Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Okei, siisti traileri. Jäädään innolla odottamaan lisää matskua.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Jeps, toi traileri on kyllä ihan siisti. Mielenkiinnolla jäädään tälläkin suunnalla odottelemaan lisää materiaalia.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Trailerissa hauska idea, mutta mieluummin näkisi itse pelin toiminnassa. Ja vähän enemmän puzzleakin sitten mukaan eikä vain toimintaa.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Laran Wii seikkailusta jäi sen verran hyvä fiilis että kaipaan lisää hyviä seikkailupelejä. Sellainen missä ei olisi liikaa toimintaa olisi hyvä, sillä tuohon perisyntiin helposti sorrutaan jolloin pelistä tulee toimintapeli joka on ryyditetty "ongelmanratkonnalla".
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Peliin on piilotettu mukaan myös klassinen Indiana Jones and the Fate of Atlantis -seikkailupeli kokonaisuudessaan. Hyvän seikkailupelin siis Staff of Kingsin ostaessaan saa, vaikka itse emopeli osoittautuisikin kehnoksi.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Peliin on piilotettu mukaan myös klassinen Indiana Jones and the Fate of Atlantis -seikkailupeli kokonaisuudessaan. Hyvän seikkailupelin siis Staff of Kingsin ostaessaan saa, vaikka itse emopeli osoittautuisikin kehnoksi.

Ikävä kyllä Fate of Atlantis löytyy vain Wii-versiosta :-/ Itse jo kerkesin päättää, että ostan DS-version (seikkailupelit DS:llä <3 ) mutta taitaapa jäädä peli ostamatta, koska kuvankaappausten perusteella ainut järkevä syy tämän pelin ostamiseen on juurikin tuo FoA.

Hieno juttu Wii-pelaajille tottakai tuo FoA, kyseessä kuitenkin paras seikkailupeli ikinä :-)
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Jaa-a

Aika karkealta nuo kuvat näyttää ihan Wiin mittapuullakin. Jos kyseessä on joku pitemmän aikaa tehty projekti (jonka piti ilmestyä jollekin muulle vermeelle?), niin mahdollisuudet hyvään peliin nousee huomattavasti.

FoA kuitenkin kiinnostaa melkolailla enemmän :)
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Peliin on piilotettu mukaan myös klassinen Indiana Jones and the Fate of Atlantis -seikkailupeli kokonaisuudessaan. Hyvän seikkailupelin siis Staff of Kingsin ostaessaan saa, vaikka itse emopeli osoittautuisikin kehnoksi.

Ohhoh... Tuohan tekee tuosta pakkohankinnan. FoA oli niitä legendaarisempia pelejä omasta lapsuudesta.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Wii-versio IGN 5/10:
IGN: Indiana Jones and the Staff of Kings Review

Suurin ongelma tuntuu olevan motion control, joka ei arvostelijan mielestä sovi peliin..

"Creating an entire combat system that revolves around waggle? That's just plain stupid. Unfortunately, the resulting experience suffers considerably, for even as you travel to exotic locales and jump headfirst into some adrenaline-soaked challenges, you will be fighting the combat controls just as often as you do henchmen."

On tuossa tosin hyvääkin ja sitten bonuksena (onko sama myös PS2-versiossa?)...
"emulated version of the classic graphic adventure Indiana Jones and the Fate of Atlantis"

Jälkimmäinen on aika hyvä porkkana.

EDIT: Game Informer myös 5/10:
http://gameinformer.com/NR/exeres/18D91A95-50D8-49CF-86B7-1513B339D551.htm

Edit: Sama suunta jatkuu EG:ssä:
http://www.eurogamer.net/articles/indiana-jones-and-the-staff-of-kings-review
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Itse asiassa yllätyin positiivisesti kaikkien haukkujen jälkeen. Tosin pelasinkin vasta tutorial kentän. Pelin päähahmon grafiikka on suht. hyvää, ehkä parhainta Wiillä mitä tulee mieleen, muutoin grafiikka on perustasoa. Päähahmon liikkuminen on aika tökkivää ja tappeluissa menee kyllä enempi tuurin kun taktiikan puolelle liikkeet.

Motepohjaista ohjausta on haukuttu mutta minusta se on toteutettu juuri sopivan tuntoisesti eikä tunnu niin päälle liimatulta tai keksityltä kuin jossain peleissä. Sanoisin että peli on ehkä 6:sen luokkaa mutta hyvästä yrityksestä antaisin ainakin 6½ tai jopa 7. Metacriticin nykyinen 57 tuntuu aikas kovalta.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Harmi että peli on lytätty arvosteluissa.. Vielä kumminkin harkitsen ostamista pelkästään FoA:n takia :D

Orkkis FoA löytyy edelleen kellarista amiga500:lle. Aaah sitä ihanaa diskettirumbaa (11kpl) :p
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Tuli just tilattua kyseinen tekele ja tuli vain mieleen, että pääseekö Fate of Atlantikseen heti käsiksi vai pitääkö se avata pelaamalla ensin Staff on Kings.
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Tuli just tilattua kyseinen tekele ja tuli vain mieleen, että pääseekö Fate of Atlantikseen heti käsiksi vai pitääkö se avata pelaamalla ensin Staff on Kings.

Taitaa onnistua näin:

"To unlock the Fate of Atlantis: In the Staff of the Kings main menu, while holding down the Z button press: A, U, U, B, D, D, L, R, L, B."

En ole tosin itse kokeillut, koska en vielä peliä omista...
 
Vastaus: Indiana Jones and the Staff of Kings [Wii]

Turhaa naputella koodeja, FoA:n saa auki puolen tunnin pelaamisen jälkeen jos niin haluaa.
 
Ylös Bottom