Kun ei urheilupeleille ollut omaa aluetta, kirjoitan sitten tänne. Xboxin jalkapallo peli tarjonta ei ole kovinkaan suuri, joten sieltä sitten pitäisi yrittää poimia se paras, kun jalkapallo peli olisi tarkoitus hankkia. Nyt hetki sitten julkaistu ISS 2 voisi olla se jalkapallo peli. Itse en ole millään konsolilla kyseistä peliä pelannut, joten pitäisi saada vähän tietoa siitä, teiltä jotka sen omistatte tai olette sitä pelanneet. Jalkapallo peliltä vaatisin realistisuutta, ei Fifojen tapaan suurta maalijuhlaa, vaan tiukkaa vääntöä maalien pysyen kohtuu lukemissa oikeiden pelien tapaan. Pro Evolution Soccer on hyvä esimerkki minulle ihanteellisesta jalkapallo pelistä. Sen perusnäppäimet oppii aika helposti, mutta pelin kunnollinen hallitseminen vaatii harjoittelua. Sekä PES että ISS 2 ovat Konamin tekemiä, joten ovatko pelit yhtään samanlaisia? Kommentteja mieluusti xbox versiosta, vaikka eipä varmaan PS2 tai Gamecube versiot hirveän erilaisia ole. Pelattavuus lähinnä kiinnostaa, mutta ainahan olisi mukava tietää kuinka hyvältä peli näyttää xboxin peliksi
Jos on jotain nettisivuja missä pelistä olisi arvostelua, olisin kiitollinen jos siihen saisi linkkiä, tai voittehan itse kirjoittaa tänne siitä arvostelun, jos siltä tuntuu