Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

iPhone - kaikki mallit

Vastaus: iPhone 4S

Teknologia- ja "tehomylly"-sivusto AnandTech on jo ehtinyt ajamaan uudellen 4S:lle suorituskykytestejä. Testien perusteella 4S on A5 prosessorinsa myötä tehokkain markkinoilla oleva puhelin. iPhone 4:ään verrattuna uusi laite on yli 70% nopeampi ja tähän asti nopeinpana pidetty Galaxy S II jää sekin reilusti taakse.

AnandTechin mukaan 4S:n CPU pyörii n. 800Mhz kellotaajuudella, joten iPad 2:n lukemiin se ei suorituskyvyssä pääse.

AnandTech - iPhone 4S Preliminary Benchmarks: ~800MHz A5, Slightly Slower GPU than iPad 2, Still Very Fast
 
Tuossa saatiin sitten kuittaus ylempänä olleeseen kinasteluun, et koska Samsungissa on nopeampi prossu, on se "parempi" tässä kisassa.

Itseä pisti enemmän kuitenkin silmään ios5:n tuoma parannus suorituskykyyn iPhone 4:ssa ja varsinkin 3GS:ssä. :S


Itse 4s:n myyntiluvut on jotain ihan käsittämätöntä, varsinkin kun nelosta alkaa saamaan halvemmalla. Tekeekö ihmisillä parempi kamera ja englanninkielisissä maissa Siri vain niin paljon? En jaksa uskoa Jobsin kuolemalla olevan mitään tekoa asian kanssa.
 
Vastaus: iPhone 4S

Tuossa saatiin sitten kuittaus ylempänä olleeseen kinasteluun, et koska Samsungissa on nopeampi prossu, on se "parempi" tässä kisassa.

Android vie virtuaalikonearkkitehtuurinsa ja rajallisemman optimoinnin myötä aina enemmän tehoja, joten samalla raudalla kalustettu Android-laite on aina jossain määrin hitaampi kuin puhtaalla natiivikoodilla pyörivä laite. Tämän takia high-end Android laitteissa on pakko olla tiukemmalle kellotettu CPU.

Testeissä oli referenssinä mukana myös Android Honeycombia pyörittävä Samsung 8.9 Tablet, jossa on nVidia Tegra-2 CPU. Se kilvoitteli suht tasapäisesti 4S:n kanssa.

Vaikea kyllä on käsittää miksi 4S on myynyt ennakoon noin paljon, jos luvut ovat totta. En vähättelisi Jobsin kuoleman merkitystä, sillä sen verran käsittämättömiä reaktiot Jobsin kuolemaan ovat muutenkin olleet. Alttareita ja osanottajia Apple-kauppojen edessä? Muistokirjoituksien perusteella Jobs oli suurin hyväntekijä maan päällä 2000 vuoteen. Uskomantonta.
 
Vastaus: iPhone 4S

[video=youtube;MKRwV3DTVLo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MKRwV3DTVLo#![/video]
 
Vastaus: iPhone 4S

Hartzu: Minun on taas vaikeaa käsittää tuota Apple-vastaisuutta vuodesta ja mallista toiseen. Forumeille tullaan ihmettelemään ja päivittelemään että "miten se Apple voi myydä voi voi" ja miten ihmisiä "huijataan". Ja joka kerta uusi iPhone tai iPad lyö ennätyksiä.

Eikö se ole vähän turhaa taistella tuulimyllyjä vastaan? Ja eikö se lopulta ole aika koomista haukkua laitetta joka myy (noh, varattu ainakin) miljoonan viikossa? Ja vanhalla tekniikalla markkinoiden tehokkain puhelin? Ja kuollutta pitäisi varmaan vähätellä vielä kaupan päälle? Kuten sanottu: uskomatonta.
 
Olikos tuo Copretti nyt kuitenkin mulle suunnattu kun juuri noista asioista harzun viestien välis juttelin? Viimeiset 10v ollu Applea..talossa vain Applen tietokoneita, 2kpl iPhone 4:sia, iPad 2 ja toivonmukaan Apple tv kunhan tulee uus versio myyntiin joka huhuissa on.
Steve Jobs oli mulle ensimmäinen ihminen jota en tuntenut ja joka silti otti oikeasti koville kuulla et on kuollut.."jumala" lempinimi pitää lähes paikkaansa näin kirkkoon kuulumattomalle...

Eli ei todellakaan havaittavissa pienintäkään Apple vastaisuutta mussa, mutta siltin ihmettelin asiaa.
 
Vastaus: iPhone 4S

Hartzu: Minun on taas vaikeaa käsittää tuota Apple-vastaisuutta vuodesta ja mallista toiseen

Kuten Mäksä jo totesi, oli viesti vastaus hänelle, jossa ko. asioista keskusteltiin. En kyllä huomannut itse siinä erityistä Apple-vastaisuutta.

