Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ISS2 vai Fifa 2002 World Cup?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jate
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jate

New Member
Elikkä, tarkoitus olis investoida myös yhteen futispeliin. Ongelmana on vain se, että kumpi noista kannattas ostaa? Onko kellään kokemusta ko. peleistä? Kommentteja kaivataan!!! Kiitos jo etukäteen!

En ole kumpaakaan pelannut, mutta ISS 2 on saanut enemmän kehua maailmalla kuin FIFA 2k2. Jos itse ostaisin futis-pelin, se olisi ehdottomasti ISS 2.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Jos itse ostaisin futis-pelin, se olisi ehdottomasti ISS 2.

Minä taas PES:sin...mutta harmi (harmi ja harmi mulle) kun sitä ei ole julkaistu Xboxille, vaan PS2....kannattaisi omistaa sekin.:D

ISS2:sta pelasin ja se oli melkoinen pettymys. Fifaa en ole pelannut, mutta veikkaisin sitä paremmaksi. Ennen ISS:sätkin olivat hyviä, mutta tämä uusin oli kyllä melko säälittävä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rocky_Balboa
ISS2:sta pelasin ja se oli melkoinen pettymys. Fifaa en ole pelannut, mutta veikkaisin sitä paremmaksi. Ennen ISS:sätkin olivat hyviä, mutta tämä uusin oli kyllä melko säälittävä.

Voisitko tarkentaa mitä miinuksia pelissä on. Fifassa ainaskin moninpelimahdollisuudet on aika huonot. Mitenkäs ISS2:sen moninpeli?

Fifassa ketuttaa eniten aivan törkeä AI, joka ei todellakaan ymmärrä yhtään mitään pelin kulusta. Esim. jos pallo tulee omaan päähäsi, niin puolustajat saattavat lähteä nousemaan (ei, ei ole paitsiokikka) ja kun vastustaja laukoo maaliasi kohti niin maalivahti saattaa vain seisoa paikallaan keskellä maalia ja pallo painuu verkkoon. Tätä voi tietysti käyttää hyväkseen myös omissa hyökkäyksissä, mutta futista tämä ei ole!

Pistää miettimään...

Toukokuun OXM:UK ei paljoa ISS2:sta kehunut. Oikeastaan se haukkui sen hyvän pelin huonoksi jatko-osaksi, ja sanoi, että Fifa:ssa on parempi pelattavuus.

Ei tietenkään kannata uskoa kaikkea mitä lukee, mutta jos peli saa 51 pistettä niin on se media mikä tahansa, se pistää miettimään.

Onko kukaan pelannut molempia ja voi täysin sinisin silmin puolueettomasti sanoa, että kumpi on parempi?

Ja ennenkaikkea, onko niistä jompikumpi 65 euron arvoinen, vai kannattaisiko ostaa jotain muuta?

Ylös Bottom