Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Itsellenne tapahtuneet todella oudot/yliluonnisen tuntuiset asiat ja kokemukset.

Vastaus: Itsellenne tapahtuneet todella oudot/yliluonnisen tuntuiset asiat ja kokemuk

Ei päivää ilman déjà vuta. Tai no ei ehkä sentään, mutta melkein.

Toisinaan myös tavarat ovat paikoissa joihin en niitä varmasti ole laittanut. Ja toisinpäin.

Joku muuten varastaa ajatuksiani. Miten muuten selitätte sen, että esim huoneen siivous tai läksyjen teko unohtuu?

Unohtamatta tietenkään tätä: Kerran pelatessani Commodore 64:llä, melko väsyneenä huomasin, että ruudulle muodostui paljon enemmän värejä kuin 16. Magiaa vai kuuslankun salattuja ominaisuuksia?
 
Vastaus: Itsellenne tapahtuneet todella oudot/yliluonnisen tuntuiset asiat ja kokemukset.

Onhan noita monenlaista ollu..monenmoisia ihme näkyjä jne. pahin on varmaan ollut viime jouluna kokemani transsi tila.
Olin tuolloin aivan sekaisin enkä ymmärtänyt mistään mitään. seisoin vain paikallani samalla kun pikkuveljeni yritti jutella minulle mutta en vastannut. Tätä jatkui ehkä kolme minuuttia ennen kuin virkosin taasen ja kaaduin lattialle. Hyvin outo kokemus ne jotka ovat saman kokeneet niin tietävät kyllä..
 
Vastaus: Itsellenne tapahtuneet todella oudot/yliluonnisen tuntuiset asiat ja kokemuk

Olisinko ollut about 13-15 vuotias. Heräsin puolen päivän aikoihin siihen, kun seinältäni tipahti jostain koristurnauksesta saatu mitali. Jostain minulle tuli tunne, että nyt on jollekin joukkuekaverille tai yleensäkin joukkueen kanssa tekemisissä olleelle käynyt jotain. Seuraavana päivänä sain kuulla, että joukkueenjohtaja oli kuollut noihin aikoihin sydäriin. Pikkasen tuli kylmä..
 
Vastaus: Itsellenne tapahtuneet todella oudot/yliluonnisen tuntuiset asiat ja kokemukset.

Yliluonnollisesta en tiedä, mutta perkeleen pelottavaa, kaveri oli joskus jokunen vuosi taakseppäin meillä yötä ja mentiin sitten klo 02:00 aikoihin häiritsemään väkeä ilotulitteilla.
No kun sitten jossain vaiheessa lanka paloi niin hyppättiin metsään piiloon jonkin oudon tuntuisen päälle. hetken tutkittua huomasimme että makasimme monen luurango päällä, voi kyllä pojat kirkuivat kotiin juostessa. No, seuraavana aamuna sitten selvisikin että se oli jonkinsortin vanha teurastamo ja ne olivat lehmän luita.
Ei ollut kummoinen tarina mutta minkäs teet.
 
Vastaus: Itsellenne tapahtuneet todella oudot/yliluonnisen tuntuiset asiat ja kokemuk

Jarmo Hänninen sanoi:
Kuuluisa deja vu -ilmiö :cool: Mulla on vielä se, että minä tiedän/muistan, että mä oon nähny tästä unta.
Niinhän sä luulet ;)
 
Ylös Bottom