Itse en ymmärrä varauksetonta Apple-ylistystä ja Jobs-henkilöpalvontaa. Turha Apple-kritiikistä on loukkaantua.
 
Vastaus: iPhone 4S

Enemmän olen törmännyt ihmisiin/keskusteluihin missä Applea morkataan tietämättä juuri mitään, ehkä se kuuluu joidenkin ihmisten tyyliin kun on se windows kone alla, itsehän omistan molempia alustoja mutta täytyy myöntää että Apple kun tuli taloon niin eipä ole paljon Windowssia tarvinut enään sen jälkeen käynnistellä kun asiat hoituu ainakin minulla paremmin tällä, rautahan on suhteellisen kallista Applen vermeillä mutta jos käyttis pelaa kuin sveitsiläinen kello niin olen valmis siitä maksamaan. iPhonesta hairahduin Galaxy S:än ja sen takia tätä uutta iluuria odotan että pääsee takaisin siihen minkä hyväksi koin. Ensi viikolla Lähtö Amerikkaan niin josko sieltä saisi pian ilman kytkyä sen luurin niin tarvii poistaa.
 
Että on alkanut itteekin himottaa toi vaikka en sil mitää tekis. Vanhasta ois hiukan viel maksettavaa. Uuden kuitenkin saisin sen vert edullisesti et vuodetkin jälkeen sais rahansa pois.
 
Vastaus: iPhone 4S

Nyt ne ilmeisesti myy niitä amerikassa:

Apple already Retailing Factory Unlocked iPhone 4S "Off Contract" | MacPost ... -contract/

Make sure to activate the handset via iTunes in the country you bought it in. You can’t, for example, buy the iPhone 4S in USA and activate it in Australia.

Onko itunesissa optio ilmeisesti mistä valitsen Usan kun aktivoinnin teen, että voin sen tehdä himassakin? Ei kai sitä siinä maassa tarvi tehdä vaikka niin tuossa taitaa lukea.
 
Vastaus: iPhone 4S

Nyt ne ilmeisesti myy niitä amerikassa:

Apple already Retailing Factory Unlocked iPhone 4S "Off Contract" | MacPost ... -contract/

Make sure to activate the handset via iTunes in the country you bought it in. You can’t, for example, buy the iPhone 4S in USA and activate it in Australia.

Onko itunesissa optio ilmeisesti mistä valitsen Usan kun aktivoinnin teen, että voin sen tehdä himassakin? Ei kai sitä siinä maassa tarvi tehdä vaikka niin tuossa taitaa lukea.

En nyt satavarmaksi sano, mutta eiköhän se sen tiedon netistä hae missä maassa sen aktivoit, eli jos laitat kaiken datasiirron menemään USA:n läpi Proxyn avulla, niin pitäisi asian onnistua.
 
Vastaus: iPhone 4S

Hieman hankalaksi tehty, ehkä pelaan varman päälle ja aktivoin sen jenkeissä, pitäisi ainakin tuon linkin mukaan toimia millä tahalla simmillä joten varmasti myös saunalahdellakin. Toivon mukaan ihan suomi itunseillakin ja appseja pystyy normaalisti lataamaan.
 
Vastaus: iPhone 4S

Nyt ne ilmeisesti myy niitä amerikassa:

Apple already Retailing Factory Unlocked iPhone 4S "Off Contract" | MacPost ... -contract/

Make sure to activate the handset via iTunes in the country you bought it in. You can’t, for example, buy the iPhone 4S in USA and activate it in Australia.

Onko itunesissa optio ilmeisesti mistä valitsen Usan kun aktivoinnin teen, että voin sen tehdä himassakin? Ei kai sitä siinä maassa tarvi tehdä vaikka niin tuossa taitaa lukea.


Onkos tässä nyt jokin mitä en tajua, eikös iOS5 nimenomaan pitänyt olla PC-free
Apple - iOS 5 - Tutustu iOS 5:n uusiin ominaisuuksiin.
Näin ollen mitään aktivointia ei tarvita?

Waiski
 
Vastaus: iPhone 4S

Aktivointi tarvitaan edelleen, mutta sen voi tehdä suoraan laitteesta.
 
Joku Sonyn pomo taisi jo keväällä kertoa julkisesti, että he toimittavat seuraavaan iPhoneen 8 megapikselin kameran. Ei herra valehdellut.
 
Vastaus: iPhone 4S

Heheh, Engadgetin vertaansa vailla oleva experttitiimi on tehnyt vertailun iPhone 4S kameran ja muiden puhelinten kameroiden välillä, mukana myös N8.

Melkoista huttua taas kerran. Miksi edes vaivautuvat, kun eivät viitsi tehdä asioita oikein ja huolellisesti?
 
Ylös Bottom