Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelicans johtaa, SaiPa kakkosena ja Ipa kolmosena. Hienoa, kerrassaan mahtavaa! Asiantuntijat veikkasivat tätä kolmikkoa sinne perälaudan alle, toki ollaan alussa, mutta silti. Huomionarvoista on myös se, että suuri ja mahtava brändikiekko kyntää raivonlailla jumbona.
Näytä liitetiedosto 11690
Mtv3.fi 9.8.13 sanoi:Suomen jääkiekon ylin sarjataso tunnetaan jatkossa SM-liiga-nimen sijasta pelkästään Liigana.
Aamulehdessä Sjöblom ei enää kiistä asiaa.Iltasanomat.fi sanoi:Liikemies kuitenkin kiisti asian IS:lle.
- Kukaan ei ole kertonut ainakaan minulle tällaisesta, Sjöblom totesi IS:lle.
Aamulehti.fi sanoi:Ilveksen pääomistajaksi halunnut Marko Sjöblom ei vahvista jatkoaika.comin tietoa hänen ja Vincent Manngardin esisopimuksen kariutumisesta.
– Palataan myöhemmin, Sjöblom kommentoi.
Et myönnä, etkä kiellä esisopimuksen kariutumista?
- Soitan takaisin. Nyt minulla on kiire tämän asian kanssa.
Iltasanomat.fi sanoi:HPK:n päävalmentajan paikalta siirretyn Kai Raution kohtalosta neuvotellaan tänään kello 15 alkaen Hämeenlinnassa.
Tervetuloa Liigaan Vaasan Sport.
Salainen kassakaappisopimus: Tämä joukkue nostetaan SM-liigaan - IS Urheilu
En näe mitään erikoista tässä. Suomilätkä, kun tuntuu seilaavan farssista farssiin. Yleensä kaiken takana on juuri kaiken pahan alku ja loppu eli raha. Lisäksi suomilätkässä piirit pienet pyörii ja meiniki on sitä "sulle mulle"-pohattatouhua, eikä pidä unohtaa Kalen mafiaa. Siinä olen samaa mieltä, että urheilullisuuden kannalta huono juttu. Samaan rykäisyyn voin todeta, että oma jengikin, Pelicans, sai aikoinaan liigapaikan kabinetti kuvioiden kautta.Toivottavasti tuo ei ole totta. Sportin toivotan toki tervetulleeksi Liigaan, mutta vain urheilullisin perustein. Ei se nyt vain voi mennä siten, että ensin kerrotaan nousuperusteeksi mestaruus, jonka jälkeen ollaan kuitenkin nostamassa vaasalaisia salaa ihan muista syistä johtuen. Melkoinen farssi koko touhu jos tämä nyt osoittautuu todeksi.