Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous-demokoodiherutus -- KOODIT LOPPUNEET, EI UUSIA PYYNTÖJÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous-demokoodiherutus

kun yritän lähettää viestiä ylläpidolle tulee Ylläpito has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

Kaikki koodit on siis mennyt, mutta menes hillumaan pelaajalehti.comiin. Siellä tänään jaetaan myös koodeja...

Vastaus: inFamous-demokoodiherutus -- KOODIT LOPPUNEET, EI UUSIA PYYNTÖJÄ

Huh meitsi tais saada aika vimppoja koodeja. Juuri sopivasti perjantaille. Tsemppiä muille koodin metsästykseen.

No tulin vähä liian myöhässä sitä viestiä laittelemaan mutta ei mitään:) voin yrittää pelaajan sivustoilta:)

Olisi mukavaa saada koodi tuohon demoon. Tätä pelii venailtu kuin kuuta nousevaa :)

mites tuolla pelaajalehden sivustolla saa lähettyä koodi pyyntöä.

Just, laitoin eilen illalla pm:ää ylläpitoon suoraan aloitusviestin linkistä (ilman otsikkoa tosin). Nyt kun katson tuolta Yksityisviesteistä kohtaa lähetetyt, ei siellä kyseistä viestiä näy. :confused:
Onko nyt niin että mitään viestiä ei sitten mennyt perille?

Just, laitoin eilen illalla pm:ää ylläpitoon suoraan aloitusviestin linkistä (ilman otsikkoa tosin). Nyt kun katson tuolta Yksityisviesteistä kohtaa lähetetyt, ei siellä kyseistä viestiä näy. :confused:

Minulla näyttää olevan sama juttu, viestiä ei näy lähetetyissä, tosin itse olin laittanut otsakkeen, joten mistä tämä mahtaisi johtua, jokin asetus kenties?

Tein samallalailla kuin sinä ja YritäEdes, ensimmäisen sivun linkin kautta lähetin viestin ja otsikon kirjoitin itse, ja mulla kyllä näkyy Lähetetyissä viesti... Toivottavasti nyt toimii että koodin saisi, ihan viimeisen viikon sisään alkanut tämä peli kuumottaa aivan älyttömästi :D

Minulla näyttää olevan sama juttu, viestiä ei näy lähetetyissä, tosin itse olin laittanut otsakkeen, joten mistä tämä mahtaisi johtua, jokin asetus kenties?
Oliko privaattiboksisi valmiiksi täynnä? Jos siellä oli jo 200 viestiä, ei lähetetty viesti tallennu mihinkään (koska sille ei ole enää tilaa).

Muistakaa siis varmistaa, että YV-boksissanne on tilaa. :)

Oliko privaattiboksisi valmiiksi täynnä? Jos siellä oli jo 200 viestiä, ei lähetetty viesti tallennu mihinkään (koska sille ei ole enää tilaa).

Muistakaa siis varmistaa, että YV-boksissanne on tilaa. :)

YV laatikkoni on tyhjä kuin tuhmien lasten joululahjalaatikko. Tiedä sitten mistä tämä johtuu... No, ei voi mitään.

EDIT: ja taisin vielä vainoharhaisuudessani laittaa kaksi erillistä pyytöä tämän vuoksi...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Testasin tuossa huvikseni... Viestissä on tosiaan pakko olla jonkinlainen otsikko ja jotain sisältöä, muuten tuloksena on seuraava virheilmoitus:
1. Please complete both the subject and message fields.

Hyväksytäänköhän " + " otsikoksi? kun laitoin aluksi sen kun luin aloitusviestin väärin.

Kiitän koodista, nyt eikun latailemaan ja pelailemaan. ^^

Kiitokset koodista. Näemmä täytyy muuttaa asetuksista PS3:n kieli suomesta englantiin, jotta demon kieli ei ole Ranskaa tai jotain muuta siansaksaa.

Ylös Bottom