Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon Liiga

Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Mahtavaa Kärpät, erittäin hienoa peliä. Eiköhän pelit ole taputeltu, eihän tuosta tule lasta eikä paskaa.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Pahoittelut täysin turhasta viestistä:


JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Kukaan ei voi sanoa että parempi voitti.

Kommentaattoreita lainatakseni:
"liigassa ei jaeta työvoittoja, vaan maalit ratkaisee..."

Kärpät oli hyökkäyspäässä parempi, ei voi kieltää. MUTTA JYP oli parempi puolustuksessa ja maalivahtipelissä.
Tarkki ei kyllä oikein vakuuttanut pelin aikana, tahto kaikki pompata eteen. Siinä ainakin kärpille parannettavaa sunnuntaille.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Parempi joukkue on se, joka tekee enemmän maaleja ;) Kannattaisi hyödyntää ne paikat, eikä jäätyä ;) Tänään ei kai vaan Oululaisille pomppinut tarpeeksi hyvin :D
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Hyvä peli taas, pisti muuten itselläkin silmään tuo laukomispaikkojen hyödyntämättömyys kärpiltä, ei ne maalit munimalla tule. Anyway, kärpät pelasi kyllä paremmin minusta vaikka ei käy haukkuminen Jypin loistavaa maalivahtipeliä ja puolustamista. Tosin uhrautuvasti pelasi myös kärpät, kiekkoa naamaankin otettiin.

Koval-duck, ei ammattilaiset "jäädy" ja sunhan pitäs olla tyytymätön kun enemmän töitä tehnyt joukkue ei voittanutkaan? ;)
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Niin. Vähemmän maaleja päästänyt joukkue voitti. Mistä näitä suomalaisia huippumolareita oikein punkee. Varmaan sieltä Saarijärven Paavon sielunmaisemilta...
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

JYP voi kiittää oikeastaan mua näin pitkälle pääsystä, samoin Kärpät Bluesin tiputtamisesta. Joukkue jota veikkaan ei yksinkertaisesti voi voittaa. Seuraavassa pelissä voisi laittaa rahat JYP:lle että Kärpätkin saisivat ekan voittonsa. :rolleyes:
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Kaikkein huvittavin oli keskustelu kiekkojumalista :D

Nieminen kuittasi hyvin väitteen että kiekkojumalat ei olisi kärppien puolella nyt.
Sanoi vaan, että monta kertaa nousivat tappioasemasta viime sekunneilla :p
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Taisi kärpät kusta sarjan. Mutta Kärpille hatunnosto kun tsekkaa 2000-luvun alkua.
2000 nousi liigaan
2003 hopeaa
2004 mestaruus
2005 mestaruus
2007 mestaruus
2008 mestaruus
2009 hopeaa/mestaruus

Tuo on kova suoritus. Vaikka Tapparaa kannatankin.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Onhan se kova sarja, mutta eikö voisi myös kärppä-fanitkin myöntää että liigan mielenkiinnon kannalta olisi hyvä että välillä joku muukin :D

Vertaa rallissa Loeb tai Formuloissa aikanaan Schumacher.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Olipas melkoinen peli.. Kärpät hallitsi miltei koko ottelun, ja tuokkola napsi marjoja. Melkoista tuuriakin oli parissa paikassa, mutta niinhän sitä pitää ollakkin.
Itse en kuitenkaan usko että sarja on ratkennut vielä. Kärppien viimeistelyyn kun saadaan vähän tarkkuutta, niin alkaa homma toimimaan. Sunnuntaina tietysti iso peli, ja siitä pitäisi voitto ottaa.

Itse en ainakaan osaa ajatella tuolta kantilta, että olisihan se kiva jos muutkin voittaisi välillä. :D
Mutta itse tosiaan kyllästynyt loebin mestaruuksiin rallissa, joten ymmärrän jos joku on kyllästynyt kärppien menestykseen.. :)
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Oli kyllä mielenkiintoinen peli ja ei itseasiassa edes pahemmin enää harmitakkaan. Parempi voitti, that's it, saa väittää että Kärpät hallitsi ja oikeassa väittäjä onkin. Aivan sama onko sulla 50 vetoo ja 0 maalia vai 11 vetoo ja 2 maalia, voittaja saa yhden kiinnityksen ja mestaruuteen vaaditaan neljä, JYP:llä on nyt kaksi ja he ovatkin erittäin hyvässä asemassa. Kärppien on lähes pakko voitettava sunnuntaina Jyväskylässä ja oikeastaan myös Oulussa.

JYP puolustaa niin älyttömän hyvin. Kärpät hakkaa päätä seinään, kun maalinedustalle ei vaan pääse ja kaukokudeilla on vaikea horjuttaa Tuokkolaa tai Wallinheimoa. Oikeastaan JYP ja Jokerit ovat sinänsä hyvin samanlaisia joukkueita, puolustavat tarkasti, mutta ero on se että JYP osaa myös hyökätä. Vaikeaksi menee Kärpillä, ainoa maali joka tähän menessä on tehty, on juuri se Corson helpohkosti mennyt maali, ei siis yhtään kuvion kautta tai yhtään ylivoimalla. Aika on voittaa, mutta pitää toivoa että sunnuntaina kiekko hieman pomppisi Kärpille ja muutama onnistuminen tulisi. JYP ei kykene luomaan tarpeeksi tekopaikkoja, mutta tarvittavat maalit he ovat tehneet.

Sanotaan lopuksi että hieno sarja ja huomenna on hieno peli Porissa. GO SPORT!

Ja ainiin! Sainpahan muodikkaan Valtra-kypärän JYP:n kannattajalta! Komea logo otassa ja hurrikaaneja sivussa... tälläst mä oon aina halunnu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Hyvä peli taas, pisti muuten itselläkin silmään tuo laukomispaikkojen hyödyntämättömyys kärpiltä, ei ne maalit munimalla tule. Anyway, kärpät pelasi kyllä paremmin minusta vaikka ei käy haukkuminen Jypin loistavaa maalivahtipeliä ja puolustamista. Tosin uhrautuvasti pelasi myös kärpät, kiekkoa naamaankin otettiin.

Koval-duck, ei ammattilaiset "jäädy" ja sunhan pitäs olla tyytymätön kun enemmän töitä tehnyt joukkue ei voittanutkaan? ;)

Mä olen aina tyytyväinen, kun Kärpät häviävät :D Jostain syystä sitä vaan toivoo vähän vaihtelua sarjaan ja muillekin menestystä. 90-luvullakin TPS ja Jokerit voittivat likipitäen puoliksi ja joka toinen vuosi mestaruudet, niin ei sillä tavalla ehtinyt kyllästyä.

Ja muistakaahan arvon toverit, että urheilussa ei ole voitto tärkeintä, vaan vastustajan täydellinen nolaaminen! Eilen Pekka Tuokkola nolasi Kärpät aika pahasti ja Kärpät myös nolasivat itse itsensä melkolailla yhtä pahasti.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Oli kyllä aikas pahan näköinen tuo kiekon eteen heittäytyminen eilen!! :(

Joo, ihan oikein sanottiin lähetyksessä; "JYP otti tänään the big stealin". Kärpäthän hallitsivat eilen kaukalontapahtumia ihan täydellisesti, mutta jyväskyläläiset kruunattiin voittajiksi. Ottelusarja 2-0...

Täytyy sanoa, että JYPillä on yhä kyllä aivan loistava maalivahtiongelma! Hmmm... kumman laittaisi nyt maalille..? Molemmat maalivahdit ovat yksinkertaisen loistavia hommassaan. Saapa nähdä, vedetäänkö koko sarja kaavalla Sinkku-Pekka-Sinkku-Pekka-Sinkku......
 
Ylös Bottom