Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous: Second Son

  • Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Jos joku muistaa Infamous 2:n hyvä loppu oli, että...

<vahvaa spoileria inFamous 2:n lopusta>
conduitit kuoli jotta ihmiset olis voinu elää. Ja paha loppu olis ollut ihmisten kuolema ja maailma täynnä erilaisin supervoimin temmeltäviä ihmisiä. Joten varmasti järkevämpikin veto, että valittiin hyvä loppu second sonin pohjaks.

Ja Colen ruumista kuljettamaan veneeseenhän iski salama jättäen pienehkön cliffhangerin.

On mielenkiintoista tietää miten...

<edelleen spoileria inFamous 2:n lopusta>
... niitä conduit ihmisiä edes on tässä second sonissa, sillä juurikin hyvässä lopussa kaikki joila oli se geeni kuoli. Tai sitten en vain ymmärrä selvää asiaa, kertokaa minulle.
Vieläkin olen pettynyt että Cole lempattiin tollasen pipopäisen hyypiön takia, joka ei herätä ulkonäöllisesti mitään mielenkiintoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

http://lenta.ru/features/infamous/city/
Venäläisillä sivuilla on hyvä pätkä pelikuvaa pelistä.

Ainakin henkilökohtaisesti olen huomannut tässä uudessa raudassa kuinka älyttömästi parempi valaistus on saatu tehtyä. Tuo violetti efekti kiipeillessä seiniä ja valaistessa ruutua näyttää hienolta, ja asfaltti joka hohkaa autojen valoja ja vesilätäköitä näyttävät myös hyviltä. Myös Päähenkilön juoksuanimaatio ja laskeutumisanimaatio näyttää hyvältä. Taitaa olla must have peli, vaikken ole kuin ensimäistä osaa pelannut.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Ainakin henkilökohtaisesti olen huomannut tässä uudessa raudassa kuinka älyttömästi parempi valaistus on saatu tehtyä. Tuo violetti efekti kiipeillessä seiniä ja valaistessa ruutua näyttää hienolta, ja asfaltti joka hohkaa autojen valoja ja vesilätäköitä näyttävät myös hyviltä.

Valaistus on tehty hienosti. Siksi näyttääkin vähän hölmöltä kun päähenkilöllä ei ole varjoa, esimerkiksi auton ajovalot eivät tuota pelihahmolle minkäänlaisia varjoja. Tehonpuutteen takiakohan dynaamiset varjot on jätetty pois.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Valaistus on tehty hienosti. Siksi näyttääkin vähän hölmöltä kun päähenkilöllä ei ole varjoa, esimerkiksi auton ajovalot eivät tuota pelihahmolle minkäänlaisia varjoja.
En suoraan sanottuna missään vaiheessa edes tullut ajatelleeksi puuttuvaa varjoa. Silmille tarjottiin niin paljon herkkua, ettei tuollaista tullut huomattua. Ei siis ainakaan omaan pelikokemukseen vaikuttanut. Katsotaan, mahtaako tuo häiritä, nyt kun asian tiedostaa.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Valaistus on tehty hienosti. Siksi näyttääkin vähän hölmöltä kun päähenkilöllä ei ole varjoa, esimerkiksi auton ajovalot eivät tuota pelihahmolle minkäänlaisia varjoja. Tehonpuutteen takiakohan dynaamiset varjot on jätetty pois.

Harvemmin peleissä näkyy dynaamisien valojen varjoja. Uskon, että pelin auringon valossa pelaaja saa kyllä varjonsa :)
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Enpä tiiä, toi ei näyttänyt mitenkään kummoiselta pelillisesti, graafisesti hieno kyllä. On kyllä nämä PS4:n pelit olleet alusta asti melkoisia pettymyksiä. Tossa pelissä toi taistelu ja tähtääminen näytti kankealta, tosi kankealta. Ja miks ihmeessä ne on päätynyt tollasee erikoisliikkeeseen mikä täyttää ruudun kirkkaan valkoisella valolla, oli pakko kääntää katse pois ruudusta kun se spämmi sitä tossa yhessa kohtaan riittävästi.

