Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Ai katos... En huomannukkaan, kun aattelin että kaikki ilmottaa tähän.
Meikä ottaa Venäjän.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Itse kannattaisin sellaista vaihtoehtoa, että B-sarjan kaksi ekaa saa A-sarjan kaksi vikaa vaihtaisivat joukkueita keskenään. Näin siis olisi mielekästä yrittää sieltä ylöspäin. Tällä tavalla itse joukkueet pysyisivät samassa sarjassa, mutta parhaat pelaajat nousisivat A-sarjaan.
Jos esim. pelaisin japanilla, niin rehellisesti sanottuna minulla ei olisi minkäänlaista halua nousta ylemmäs, jolloin kaikki joukkueet ovat parempia kuin oma.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Itse kannattaisin sellaista vaihtoehtoa, että B-sarjan kaksi ekaa saa A-sarjan kahden vikan joukkueen joukkueet. Näin siis olisi mielekästä yrittää sieltä ylöspäin.
Jos esim. pelaisin japanilla, niin rehellisesti sanottuna minulla ei olisi minkäänlaista halua nousta ylemmäs, jolloin kaikki joukkueet ovat parempia kuin oma.
Itse haluaisin pitää tämän turnauksen "realistisena", koska oikeassa elämässä joukkueet tippuvat ja nousevat.

Ollaan vedetty aikaisemminkin tämmöinen turnaus NHL12 aikaan, jolloin finaaleissa tais olla niinkin kovia kiekkomaita kuin Norja, Tanska, Slovakia ja Sveitsi :)

Pistäkää vain A-sarjaan ilmoittautuneet niitä joukkuevalintoja tulemaan oman varausnumeron verran haluamassanne järjestyksessä niin saadaan tämä nopeammin pyörimään.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Pystyykö noihin Online matseihin tallentaa noita kokoonpanoja? Vai pitääkö aina pelin alussa muokkaa kaikki kentät aina uudestaan? Oli miten oli niin "tosi hauska" yllätys tuli kun menin kattelemaan valitsemani Ruotsin (joo, ruotsin) kokoonpanoja, niin eihän sielä oo edes 4 kentällistä hyökkääjiä! Tää on ihan huikeeta :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Mukana, ja suurta hupia on vs-matseissa muutenkin pelailla noilla "heikoilla" mailla, niin mieluusti aloitellaan B- tai C-sarjasta :D

PSN: stimperi
 
Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Tsekki

Huomenna aloitetaan sitten matsit, tänään ollut kiireinen päivä joten en ehdi vielä päivittää listaa.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-turnaus IIHF A/B/C-sarja

Vieläkö mahtuu tohon b-sarjaan? Jos mahtuu oon mukana :D
psn:nikkenyyman
 
Ylös Bottom