Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon Liiga

Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Eilen Kärpät taas näytti narreille miten pelataan ja narrien idioottifanit näyttivät mistä reiästä he ovat kotoisin. Varmaan liigan naurettavimmat fanit nämä narrien pellet, sen verta pelleilyä oli taas eilen areenalla.

Saisivat Kärpät pitää hermot kasassa ja viedä tämänkin pelin kotiin.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Vaikka itse olen jokerifani, olen samaa mieltä että joskus ne menevät liian pitkälle. Joka kerta kun toivoisi että mitään ei tapahdu niin jotain ikävää sattuu. Esim. tälläkin kaudella jyväskylän savupommi ja nyt tämä kärppäjuttu. Saas nähdä mitä näistä seuraa.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Vaikka itse olen jokerifani, olen samaa mieltä että joskus ne menevät liian pitkälle. Joka kerta kun toivoisi että mitään ei tapahdu niin jotain ikävää sattuu. Esim. tälläkin kaudella jyväskylän savupommi ja nyt tämä kärppäjuttu. Saas nähdä mitä näistä seuraa.

Nii mitä ne narrit sitte pelleili eilen?
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Milloin Blues kohtaa Pelicansin?

Eikun äh, nehän on jo kohdanneet. Anna mennä Blues, voita vielä toinen matsi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Alkoholi + Jokerit.. :mad:

Äläpäs yleistä... :cool:

Tänään oltiin jo aika lähellä, nyt vain sitten se voittoputki päälle. Riksmankin sanoi Jääkiekkolehdessä, että he menevät voitoin 4-3 jatkoon. "Viihdettä koko rahan edestä." Mutta jos otetaan jokeritlasit pois silmiltä niin aika heikoltahan tuo näyttää, etenkin jos seuraavassa tulee vielä pataan. Mutta loppuun asti kuitenkin uskotaan jatkopaikkaan.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

TPS haastaa pirun hyvin jypin, mutta ei taida ihan paukut entisellä mahtiseuralla riittää. Taitojen ylärajoilla mennään, mutta pleijarit on näytänyt että tps:llä on tänä vuonna sisukas joukkue jäällä.

Pelsujen meno on kanssa ollut mukavan pirteätä.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Oikein. Ärsyttää tommoset huligaanit. :p

Mitäs veikkaatte otteluiden lopputuloksista?

Itse veikkaan että tps, pelsu, kalpa ja kärpät vie ottelunsa. Tosin tuo tps-jyp pelin lopputulos on enemmän toive kuin analyyttinen ja objektiivinen ennustus..
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Mitäs veikkaatte otteluiden lopputuloksista?

Itse veikkaan että tps, pelsu, kalpa ja kärpät vie ottelunsa. Tosin tuo tps-jyp pelin lopputulos on enemmän toive kuin analyyttinen ja objektiivinen ennustus..

mä oon sitä mieltä että Jyppi, Pelsut, Kalpa ja Kärpät vie ja muut vikisee... Ainakin toivon, että Pelsut pääsee jatkoon ;)
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

mä oon sitä mieltä että Jyppi, Pelsut, Kalpa ja Kärpät vie ja muut vikisee... Ainakin toivon, että Pelsut pääsee jatkoon ;)

Tämmöistä asetelmaa täälläkin toivotaan. :) Tosin tuon viimeisen lauseen kohdalla toivon mieluummin ehkä Jypin tai kalpan onnea. Kärpäthän on selkeä jo. ;)
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Oli kyllä hulppea ilta telkkarin ääressä muutaman tölkin kanssa. Ja vielä kun Kärpät sai niin selkäänsä, että itse en kärppä-pelaajana enää edes kehtaisi tulla Tampereen eteläpuolelle, niin ai että. Kyllä Jokerit vielä menee jatkoon, kun nyt saatiin isot pyörät pyörimään :)
Kärpät pelaa muutenkin semmosta pomppukiekkoon perustuvaa tuuripeliä, että tulee lähinnä mieleen Ruotsin maajoukkue. Kärppäfanit kai kannustavat MM- ja Olympiakisoissakin Ruotsia, kun pelityyli on niin samanlainen.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Jatkoajan otteluraportista Jokrut-Kärpät pelistä :D:D

"Jokerit sai pelata ottelun lopun ylivoimaa, jota tulivat pyörittämään sellaiset taitopelaajat kuin Sami Helenius ja Pasi Nielikäinen." Huikeaa. Olisivat pistäneet majakan ja perävaunun kentälle heti kun sikailu alkoi, vaikka Tomek kyllä ansiokkaasti heitä stunttasi ojennus-osastolla.

Hienoa että amerikan ihmeetkin viimein heräsivät ja Hänkki katkaisi maalittoman surffailuputkensa.
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

mä oon sitä mieltä että Jyppi, Pelsut, Kalpa ja Kärpät vie ja muut vikisee... Ainakin toivon, että Pelsut pääsee jatkoon ;)

Multifanitus on kyl aika persiist:D mutta kyllä Kalpa ansaitsisi mestaruude(tänä vuonna).
 
Vastaus: Jääkiekon SM-Liiga

Eilen oli kyllä p**ka peli :mad: 2. ekaa erää oli iha jees, mutta kolmannessa ei peli kulkenu sitten yhtään. Kähkönen& Koskinen oli kyllä ihan kuutamolla. Viimosella minuutilla Pelikaanit sitten ratkaisi :(

Lauantaina uudestaa kattomaan. Toivottavasti ois parempi peli...:)

E: Pelicanssilla ei ole muuten MITÄÄN jakoa voittaa koko sarjaa. Ei ole reippaalla vieläkään tarpeeks kova jengi kaatamaan Espoolaisia.

Jarna on salama! : D
 
Ylös Bottom