Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Onnittelut Venäjän hienolle joukkueelle! Enpä minä ainakaan muista tapausta, jossa joukkue ei MM-kisoissa hävinnyt yhtään ottelua. Että sinälläänkin varmasti historiallinen juttu.
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Onnittelut Venäjän hienolle joukkueelle! Enpä minä ainakaan muista tapausta, jossa joukkue ei MM-kisoissa hävinnyt yhtään ottelua. Että sinälläänkin varmasti historiallinen juttu.

Minä muistan yhden tapauksen joka menikin sitten häviämään loppu vaiheessa ainoan ottelunsa.... finaalin...
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Minä muistan yhden tapauksen joka menikin sitten häviämään loppu vaiheessa ainoan ottelunsa.... finaalin...
Mahtoiko kyseessä olla eräs Suomi, joka hävisi turnauksessa vain yhden *erän*?
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Hieno esitys Venäjältä ja täysin ansaittu voitto. Kovaltsukin valinta turnauksen arvokkaimaksi meni sekin nappiin. Kaikinpuolin ihan viihdyttävät kisat imo, joskin Suomelta olis toivonut vähän parempaa sijoitusta.

Mitäs mieltä porukka on muuten tosta bussipersekohusta? Minusta taas tehdään niin paljon melua tyhjästä että ei hyvää päivää :rolleyes:
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Silloinhan Suomi taisi "voittaa" peräti pronssia, kun tuo kummallisuus tapahtui.

Näinhän se taisi mennä. Eli hävisivät yhden ainoan erän, jonka johdosta pelattiinkin pronssipelissä finaalin sijaan. Vuosi taisi olla 1994. Helpostihan tuon saa tarkistettuakin, jos vaan jaksaa vanhoja muistella.
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Näinhän se taisi mennä. Eli hävisivät yhden ainoan erän, jonka johdosta pelattiinkin pronssipelissä finaalin sijaan. Vuosi taisi olla 1994. Helpostihan tuon saa tarkistettuakin, jos vaan jaksaa vanhoja muistella.

Mites minä sitten muistelin että siitä on vaan pari vuotta ja finaalissa saakka oltiin. :confused:
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Mites minä sitten muistelin että siitä on vaan pari vuotta ja finaalissa saakka oltiin. :confused:

Näköjään tuo, mitä itse muistelin oli Lillehammerin olympialaisista -94, jossa hävittiin vain ja ainoastaan välierissä Kanadaa vastaan, vaikka ottelua johdettiin 2-0. Peli päättyi lopulta Kanadan 5-3 voittoon.
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Näemmä kyseessä oli Lillehammerin olympialaiset vuonna -94, jolloin Suomi hävisi Kanadalle 5-3. Aika tiukkaa tilitystä olen päiväkirjaani tuota ottelua katsoessani kirjoittanut. ;)
 
Vastaus: Jääkiekko MM-kisat -09 Sveitsi

Onnittelut Venäjän hienolle joukkueelle! Enpä minä ainakaan muista tapausta, jossa joukkue ei MM-kisoissa hävinnyt yhtään ottelua. Että sinälläänkin varmasti historiallinen juttu.

2007 Moskovan kisoissa Kanada voitti kaikki ottelunsa.
 
Ylös Bottom