Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iss 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikoju

New Member
Kun ei urheilupeleille ollut omaa aluetta, kirjoitan sitten tänne. Xboxin jalkapallo peli tarjonta ei ole kovinkaan suuri, joten sieltä sitten pitäisi yrittää poimia se paras, kun jalkapallo peli olisi tarkoitus hankkia. Nyt hetki sitten julkaistu ISS 2 voisi olla se jalkapallo peli. Itse en ole millään konsolilla kyseistä peliä pelannut, joten pitäisi saada vähän tietoa siitä, teiltä jotka sen omistatte tai olette sitä pelanneet. Jalkapallo peliltä vaatisin realistisuutta, ei Fifojen tapaan suurta maalijuhlaa, vaan tiukkaa vääntöä maalien pysyen kohtuu lukemissa oikeiden pelien tapaan. Pro Evolution Soccer on hyvä esimerkki minulle ihanteellisesta jalkapallo pelistä. Sen perusnäppäimet oppii aika helposti, mutta pelin kunnollinen hallitseminen vaatii harjoittelua. Sekä PES että ISS 2 ovat Konamin tekemiä, joten ovatko pelit yhtään samanlaisia? Kommentteja mieluusti xbox versiosta, vaikka eipä varmaan PS2 tai Gamecube versiot hirveän erilaisia ole. Pelattavuus lähinnä kiinnostaa, mutta ainahan olisi mukava tietää kuinka hyvältä peli näyttää xboxin peliksi :) Jos on jotain nettisivuja missä pelistä olisi arvostelua, olisin kiitollinen jos siihen saisi linkkiä, tai voittehan itse kirjoittaa tänne siitä arvostelun, jos siltä tuntuu :)

ISS2

Ostin tuon pelin tässä muutama viikko sitten. ISS2 on ehdottomasti realistisin futis mitä olen pelannut, mutta parempikin se voisi olla.

Grafiikka ei oo mitenkään päätä huimaavan kaunista eikä konekaan mitään älyttömän hyvää vastusta anna. Puolustuksellisesti kone kyllä pärjää ihan kohtuullisesti, mutta hyökkäys ontuu aika pahasti. Ei oo harvinaista, että koneen laukasutilasto näyttää nollaa..

Pelimoodit on aika rajoitettuja.
Parhaimmillaan ISS2 on kaveria vastaan kaksinpelinä...sekin on rajoitettu käytännössä Friendly Matcheihin... Samalla puolella ei liigaa voi pelata. ja 7 minuuttia taitaa olla maksimi peliaika, itse toivoisin hieman pidempiä pelejä. (vai saako sen jostain pidemmäksi?? tietääkö kukaan?)

Ei tää peli huono ole vaikka sen kuvan vois saada, se vaan vois olla paljon parempi.
Ehkäpä tuo Pro Evolution Soccer ilmestyy x-boxillekin jossain vaiheessa..

Kannattaa lukea uusin Pelit-lehti. Siinä on arvostelut ISS2:sesta, Fifasta, Championship Manager 01/02:sesta, F1 2002:sesta, ja muistakin Xbox peleistä. Eipä saanut kumpikaan futis (Fifa, ISS2) hyviä pisteitä, sen voin sanoa. :(

Mulla on ISS2 ja kyllä se mun mielestä ihan mukavan pitkäikäseltä ja realistiselta futikselta vaikuttaa. Pelattavuus on hyvä, äänet on kuin oikeaa futista töllöstä kattos eikä selostajatkaa toista pahasti itteää (huomattavasti vähemmä ku muissa futiksissa), grafiikka on sellasta keskitasoa. XB:n paras futis - tosin ei näitä montaa olekkaan :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joobas
Kannattaa lukea uusin Pelit-lehti. Siinä on arvostelut ISS2:sesta, Fifasta, Championship Manager 01/02:sesta, F1 2002:sesta, ja muistakin Xbox peleistä. Eipä saanut kumpikaan futis (Fifa, ISS2) hyviä pisteitä, sen voin sanoa. :(

no hei haloo championship manager saa 70 pojoa, joka on todella päin helv. on vähän pelit-lehden arvostelulinja kummastuttanu viime aikoina (mm. Jedi Knight 2/70pojoa)...

Se CM00/01 oli aivan väärällä tyypillä arvostelussa. Jätkähän ilmaisi siinä selvästi, ettei hardcore-tilasto+pelaajataso strategiointi kiinnosta. Olisi nyt joku jota kyseinen pelityyppi kiinnostaa voinut sen arvioida.

Säälittävintä oli kuitenkin se, kun joku aneeminen "manageripeli" sai yli 20 pistettä enemmän samalta arvostelijalta, kuin genren ainoa kunnon manageripeli, lajinsa kiistaton kuningas. Ja kyllä, CM -sarjaa voi kehua näin. :)

Omasta mielestäni (Xbox -versiota en ole kokeillut) CM on ainakin 90 pisteen peli, Xboxilla jos kontrollit on kuusesta niin semmoinen 85 on minimi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joobas

Öööh. Tasan kaksi? :)
Noh on sitten vielä Midwayn Red Card Soccer mikä on hyvin realistinen kuvaus jalkapalloilusta :) ja muistaakseni oli joku espn mls extra time , joka julkastiin vaan jenkeis... varmaanki sen takia ku pelissä on pelkkä mls eli usan oma futis liiga... ja koht on tulosa david beckham soccer tms. ja kesän lopulla tulee vielä uusi red card soccer ;)

Ylös Bottom