Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Netflix = parasta, kunhan vaan valikoima laajenee jatkossakin niin että katsottavaa piisaa. Kuvan- ja äänenlaatu jää vain vähän BD:lle, ei tunnu ikävää eroa vaikka BD ollut meidän kodin pääformaatti 4 vuoden ajan. Oishan se toki kiva jos ois mahis 80 megan netillä vielä tyjympään ääniraitaan, mutta ihan kivasti tuo DD+ hoitaa hommat myös. Erittäin helppo ja kätevä käyttää ja alun valikoimassa kivasti vähän kaikkea (Von Trieriä - Arskaa - Felliniä - Iron Skyta - Sotadokkareita). Jos valikoima laajenee yhtä hyvänä pysyn varmasti aktiivisena käyttäjänä.
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

TuoltaNetflix USA Listing löytyy vähän tietoa nimikemääristä Usa:n ja Euroopan välillä. Brittien Ja Irlannin kappalemäärät sunnuntaina 2272 ja Usa:n vastaavat 10495 (elokuvat, tv-sarjat, dokkarit jne...)
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Eilen Viaplaytä tunnin verran PS3 ihmettelin ja ei kovin positiivinen kuva jäänyt sen toimivuudesta. Netflixin PS3 sovellus toimii kaikin puolin paremmin, sekä toteutettu paremmin. Viaplayssä jo jatkamisen puute siitä kohdasta, mihin katselun lopetin ärsytti. Kun Netflix hoitaa tuonkin kaiken lisäksi vielä vissiin kaikista, mitä olet aloitellut katsomaan. Myös sarjat ovat sikin sokin jakso kerrallaan, eikä lokeroitu sarjan nimen alle kausien ja jaksojen mukaan järjestykseen. Kuvan laatukin taisi jäädä näin puusilmänkin näöllä jälkeen Netfixistä. Ainut plussa oli uudempi tarjonta, tosin leffojen osalta uutuudet on vuokrattavia. Taitaa jäädä Viaplay tilaamatta kuukauden jakson jälkeen, mutta jokunen leffa saattaa tulla vuokrattua sen jälkeen, kun tuohon ominaisuus käsittääkseni on voimassa, vaikka ei kk tilaus olisikaan.

Ja "Erotiikka" näköjään puuttuu kokonaan valikoimista iPadillä tai PS3 katsottaessa, tuli vaan huomioitua ohimennen...
 
"Erotiikka" näköjään puuttuu kokonaan valikoimista iPadillä tai PS3 katsottaessa, tuli vaan huomioitua ohimennen...
Kaikkea se vanha haukansilmä huomaakin. :D Vakavasti puhuen, sekä Apple että Sony ovat tuon aikuisviihdesisällön levittämisen omissa ehdoissaan kieltäneet, joten siksipä sitä ei Viaplaykään pysty tarjoamaan noilla jakelukanavilla.
 
Kaikkea se vanha haukansilmä huomaakin. :D Vakavasti puhuen, sekä Apple että Sony ovat tuon aikuisviihdesisällön levittämisen omissa ehdoissaan kieltäneet, joten siksipä sitä ei Viaplaykään pysty tarjoamaan noilla jakelukanavilla.

Tuleeko Netflixissä muka mistään katsottuna noita? Itse kun olen käsittänyt etteivät niitä näytä ollenkaan?
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Juu ei. Netflix on erotiikaton, jollei lasketa Jackassin kikkeleitä.
Tnaflix on sitten pleikalla omana systeeminään toimiva paketti.
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Toimiiko pleikan Viaplayssa jotenkin myös Gamecenter? Viaplayn nettisivuilta katselin, että Gamecenterissä olisi viime kauden NHL-matsit katsottavissa siihen asti, kun kausi alkaa. Jos alkaa. Kuitenkaan pikaisella vilkaisulla en Gamecenteristä mitään mainintaa pleikan puolella nähnyt. Vai alkaako se näkymään valikoissa vasta, kun on Viaplayn palveluun kirjautuneena? Jos Gamecenter kuuluu myös pleikan pakettiin, otan Viaplayn välittömästi. Jos taas se ei palvelussa ole, pärjään netflixillä ja Viasatin kanavapaketilla.
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Toimiiko pleikan Viaplayssa jotenkin myös Gamecenter?
Ei.

GameCenter on saatavilla ainoastaan verkkosivustomme kautta.

