Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Solid Snake sanoi:I´tselläni osa peleistä jää kesken, suurin osa tulee mentyä läpi, mutta osa jää kesken. Miksikö? Helppoa... Pelien suunnittelusta vastaavat joko täydet idiootit tai sitten vain minä olen täysi idiootti. Vaikeusasteita ei osata säätää kohdalleen sitten millään. Edellinen peli jonka pelasin yhdeltä istumalta päivässä läpi oli Max Payne 2 (XB:llä tosin, mutta periaate on sama, vaikka tämä onkin PS2 alueella). Itse peli oli helppo, lyhyt ja umpitylsä. Bullet-Timella leikkimiseen on luotettu ihan liikaa ja arvosanoissa on kaksi pistettä Suomi-lisää. Odotukset olivat todella korkealla ja kun Late Goodnight pärähti soimaan ja lopputekstit ilmeistyivät ruutuun niin suu loksahti auki. No!!! It can't be! Toinen ääripää onkin sitten peli, joka liian vaikeutensa takia menettää hohtonsa muutaman kentän jälkeen. Näitä kuitenkin jaksaa tahkoa pidempään ja se palkitsee myös pelaajansa usein. Kaikkein eniten ärsyttää pelit, jotka muuttuvat muutaman kentän jälkeen umpitylsiksi paska-räiskinnöiksi, joissa olisi helppo edetä, mutta ei jaksa kiinnostaa. Kokoajan tekee mieli sammuttaa kone ja lähteä ulos. Helposti jäävät kesken, kun ei vain se mielenkiinto jaksa riittää.
Knight sanoi:Yleensä hankin pelejä sen verran tiuhaan, että uudemmat hankinat tahtovat viedä vanhoilta huomion. Olen kyllä suunnitellut ruksivani listastani kaikki ne pelit, joiden pariin minun pitää itseni pakottaa. Innostuksen lopahtaminen ei siis välttämättä johdu itse pelistä, vaan jostain ulkopuolisesta tekijästä. Ratkaisu tähän on tietysti juuri "niskasta kii ja menoksi" -tyyli.
Solid Snake sanoi:On vain inhottavaa kun pelaaminen muuttuu pakkopullaksi.
Hayabusa 1300R sanoi:Offtopic nii onkohan siihe n-gageen tuleva arena mistään kotosin.
Tonppa sanoi:Miten niin tuleva? Eikös se ole jo auki?
Ares sanoi:Markkinat ovat täynnä samanlaista tusina tavaraa ja oikeasti hyvien pelien löytäminen on kiven alla tai ainakin hankalaa.
En kyllä oikeasti muista mukavempaa hetkeä kun istuimme veljeni kanssa 9v sitten SNESsin edessä lattialla ja pelasimme 17' Sony Trinitron televisiolla SuperMariota. Olin aina luigi, pelit olivat silloin paljon persoonallisempia. En varmasti muistaisi 9v päästä millä hahmolla olen pelannut jotain nykypäivän peliä.
Sama sana.... Ite vähän yli vuosi tullut tahkottua päivittäin...[FIN]Scorpion sanoi:Täytyy sanoa että killzone ei ollut aivan hypensä arvoinen, mutta gta: san andreas taas oli kyllä onneksi niin hyvä kuin oli kehuttu. Molemmat pelit pelasin läpi ja sen jälkeen en ole jaksanu pelata niitä. Socom2:sta jaksaa kyllä aina pelata.
ps. wrc4 on kyllä myös hyvä peli netissä, kun siellä niitä vastustajia on aina ihan kivasti.