Toi vapaa juoksu kaupungilla talojen katoilla on kans vähän tylsän näköstä. Mä oon taas ybernegatiivinen.. mutta kun ei vain vakuuta niin ei voi mitään, ei tuu sellaista wow-fiilistä. Täytyy kattoo arvostelut läpi ennen ostoa, vaikka varattuna tämä on.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Enpä tiiä, toi ei näyttänyt mitenkään kummoiselta pelillisesti, graafisesti hieno kyllä. On kyllä nämä PS4:n pelit olleet alusta asti melkoisia pettymyksiä. Tossa pelissä toi taistelu ja tähtääminen näytti kankealta, tosi kankealta. Ja miks ihmeessä ne on päätynyt tollasee erikoisliikkeeseen mikä täyttää ruudun kirkkaan valkoisella valolla, oli pakko kääntää katse pois ruudusta kun se spämmi sitä tossa yhessa kohtaan riittävästi.

Toi vapaa juoksu kaupungilla talojen katoilla on kans vähän tylsän näköstä. Mä oon taas ybernegatiivinen.. mutta kun ei vain vakuuta niin ei voi mitään, ei tuu sellaista wow-fiilistä. Täytyy kattoo arvostelut läpi ennen ostoa, vaikka varattuna tämä on.

Se valkoinen valo oli vain filtteri - eivät halunneet vielä paljastaa, miltä se tulee oikeasti näyttämään. Peli näytti omaankin silmään todella tylsältä ja taistelu jopa ärsyttävältä. Tulee laitettua tähän varatut rahat Metal Gear Solidiin.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Hieman tuli sellainen "uncharted"-fiilis, enkä nyt tarkoita tätä hyvällä. Vihuja viuhuu joka suunnasta aseet laulaen. Tosin erikoisvoimia omaavat vihut oli mielenkiintoisia. Hienon näköistä jälkeä ovat kuitenkin saanneet aikaan Sucker Punchilla. Varmaan nuo voimat kehittyvät jonkin verran ja täten myös pelikokemus muuttuu. Veljesten tarina vaikuttaa näin ennakkoon mielenkiintoiselta, mutta jotenkin tuo jatkuva taistelu tappoi innokkuutta aika paljon.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Se valkoinen valo oli vain filtteri - eivät halunneet vielä paljastaa, miltä se tulee oikeasti näyttämään. Peli näytti omaankin silmään todella tylsältä ja taistelu jopa ärsyttävältä. Tulee laitettua tähän varatut rahat Metal Gear Solidiin.

Aa okei, no multa meni toi filtterijuttu ohi ilmeisesti, ajattelinkin että onpa outo erikoishyökkäys. Mä en kehtais enää mennä gamestoppiin perumaan tätä kun peruin miltein kokonaan maksetun Thiefin ja otin tän sen tilalle. Pitänee jatkos jättää vaa nä ps4 pelit varaamatta kun ei oikein vakuuta.

Noh, täytyy kattoa vielä
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Suurena Sucker Punch -fanina tuo on gameplay on sitä mitä peliltä odotan. Itse en voi kuvitella, miten pelimekaniikat voisi tehdä paremmin 3th person -pelissä. Näillä mekaniikoilla on syvät juuret aijempiin peleihin. En tiedä olenko vain tottunut, koska olen pelannut aiempia pelejä.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Voihan nyt hemmetti, eka hypetin pitkään thieffiä, ja päivän ennen julkaisua ajattelin perua ostopäätökseni sen saatua murska-arvostelut monelta eri sivustolta, ja myös seuraavana päivänä julkaisupäivänä. Ajattelin säästää rahat tähän Second Soniin kun vaikutti pitkään teasereilta jne hyvältä, mutta nyt alkaa vähän vaikuttamaan jo paskalta... ja nyt sitten olisi vielä dark souls II 14.3 julkaisu ja eihän helvetti se tule ainakaan vielä ps4:lle.. sapettaa :/ :/ Samaten harmitti myös kun south park ei tullut ps4, vaikka mitään visuaalista parannusta tjsp en siltä tietenkään odota ps4:n suhteen, en vain halua ostaa ps3 pelejä enään, muttakun sille läiskyy koko ajan hyviä pelejä... Noh, pelataan FF XIV:tä sitten 14.4 kun julkaistaan ps4:lle ja ps3/ps4/pc servut yhdistetään \ , , / *_* \ , , /
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Ei ne edellisetkään inFamous pelit uponneet kaikille, niin mitä ihmettä te tältä sitten odotitte? Taistelu vaikuttaa samanlaiselta johon ollaan totuttu. Minulle se taistelu ja tähtäys näytti toimivan hienosti, juuri siltä niinkuin aikaisemmissa osissa. Ihmetyttää mikä tuosta teki muka "kankean"?
Oli näköjään osa voimista edelleen lukittu tuossa demossa ja niinkuin jo mainittiin se valkoinen läiskä ruudulla oli tarkoituksella. Itse en näe moisessa mitään järkeä jos ollaan esittelemässä peliä, mutta minkäs teet.
Liikkuminen näytti tosi sulavalta muilta osin paitsi kiipeillessä, kun kiivettiin ilman kykyjä tämä pipopää näytti melkoisen tönköltä ponnahtaessaan ylös samassa asennossa. Aikaisemmissa osissa muistaakseni tämä oli tehty paremmin.
videon perusteella (juoni poislukien) tämä on edelleen parannus jokaisella osa-alueella, samoin kuten inFamous2 oli verrattuna ensimmäiseen osaan. En malta odottaa että pääsen pelaamaan tätä.

