Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iss 2

zakk

New Member
Onkos kukaan kuullut mitään tästä uudesta ISS:stä, ilmestyy kait tässä kuussa? :)
 
Pitäis vissiin ilmestyä toukokuun ekalla puoliskolla. www.gamesdomain.co.uk antoi pelille 4/5 pojoa seuraavin kommentein:

Pros:
Excellent player and face models
Superb multiplayer mode
A lot more immediate than Pro Evo
Wonderfully playable


Cons:
Ultimately not as sublime as Pro Evo
Dodgy animation
Not many play options
Occasionally irritating commentary
 
Ok, mulla ei oo tota PES:iä, ja oon tässä kuumeiseti miettinyt pitäskö venata että toi ISS2 ilmestyy..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Ok, mulla ei oo tota PES:iä, ja oon tässä kuumeiseti miettinyt pitäskö venata että toi ISS2 ilmestyy..
PES on kumminkin sen verran loistava futispeli, että luulempa ettei ihan heti tule sen kaatajaa, vaikka kyllä toikin peli nähtävästi on hyvä, ainakin paljon perampi kuin ensimmäinen ISS PS2:lla. Mutta omasta mielestäni PES on niin loistava futispeli, että kun sen hankkii, niin ei paljon muuta tarvitse. Lisäksi PES tulee varmaan jossain vaiheessa myyntiin platinium-versiona, eli sen saa sitten uutena noin 35 euroon. Mutta lue eri arvosteluja netistä ja muualta ja sitten kun toi ISS2 on ilmestynyt, niin käy jossain peliliikkeessä testaan molempia ja osta se kumpi enemmän miellyttää.
 
Niin siis tarkoittanet ISS 2002:ta, vaiko? Niin tuota, ei tämä mitenkään radikaalisti poikkea PES:stä, joten mitään uutta tuskin on odotettavissa. Miksi sitten tämmöinen peli halutaan edes julkaista? No on ne MM-kisat. Kuitenkaan tuo FIFPro lisenssi ei tässäkään pelissä kata kaikkia maita ja Batistuta pysyy Butastitana jne.

Leo Stenbuck sen sanoi, eli voipi olla että PES tulee piakkoin Platinum-sarjan pelinä hyllylle ja sitten voit poimia sen sieltä suht edullisesti. Tämän enempää en mene pelistä sanomaan (kun ei kerta omakohtaisia kokemuksia ole :)), mutta jos PES menee eksymään Platinumina hyllylle ennen ISS2:n tuloa, niin eiköhän valinta ole silloin ihan selkeä. Näin veikkailisin.
 
No ISS 2 tulee nyt jo, koska PESin on tehnyt KCETyo ja ISS pelit PS2lle ja N64lle on tehnyt KCEO. Konamin eri ryhmät kilpailevat keskenään samasta tittelistä eli paras simulaatio futis. Outoa minusta tuollainen. Keskittyisivät tekemään yhdessä parasta fudispeliä.
 
No mutta eikös PES 2:nkin tuu jo syksyllä tai loppuvuodesta, niin eikai kukaan mitään ISS 2:sta osta?
 
Hyvä peli on aina hyvä peli, mun on pakko puolustaa tätä peliä, sillä pelasin sitä pari peliä GameCubella. Mielestäni erittäin viihdyttävä futispeli... kuten Leo Stenbuck sanoi että kannattaa hommata se kumpi miellyttää enemmän. Eroja peleissä on, mutta molemmat ovat hyviä.

Omistan PES:in, mutta mielestäni ISS2 tuntui näin ensikokemuksilla aivan yhtä hyvältä ja aion pelin ostaakin. Jotenkin helpomman oloiselta ISS2 vaikutti (tai hyvähän se on jos peliin pääsee helposti sisään), ehkä arcademaisemmaltakin, vaikea sanoa ... pelaaminen vauhdikkaampaa kuin PES:ssä. Kaikella kunnioituksella PES:iä kohtaan, mutta tällä hetkellä pelaisin mieluummin ISS2:sta.

En tosin tiedä eroaako PS2:n ISS2 tuosta GC:n versiosta mitenkään? PS2:n ISS2:sta en ole testannut vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom