Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Jääkiekon MM-turnaus"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lagerhoff
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Venäjä odottelisi tänä iltana Norjaa saapuvaksi onlineen, vaikkapa siinä klo 22:00 aikoihin? :)
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Tuun illalla mikäli kerkeän, huomenna pääsenki jo 14.00-15.00 koneen äärelle. mites sillon onnistuu?
Lisäilin sut psn!
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Eipä taida Norja pelata tänäänkään vaikka on hiimaillut koko illan onlinessa... Millon sopis peli kun ei viittis työssäkäyvänä kaikkee aikaa viettää telkkarin ääressä? :)
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Pahoittelut etten eilen päässyt ollenkaan linjoille. Tänään olen linjoilla n. 20:45.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Eipä taida Norja pelata tänäänkään vaikka on hiimaillut koko illan onlinessa... Millon sopis peli kun ei viittis työssäkäyvänä kaikkee aikaa viettää telkkarin ääressä? :)

Juu, olinpa nukahtanu sohvalle ja laitoin viestiä kun olit näköjää 40 min aikasemmin poistunu koneelta. Itse myös käyn töissä ja joskus tulee vedettyä päiviä 2-3 tunnin yöunilla joten näitä saattaa sattua. Toinen juttu että meillä myös lapset käyttää konetta joten en ole itse aina läsnä vaikka näin voisi olettaa, vastaan kyllä viestiin mikäli olen itse henkilökohtaisesti pelaamassa. Sitten peli aikoihin eli olen pe ja la iltavuorossa ja koneella 23 jälkeen su olen paikalla klo 19 jälkee ma ja ti olen myös töissä ja muita menoja joten en tiedä miten olen linjoilla.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Juu, olinpa nukahtanu sohvalle ja laitoin viestiä kun olit näköjää 40 min aikasemmin poistunu koneelta. Itse myös käyn töissä ja joskus tulee vedettyä päiviä 2-3 tunnin yöunilla joten näitä saattaa sattua. Toinen juttu että meillä myös lapset käyttää konetta joten en ole itse aina läsnä vaikka näin voisi olettaa, vastaan kyllä viestiin mikäli olen itse henkilökohtaisesti pelaamassa. Sitten peli aikoihin eli olen pe ja la iltavuorossa ja koneella 23 jälkeen su olen paikalla klo 19 jälkee ma ja ti olen myös töissä ja muita menoja joten en tiedä miten olen linjoilla.
Joo no ei kai tämä niin vakavaa ole :) Mietin vaan että mitä se puuhaa kun on NHL12 Joutilas -tilassa eikä mitään vastaa :D

Koetetaan kikkailla niin että pelattas tänään vaikka klo 23 jälkeen, ettei veny liikaa. Itse pääsen ysin aikoihin duunista ja oon himassa varmaan ennen kymmentä.

Piis brou! :D
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Pahoittelut etten eilen päässyt ollenkaan linjoille. Tänään olen linjoilla n. 20:45.

Pääsetkö mitenkään nyt päivästä pelaamaan? ilta on taas menoa ja vilskettä, myös huomenna aamupäivästä olis hyvää saumaa että sais nopeeta pelin pois alta.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Norja kellisti Venäjän 4-1 ja jatkaa välieriin.

Ei maistunut Venäjän pojille, Norjan maalivahti otti kaiken mahdollisen ja mahdottomatkin kiinni. Norjan kaksi ensimmäistä maalipaikkaa tuli kolmannessa erässä ja niistä tuli maali, sen jälkeen ei tullutkaan oikeastaan edes kunnon paikkaa tulla tasoihin.

Vedot jotain 9-20 mut näinpä se kääntyy :)

Ei kestäny kuuppa miljuunamiähillä.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Juu kahdessa ekassa erässä tais olla yhteensä 1 laukaus. Kolmannessa sitten ketsuppipullo aukes ja neljä kassia toi voiton. Kiitos hyvästä pelistä, norja kumartaa ja siirtää katseet kohti välierää.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Sveitsi - Ruotsi 2-0

Hilleri otti ratkaisevat kopit, sveitsin taktiikkana toimi kilppari puolustus ja nopeat vastahyökkäykset (niin nopeat ku noilla käntyillä voi saada aikaseks)
Ruotsin matsi kaatui törkeään 5 minuutin arvoiseen pahoinpitelyyn jolloin Sveitsi iski ratkaisevat maalinsa!
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Melkosia joukkueita välierissä jos kerran sellaiset jääkiekon kärkimaat, kuin

Tanska
Norja
Sveitsi

pelaavat kaikki välierissä :)
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Sveitsi pääsee pelaan seuraavan kerran ti/ke kun on pakollisia menoja, seuraavan kierroksen vastustajalle tiedoksi :rolleyes:
 
Ylös Bottom