Uskon yhä että kyllä se Cole jossain muodossa vielä saadaan peliin mukaan, samoin kuin Zeke!
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Ei mulle ole mitään merkitystä sillä miltä ne aiemmat osat ovat näyttäneet ja toimineet pelimekaniikkansa suhteen. Nyt kun tämä uusin inFamous on se eka peli sarjassa johon törmään, niin tätä katselee ns. uusin silmin. Ja valitettavasti tämä vain näyttää aika tylsältä peliltä, ehkä se voi olla samanlainen kuin aikaisemmat osat mutta enpä varmaan silloin pitäisi niistäkään. Ehkä tämä uppoaa sarjan faneille mutta täysin uusi pelaaja voi hetken empiä, ja jos tämän pelin perusteella pitäisi PS4 ostaa niin kauppaan jäisi :D

Noiden kykyjen samankaltaisuus myös vähän häiritsi, samalla tavalla heilui piiska ja kranaatit lenteli oli sitten käytössä savu tai neon. Toivoisin jotain uniikkeja kykyjä ja animaatioita eri voimien välille.

Hitto jos tämä peli feilaa, niin seuraavat vähänkään mielenkiintoiset pelattavat taitaa tulla joskus loppuvuodesta vasta :( Noh, Dragon Agea odotellessa.
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Kuumana käy keskustelu. Onko kellään tarjota linkkiä kyseiseen videopätkään, joka latisti odotukset?

E: Kiitos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]


Ainoa mikä tuossa saattaisi latistaa odotuksia on se, ettei pelimekaniikat ole muuttuneet pätkääkään sitten Infamous kakkosen. Samaa tympeää ja puuduttavaa nerf-mäiskettä näyttää olevan luvassa. Mutta ehkä nyt uusien graffojen, tasaisemman fps:än ja suuremman piirtoetäisyyden avittamana pelin visuaalinen anti voisi pelastaa jonkin verran?
 
Vastaus: inFamous: Second Son [Hype]

Ainoa mikä tuossa saattaisi latistaa odotuksia on se, ettei pelimekaniikat ole muuttuneet pätkääkään sitten Infamous kakkosen. Samaa tympeää ja puuduttavaa nerf-mäiskettä näyttää olevan luvassa. Mutta ehkä nyt uusien graffojen, tasaisemman fps:än ja suuremman piirtoetäisyyden avittamana pelin visuaalinen anti voisi pelastaa jonkin verran?
Ei mielestäni hyvää pelimekaniikkaa kannata vaihtaa. Sen on myös huomannut Activision CoDeissa. Ei saksalainen autovalmistajakaan vaihda korimallia jokaisessa uudessa automallissa.

Mitä aiemmin kirjoitin, en tiedä vielä parempaa mekaniikkaa samankaltaisessa 3th person -pelissä kuin inFAMOUS 2. Jos te tiedätte, nii kertokaa ihmeessä.
 
Ylös Bottom