Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous-demokoodiherutus -- KOODIT LOPPUNEET, EI UUSIA PYYNTÖJÄ

Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Pitikö Otsikoksi laittaa siis " + " ? Kun ei tuo + merkintä ole lainausmerkeissä aloitusviestissä niin ei oikein voi olla varma, tai sitten vaan olen niin ymmällään kun demon saa huomenna niin ei tiedä mitä tehdä.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Pitikö Otsikoksi laittaa siis " + " ? Kun ei tuo + merkintä ole lainausmerkeissä aloitusviestissä niin ei oikein voi olla varma, tai sitten vaan olen niin ymmällään kun demon saa huomenna niin ei tiedä mitä tehdä.
Otsikolla tai viestin sisällöllä ei ole mitään merkitystä.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Kappas.. Niin se näkyy olevan kun lukee hieman tarkemmin tuon Aloitusviestin, minkäs sille voin jos lukihäiriö tunkee tielle ^^
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Anteeksi että kysyn, mutta tuleeko se koodi vasta huomenna? vai onko se teillä muilla tullut jo? enkö minä sittenkään pääsyt mukaan? plIIZ NO
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Anteeksi että kysyn, mutta tuleeko se koodi vasta huomenna? vai onko se teillä muilla tullut jo? enkö minä sittenkään pääsyt mukaan? plIIZ NO

Varmaan pääsit. Ei oo tullu mullekkaan koodia vielä ja olin alle sadan joukossa, eli koodi on tulossa 100 % varmuudella. Joten huomenissapa tuo taitaa tulla.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

^ no niinpä nyt ku luin aloitusviestin uudestaan kyllä niitä lähetetään meille vasta huomenna :) .. huhhu ehin jo säikkyä :p ... no huomista odotellessa :) .. ja kiitos Execta
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Väännetään vielä rautalankaa, koska avausviestin sanoma on ilmeisesti liian monimutkainen. :)

1) Viestin otsikolla taikka sisällöllä ei ole merkitystä.
2) Koodit tulevat HUOMISEN aikana yksityisviesteinä Ylläpito-käyttäjältä.
3) Demon saa ladattua heti, kun koodin nakuttaa Storeen.

Jos jäit ilman, 21. päivä sama demo tulee Storeen kaikille tarjolle.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

onko tämä se pitempi demo? kun olen lukenut että on joku 5minsan demo ja sitten on se noin tunnin demo. modet luultavasti tietää ?
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Onko mitenkään mahdollista, että tämä koodi sujahtais klo: 00.00 jälkeen käyttöön ?
Olis aivan jumalaista päästä leikkii supervoimilla ennen kun joutuu lähtemään aamulla töihin. :D
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Onko mitenkään mahdollista, että tämä koodi sujahtais klo: 00.00 jälkeen käyttöön ?
Taitaapi XShava perheellisenä ja työssäkäyvänä miehenä olla unten mailla puolenyön jälkeen. :)
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Onko demossa mahdollista liikkua vapaasti ympäri pelimaailmaa, vai onko se jotenkin rajoitettua?
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Näinhän se kyllä voi olla. Damn no ei auta ku venailla huomen iltaan, että pääsee demoa tarkastelemaan. Odottaminen tympii, melkein aina. :p
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Onko demossa mahdollista liikkua vapaasti ympäri pelimaailmaa, vai onko se jotenkin rajoitettua?
Ei siinä varmastikaan koko pelialuetta pääse tutkimaan, mutta melko vapaasti siellä silti voi liikkua.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Tosiaan meni koodijakelu ja virallinen julkaisu sekaisin. Sori jos säikyttelin :D

Mutta onpa erittäin hyvä että pääsee peliä tahkomaan jo nyt viikonlopuksi. Tosin himo vaan kasvaa kun ei saa kokoversiota :rolleyes:
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

Minusta taas himotus laskee kun pääsee kokeilemaan näin odotettua peliä jos vain satun saamaan sen koodin.
Ennakko varaukseen menee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

kun yritän lähettää viestiä ylläpidolle tulee Ylläpito has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

kun yritän lähettää viestiä ylläpidolle tulee Ylläpito has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

Valitettavasti tuo tarkoittaa sitä, että kaikki koodit ovat menneet.
 
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

kun yritän lähettää viestiä ylläpidolle tulee Ylläpito has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.
Eli 250 viestin raja on tullut täyteen, ja koodit ovat loppuneet. Kiitos ilmoituksesta.
 
Ylös Bottom