin juuri sitä mitä sanoit.

Minun näytönohjaimeni tukee TV in:niä ja outtia samaan aikaan.
 
Lik-Sang on sikäli hyvä paikka, että siellä sentään tajutaan että selkeä nettisivu ja kunnon tilaussysteemi toimii parhaiten. Nuo muut HK-liikkeet ovat aika kryptisiä verrattuna Likkiin.
 
Ylös Bottom