Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ja ne kaksi peliä ovat....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiking
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oddworld ja NBA Inside Drive

Mikrosoftilta saa Word Viewerin jolla sen docin pitäisi aueta. Staroffice taitaa myös olla office yhteensopiva. Sen saa imuroitua jostain ilmaiseksi. Se on vain aika iso varmaan.

minä kiitän, word viewer oli passeli.

Onko tuossa jo ne kaikki pelit mistä saa valita? Prkle ko omaan noista jo Halon, Ampedin, RSCn ja DOA3:n. Kaippa haalin si PGR:n ja Fuzion Frenzyn kaljottelu peliksi.

Aloitin tämän threadin ja nyt on kyllä pakko sanoa että jos tuo fi.docin sisältämä lista on lopullinen niin se on mielestäni aivan liian suppea. Ei voi mitään, näin se vaan on. No, mielipideasia mutta kuitenkin.. en ole tilannut vielä mitään..

pelit

aika suppee lista... mul on noista melkeen kaikki jotka aion noista hommata... pitää varmaa ottaa halo ja joku muu ja myydä serkulle joka ostaa Xboxin ja ostaa gunvalkyrie..

hmmm, kaippa se kelpaa et printtaa ton fi.docin puhtaana ja kirjaa sitten tiedot ihan analogisesti kynällä. Ko ei pysty muokkaan tota tiedostoo millään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat_aboot
hmmm, kaippa se kelpaa et printtaa ton fi.docin puhtaana ja kirjaa sitten tiedot ihan analogisesti kynällä. Ko ei pysty muokkaan tota tiedostoo millään.

Mikset pysty muokkaan? Siihenhän käy norm. tekstinkäsittelyohjelma. Jos tarkoitit sitä, että miten ne ruudut saa ruksattua niin se onnistuu eism. silleen, että maalaat sen ruudun ja sitten painat X.

Ei ton muokkaamisessa pitäisi olla mitään ongelmia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jate

Mikset pysty muokkaan? Siihenhän käy norm. tekstinkäsittelyohjelma. Jos tarkoitit sitä, että miten ne ruudut saa ruksattua niin se onnistuu eism. silleen, että maalaat sen ruudun ja sitten painat X.

Ei ton muokkaamisessa pitäisi olla mitään ongelmia.

WordPadi lyö laitonta toiminto ja Wordwieverillä pystyy lukemaan, ei muokkaamaan, ja Wordia en omista.

voihan sen lähettää printattuna ja kuulakynäl täytettynä, kuin siinä muuten olis se nimmarikohta? ja siin sanottiin jotenki et jos tehdään koneitse ni kirjota nimes uusiks tai jotain eli se on mun mielestä ihan sama mitä kautta. ite lähetin sen käsipelillä ja hyvin meni!

Olisin ottanut DOA3n ja Oddworldin luultavasti.
Pitää kattoo jos tulee paljon hyviä pelejä ni sit vois ehkä mahdollisesti haluta xboxin. Sitä kuitenkaan saamatta.

Jaahas... Mikähän minun tapauksessani sitten mättää, kun siitä kirjeen postituksesta on kulunut jo 3 viikkoa eikä mitään ole vielä kuulunut... Outoa, etteivät ole ottaneet yhteyttä millään tavalla. No, ei kai tässä auta kuin soittaa asiasta.

Mulla on kulunut jo 4 viikkoa eikä mitään ole kuulunut! :mad:
Jos pelejä ei ala näkymään saa Microsoft varoa! ;) :D

Ylös Bottom