Tosin US Storesta voi ladata ilmaisen GameCenter-sovelluksen, joka toimii myös suomalaisella PSN-tunnuksella. En tiedä, miten sen maksulliset jutut toimivat, mutta ilmaiset highlightit yms. futaa ihan suoraan.
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Mistäs ihmeestä ton Viaplayn pitäisi löytyä pleikan valikoista?
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Mistäs ihmeestä ton Viaplayn pitäisi löytyä pleikan valikoista?
Se ilmestyi itsestään XMB:n TV-/Videopalvelut-valikkoon. Koska se on taas jaettu sillä jollain voodoo-tavalla, ei se tule kaikille samaan aikaan. Tuollaisessa tapauksessa voi esim. tanssia sadetanssia PS3:n ympärillä, ennustaa tulevaisuutta Kaz Hirain hiuksista tai nyppiä verkkopiuhaa irti aina jokaisen tasatunnin aikaan. Todistettavasti millään näistä ei ole vaikutusta, joten paras konsti on vain odottaa kärsivällisenä omaa jakeluvuoroaan.
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Se ilmestyi itsestään XMB:n TV-/Videopalvelut-valikkoon. Koska se on taas jaettu sillä jollain voodoo-tavalla, ei se tule kaikille samaan aikaan. Tuollaisessa tapauksessa voi esim. tanssia sadetanssia PS3:n ympärillä, ennustaa tulevaisuutta Kaz Hirain hiuksista tai nyppiä verkkopiuhaa irti aina jokaisen tasatunnin aikaan. Todistettavasti millään näistä ei ole vaikutusta, joten paras konsti on vain odottaa kärsivällisenä omaa jakeluvuoroaan.

Mulle Viaplay ei ilmestynyt itsestään vaan sen joutui itse asentamaan. 'TV-/Videopalvelut' -> 'Kanavani'
 
Mulle Viaplay ei ilmestynyt itsestään vaan sen joutui itse asentamaan. 'TV-/Videopalvelut' -> 'Kanavani'
Ähtäri sentään, niinpäs muuten olikin. Netflix oli se, joka kummitteli tiensä Pleikkareille tuolla oudolla tavalla.

On se perhana, kun eivät voi käyttää jotain yhtä standarditapaa; osa palveluista tulee itsestään, osa tuolta TV-/Videopalvelut-valikosta ja osa ladataan suoraan Storesta. Vähemmästäkin menee sekaisin.
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

"14. Netflix-tili on maailmanlaajuinen. Suomalaiskäyttäjän kirjautuessa sisään vaikkapa USA:ssa, tälle tarjotaan Netflixin sikäläistä ohjelmatarjontaa. Tekstityksiä ei ole tällöin käytettävissä."

Mitenkähän tämä oikein onnistuu?
Niin ja siis onnistuu myös Suomesta käsin niin, että laittaa pleikkarin verkkoasetuksista sen käyttämään jenkkiläisiä DNS-palvelimia. Unblock-us ja Unotelly tarjoavat molemmat ilmaisia kokeilujaksoja (7+8 päivää).

Mitä tohon Viaplayihin tulee, niin näemmä vaatii PSN+ -jäsenyyden, pl. leffanvuokraus. Kyllä toi Netflixin kannalta on aikamoinen kilpailuetu.
Sony Playstation 3
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Onkos jollakin tietoa miten tuon Netflix USA tarjonnan sais näkymään täällä suomessa pleikkarissa? :)
Tietokoneelle olen saannut jo hommattua amerikkalaisen leffa tarjonnan....
 
Vastaus: Internetin leffavuokrauspalvelut PS3:lla

Molempia olen nyt kokkeillu ja toi viasat olisi kyllä valikoimaltaan huomattavasti parempi (ellei tässä kk sisällä netflixiin ole tullu uudempia leffoja).
Sitten taas toimivuudeltaan netflix lyö viasatin 5-0. Netflix pyöri ilman minkäänlaisia ongelmia HD kuvanlaadulla pleikalla, iiluurilla(4S) ja HP:n perusläppärillä.
Viaplay taas tökki jo heti ensimmäisellä kerralla pleikalla, kun laitoin ihan SD laadulla olevan piirretyn lapsille. iiLuurilla testasin yhtä elokuvaa kymmenisen minuuttia ja sen kanssa ei ollut ongelmia. Läppärillä pitää käyttää silverlightia videoiden toistamiseen, ja yhtä elokuvaa koetin Martalle laittaa sieltä tulemaan, mutta ei sitä nykimisen takia voinut katsoa. Heleniuksen nyrkkeilyottelun katsoin viaplayn streamina (koska se oli ilmainen) ja se kyllä pelasi moitteetta, ei käyttänyt silverlightia minun mielestä. Eilen kokeilin katsoa pleikan kautta HD-kuvalla hyökkäystä pearl harboriin, mutta 7 minuutin kohdalla alko jo sen verran pitelemään lataustaukoja, että jätin asian sikseen. Pitää vielä joskus yrittää.

Mulla on 24M kiinteä soneran liittymä, johon nämä kaikki laitteet ovat olleet leffoja katsellessa kytkettynä. HP:ssa on ollut käytössä virrankäyttönä paras suoritusteho ja parempi näyttis.

Jos viaplay toimisi kuin netflix ei olisi epäilystä kumman tilausta jatkaisin.
 
Ylös Bottom