Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

iQs verkkotilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ondy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ondy

New Member
onko kukaan tilannut iQs:stä xbox pelejä? nopeasti silmäillen näyttäisi siltä, että pelit ovat halpoja ja tulevat kirjekuoressa 1 postimaksulla... Haluaisin vain tietää, että onko paikka luotettava ja toimiva, kun maksu täytyy kerran suorittaa etukäteen?

Tilasin tuolta joskus pari DVD:tä, mutta kumpaakaan ei ollut varastossa. Kahden kuukauden kuluttua tilaus oli siirretty peruutettu (tai vastaava) tilaan, eikä minulle ilmoitettu ikinä, että levyjä ei tule koskaan. Onneksi en maksanut niitä tilatessa.

Joku kauppa, jolla on halvat postitukset ei käytä lainkaan kirjekuoria, vaan osoitetiedot on tarralla, joka on liimattu suoraan pelin/dvd:n koteloon. En tosin muista onko se juurikin tämä kauppa.

Hinnat on kyllä halvat, mutta juuri mitään peliä ei ole varastossa. Maahantuojalta pelin saamiseen menee vähintään viikko. Vesa muisti ihan oikein, kun tilasin NBA Streetin niin sen ympärillä oli vaan pari kierrosta kelmua & osotetiedot tarralla.

En ite ainakaan tilaa tuolta enää koskaan, ennemmin maksan sen 2-5 enemmän jollekin toiselle, paremmin asiansa hoitavalle kaupalle.

Pari kertaa olen tuolta tilannut, mutta käynyt hakemassa paikan päältä säästääkseni postit. Homma toiminut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teccrom
Pari kertaa olen tuolta tilannut, mutta käynyt hakemassa paikan päältä säästääkseni postit. Homma toiminut.

Konsolinetissä pelit menevät kirjekuoreen, jolloin postimaksua ei tule ollenkaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Kyllä postimaksu tulee ellei maksa ennakkoon.

No sitten maksetaan ennakkoon. Konsolinet kuitenkin sen verran luotettava paikka, että varmasti jokainen uskaltaa maksaa. Ja säästäähän siinä kuitenkin selvää rahaa.

Ylös Bottom