Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

jak and daxter snowy mountain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Olga

New Member
Heips! Olen ihan uusi täällä. Sain ps2:n joululahjaksi ja olen nyt ison ongelman edessä. Mitä pitää tehdä kun on mennyt hissillä ylös snowy mountainille ja niitä örkkejä tulee lumesta? miten pääsee eteenpäin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Olga
Heips! Olen ihan uusi täällä. Sain ps2:n joululahjaksi ja olen nyt ison ongelman edessä. Mitä pitää tehdä kun on mennyt hissillä ylös snowy mountainille ja niitä örkkejä tulee lumesta? miten pääsee eteenpäin?
En enää tarkalleen muista, kun siitä on jo pari vuotta aikaa, kun pelin läpi pelasin, mutta vanhasta threadista löytyi seuraavaa...

-"Mitä siel Snowy Mountainil pitää tehä?? Sielt ei pääse mihinkää ja siin keskel on vaa joku systeemi, mikä on jonku "energiakentän" ympäröimä..."

-"Energiasysteemin päälle pääsee hyppäämään (niitä on monta), jolloin se sammuu. Pitää hypätä tarpeeksi kaukaa. Ja rotkon yli pääsee kaksoishyppäys + pyörähdyksellä, jolloin maailmaa taas riittää. (Oletin, että olet vielä sen hissin luona.)"

http://www.konsolifin.net/bbs/showt...page=25&highlight=snowy mountain&pagenumber=2

Juu minuakin vaivasi se tuossa vuosi sitten, mutta kun monta kertaa yrittää siitä reunalta hypätä ja räplätä sitä ympyrää (tai sitä nappia mistä se pyörii) niin kyllä sen pitäisi juuri ja juuri päästä siitä jyrkänteeltä toiselle.
Kannattaa ottaa vähäsen vauhtia.
En ole kyllä varma että pitäisikö se tällä menetelmällä mennä mutta itse ainakin pääsin sen kohdan tällä menetelmällä.;)

Ylös Bottom