Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Importti PS2 peleistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doomfist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Doomfist

New Member
Joopa joo, tein tunnarit vaan että voisin viksummilta kysyä. Olkkarissa komeilee nyt PS3 ja kiinnostaisi tietää pystyykö sillä pelaamaan toisten regioneiden vanhoja pelejä. Ei nyt sinällään kiinnosta pelikohtainen toimivuus vaan se onko niissä ne region rajoitukset. Himottaisi hommata jenkkilästä Suikoden III joka ei koskaan tänne tullut ja GSD O.M.N.I VS ZAFT II Plus kun olen mecha hörhö ja se vaikuttaa maukkaalta mäiskeeltä. Mitään toivoa saada ne toimimaan ps3lla ilman säätöä vai pitääkö mun nyt vihdoin modata PS2 vanhus importteja varten?

Vastaus: Importti PS2 peleistä

Doomfist sanoi:
Joopa joo, tein tunnarit vaan että voisin viksummilta kysyä. Olkkarissa komeilee nyt PS3 ja kiinnostaisi tietää pystyykö sillä pelaamaan toisten regioneiden vanhoja pelejä. Ei nyt sinällään kiinnosta pelikohtainen toimivuus vaan se onko niissä ne region rajoitukset. Himottaisi hommata jenkkilästä Suikoden III joka ei koskaan tänne tullut ja GSD O.M.N.I VS ZAFT II Plus kun olen mecha hörhö ja se vaikuttaa maukkaalta mäiskeeltä. Mitään toivoa saada ne toimimaan ps3lla ilman säätöä vai pitääkö mun nyt vihdoin modata PS2 vanhus importteja varten?
PS3 noudattaa ostoalueensa region-rajoitusta PS1/PS2-pelien kohdalla, eli esim. Euro-PS3:lla ei Japanista importattuja PS2-pelejä voi pelata.

Jep kuten edellämainittu sanoikin niin PSX ja PS2 peleissä on alue rajoitukset... Mutta tosiasia on että PS2 ja varsinkin PSX pelit näyttävät aivan paskalta PS3 kautta niin tämä ei todellakaan ole mikään ongelma varsinkin jos kotoa löytyy modattu PS2.
Muutamaa peliä kokeilin PS3:lla ja itkut siinä meinasi tulla kun näytti niin palikalta että oli pakko lyödä vanha modattu PS2 muiden konsoleiden viereen. :)

Kauneus on beholderin silmässä. 1080p:hen skaalattuna ja pehmennyksen kanssa PS1/PS2-pelit näyttävät minusta yllättävänkin hyviltä. Erityisesti PS1:n Metal Gear Solid hämmästytti. Olin lähes satavarma, että 37 tuumalle levitettynä se olisi yhtä legoilua. Onnekseni olin väärässä.

Toki ihan oikea PS2 komponenttipiuhalla on edelleen se varmin vaihtoehto, jos hakee täydellistä PS2-yhteensopivuutta. Modaukseen en ota kantaa.

Jep jep.. kai se on pakko sitten hommaa se keleen mod-pieru jotta voi paikata. kits tiedosta.

Ylös Bottom