Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak&Daxter: Volcanic Crater

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kibe

New Member
Puuttuu enään yksi PowerCell joka on jossain Volcanic Craterissä. Se on se toiseksi viimeinen siitä Power Cell rivistä. Olen tutkinut mestan aika hyvin en mahda löytää mistään sitä.

Nyt en pääse tarkistamaan mutta muistan kuinka itse etsin kuumeisesti ja hypin seinille siellä, ja löytyi sitten sen ulosmenoaukon (olisko ollut se mountain pass tms) vierestä tasanteelta (eli sen ulosmenotasanteen vierestä alhaalla joten sitä ei voi oikein nähdä edes siitä reunalta). Mutta jonkun ulosmenoväylän vieressä se oli, käy kurkkimassa =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Nyt en pääse tarkistamaan mutta muistan kuinka itse etsin kuumeisesti ja hypin seinille siellä, ja löytyi sitten sen ulosmenoaukon (olisko ollut se mountain pass tms) vierestä tasanteelta (eli sen ulosmenotasanteen vierestä alhaalla joten sitä ei voi oikein nähdä edes siitä reunalta). Mutta jonkun ulosmenoväylän vieressä se oli, käy kurkkimassa =)

hehe :) muistit väärin ton, tarkotit sitä Scout Fly:ta tolla joka löytyy siitä tasanteen vierestä, mutta löysin sen Power Cellin joka löyty siitä Spider Cave mestan vierestä.

Ylös Bottom