Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Jääkiekon MM-turnaus"

Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

gt5rock, sopisko pelit tuossa päivsellä klo15-16 välillä?

Tsekki on latautunut äärimmilleen ja tähdet Červenka ja Jagr tulevat tänään olemaan hirmu vedossa! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Tsekki - USA 3-4

Ei niitä maaleja osata tehdä, ja sitten sohitaan vielä pari maalia omiin niin johan se homma kaatuu :) Laukaukset meni Tsekille 30-13 mutta Milleri oli kuin muuri Usan maalilla, USA jatkoon ja Tsekki erittäin pettyneelle kotimatkalle.

Tanska kohtaa AD lohkon 4
Venäjä kohtaa AD Lohkon 3
Ruotsi kohtaa AD lohkon 2
Usa kohtaa AD lohkon 1
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Huh huh, maalilla jatkoon.
Viimesellä minuutilla loppu akku ohjaimest mut onneks tsekki ei rangassu.
Tasapeli ois tiputtanu pojat.

Poffit alkakoon!
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Nyt on työt saatu tehtyä ja Norja tulee hallille 17.00 joten D-lohkolaiset silloin peleille.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Norjalla enää itävalta kohtaamatta, millos maali-tekia pääsis pelaamaan.

Japani ei kuulemma jatka niin eiks sen voi poistaa?
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Jokos AD:lla alkaa olla jatkoonmenijät järjestyksessä että päästään pleikkareihin?
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Koittakaa tänään saada A-D lohko valmiiksi, niin pääsette pudotuspelejä pelaamaan! :)
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Tuun tänä iltana, kun pääsen pois näistä paska tenteistä :-D

Ok. Osaatko yhtää sanoo et mihin aikoihin oisit tulossa linjoille. Ite oon aamun\aamupäivän ollu pelailemassa mut 15.00- ? oon poissa kun on menoja. 21.00 oon kuitenkin aivan varmasti kotona ehkä jopa aikasemmin.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Ok. Osaatko yhtää sanoo et mihin aikoihin oisit tulossa linjoille. Ite oon aamun\aamupäivän ollu pelailemassa mut 15.00- ? oon poissa kun on menoja. 21.00 oon kuitenkin aivan varmasti kotona ehkä jopa aikasemmin.

No päivystelen tossa 20.00 jälkeen!
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

AD lohko valmis

1 Slovakia 4-0-0 17-7 8
2 Sveitsi 3-1-0 8-10 6
3 Norja 2-1-1 14-7 5
4 Itävalta 1-3-0 7-10 2
5 Latvia 0-4-0 8-20 0


Tuloksissa on huomioitu keskeytynyt Slovakia-Latvia pelin oikea tulos.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Niin ja toki traktorin kokoinen hatunnosto Lagerhoffille, joka reilusti halusi ratkaista viimeisen jatkopaikan BC-lohkossa nimenomaan pelaamalla. Giljotiini napsaisi nyt tsekkien letit mutta hyvä maku jäi.

Tässä on sitä reilua henkeä, jossa tärkeintä ei ole se veren maku suussa voitosta millä hinnalla tahansa pelaaminen!
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Huhhuh! Slovakia jatkaa taistelua MM-kullasta dramaattisen puolivälierän jälkeen. USA pisti todella kampoihin ja voitto irtosi vasta rankkareiden jälkeen 4-3.
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

slovakit voitti 4-3, rankut meni 3-1.

pienest kii, mut jenkit kiittää kaikkia muita hyvistä otteluista.

born in usa!
 
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

Olisko Sveitsi tänään illalla peleillä? Ruotsi linjoilla viimeistään ysin aikaan.
 
Ylös Bottom