Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iss 3

illu

New Member
Kertokaas millanen tää sarja on pelata.

PES on paras futispeli mitä oon kuuna päivänä pelannu (PES2 jäi saamatta kun ei rahaa riitä joka paikkaan), ja FIFAt on järkyttävän huonoja. Olisko tämä nyt kannattava ostos uutta PESiä odotellessa? Jos joku olis vaikka ISS2:een tutustunu.

Edit: PES oli enemmän kun paras futispeli mihin olen törmänny...
 
Joo, jotain ISS 2:n arvosteluja kävin itekin lueskelemassa. Onhan se kolmonen varmasti komea, mut paha sanoa miten kauan sitä jaksais vääntää... Se on sit eri asia jos olis tullu merkittäviä muutoksia sen realismin (tai siis tässä tapauksessa realismin puutteen) suhteen.
 
Onko kukaan testannu tätä ISS3:sta?Itseäni ainakin kiinnostais tietää mimmone on.Tulee muute PC:llekin,varmasti parempi kuin FIFA.
 
Mitä olen arvosteluita lukenut ja kuullut peliä pelanneilta, ei ISS2:n arcademainen ote pääse millään osa-alueella lähellekään PES:siä, eikä tuo kolmonenkaan näyttäisi pääsevän. Pitäytyisin ihan vaan PES-sarjassa, sillä parempia futispelejä ei yksinkertaisesti ole. Ja jos kerta olet ajatellut ostaa ISS3:n, niin mikset sen sijaan ostaisi PES2:ta, jos rahaa kerta nyt olisi. Mutta ei PES:kään todellakaan paljon huonompi ole kuin PES2, mutta jos ensimmäinen osa on kaluttu kokonaan läpi, niin PES2 tuo kaikkea pientä uutta kivaa peliin.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/25367.asp
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä kannattaa ennemmin pes2 ostaa, saa nykyään vähän halvemmallakin. Mäkin ostin sen sillon sen ilmestymispäivänä, sitä tuli pelattua melkein joka päivä niin kauan, ku ostin nhl2k3. Eikä siihen kyllästynyt, vaikka oli ennen sitä tahkonnu pessiä vajaan vuoden :)
 
Off topic: onks PES3:n online-tuesta kuulunu mitään?

Edit: joo ei mitään, olihan tuolla ihan oma ketju aiheesta... :)
 
Ylös Bottom