Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Daxter

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cursor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck


Mikäs siinä nyt niin tyhmää on. Onhan Rarellakin esim. Banjo-Kazooie ja Banjo-Tooie, miksi ei Jak and Daxter. Musta se on ainakin ihan hyvä nimi pelille ja mitäs väliä sillä nimellä kunhan peli on hyvä. En mä ainakaan mee kattoon leffaa tai kuuntele jotain bändiä sen nimen mukaan.

Jak & Dexter hmm nyt kun alan ihan aivoilla miettimään nimeä niin ei siinä minunkaan mielestä mitään vikaa ole.. en ole edes kiinnittänyt huomiota niinkään nimeen nyt ekan kerran :)

Mikäs olis parempi nimi pelille.. Jak goes hollywood
 
Toivottavasti tuossa Jak and Daxterissa ei ole turhan paljoa noita kaiken maailman vermeitä( autot, lentokoneet,vesiskootterit). Alko Crash kolmosessa ahdistaan, kun melkein joka kentässä mentiin muuten kun juoksemalla, joka on mielestäni ainoa oikea tapa tasoloikkaan.
 
peli tulee varmasti olemaan loistava graafikaltaan, kontrolleiltaan, kenttien suunnittelultaan jne. mutta luulenpa että pelattavaa ei ole kovinkaan paljon vai mitä luulette?voihan olla että peliin on laitettu jotain kristalleja ja time trialeja niinkuin crash-peleissä joita saa sitten keräillä muutaman tunnin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Toivottavasti tuossa Jak and Daxterissa ei ole turhan paljoa noita kaiken maailman vermeitä( autot, lentokoneet,vesiskootterit). Alko Crash kolmosessa ahdistaan, kun melkein joka kentässä mentiin muuten kun juoksemalla, joka on mielestäni ainoa oikea tapa tasoloikkaan.
näin on! siksi juuri pidinkin crash1 ja 2 enemmän kuin kolmosesta... Jak & Daxter=Pakko ostos
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

näin on! siksi juuri pidinkin crash1 ja 2 enemmän kuin kolmosesta... Jak & Daxter=Pakko ostos

Juu se on ihan good.. Jakissa mitä nyt oon nähnyt niin kalastusta ja muuta mukavaa.. onko tossa vain yksi iso maailma vai onko noita maailmoja enemmänkin kuin yksi.. ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Onhan tuo pakko-ostos.

Niille jotka testas J&D:tä: Eikö siinä tosiaankaan ollu latausaikoja, ja eikö siinä muka nähny piirtorajaa missään vaiheessa?

Pääsin testaileen sitä sen verran vähän, että en osaa sanoa tuosta mitään taisi olla demoversio...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe


Juu se on ihan good.. Jakissa mitä nyt oon nähnyt niin kalastusta ja muuta mukavaa.. onko tossa vain yksi iso maailma vai onko noita maailmoja enemmänkin kuin yksi.. ?
kuulostaa hyvältä tollaset kalastus jne. vähän perinteisempiä crashien verralla
 
Hieno peli se kyllä olisi...varsinkin kun pääsee kaikkialle mihin näkee...ja minusta aiankin Crash3 oli juuri niiden ajoneuvojen takia paras. Myös kenttien määrä oli ihan mukava.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman
Hieno peli se kyllä olisi...varsinkin kun pääsee kaikkialle mihin näkee...ja minusta aiankin Crash3 oli juuri niiden ajoneuvojen takia paras. Myös kenttien määrä oli ihan mukava.
nojaa. alkaa kyl vähä noi crashit toistaa itteään mun mielestä, siks on just hyvä et tulee tämän kaltaisia ku jak & daxter vähä vaihtelua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck


Mikäs siinä nyt niin tyhmää on. Onhan Rarellakin esim. Banjo-Kazooie ja Banjo-Tooie, miksi ei Jak and Daxter. Musta se on ainakin ihan hyvä nimi pelille ja mitäs väliä sillä nimellä kunhan peli on hyvä. En mä ainakaan mee kattoon leffaa tai kuuntele jotain bändiä sen nimen mukaan.

En oikeastaan tiedä mikä tekee siitä nimestä huonon.
Joku siinä on vain sellaista josta en pidä
Oikeassa olet siinä, että nimi ei ratkaise pelin (tai leffan) laatua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Onhan tuo pakko-ostos.

Niille jotka testas J&D:tä: Eikö siinä tosiaankaan ollu latausaikoja, ja eikö siinä muka nähny piirtorajaa missään vaiheessa?
En oo testannu, mutta kun latasin siitä video pätkä, niin siinä ainakin oli lataustauko.
Aika tyhmää laittaa video nettiin imuroitavaks semmosesta pelikohdasta, missä on lataustauko.
Mutta ei se kyllä kauaa ladannu.
Vain kun se meni sisälle taloon, se pysähtyi muutamaksi sekunniksi ja sitten jatkui peli.
Mutta minkäännäköstä "loading" tekstiä siihen ei tullu, ja kyllä se lataustauko niin lyhyt oli, että ei monessa pelissä oo.
 
Ootteko nähny pelin telkkamainosta, aika jännä....:) muutenkin aika paljon mainostettu PS2 pelejä telkkarissa...
 
Oon nähnyt ton demon uusimmasta Official Playstation2Magazine UK jokun 4min pitkän ja siinä näkee pelistä aika paljon ja ei voi muuta sanoo kuin että on mahtava. Effektit on tosi upeita ja ympäristö, tämä tulee olemaan kyllä pakko-ostos.
 
Oon nähny telkkamainoksen. Tosiaan aika kivasti PS2 on saanut näkyvyyttä ympäri maailmaa, esim. valioliigan peleissä kentän päädyissä komeilevat sähkönsiniset ps2-mainokset. Tuohan se näkyvyyttä, ja pistää ihmiset harkitsemaan konsolin ostoa. Mutta pelithän ratkaisevat ostaakko vai eikö ostaa? :p
 
Peli kyllä näyttää mahtavalta ja jos IGN:ään on uskomista "The game is due to ship on Tuesday, December 11, 2001, and it'll launch with a worldwide assault in five different regions simultaneously." ei peliä tarvitse edes kauan odottaa.

Itse olin suunnitellu Crash4:sen ostoa vielä viikko sitten, mutta kun kuulin tästä pelistä ja sain tietää että tämän takana on nimen omaan Naughty Dog, toisin kuin Crash4:sen, siirtyi tämä välittömästi ostolistalle.

Nyt on vaan ongelmana, että kumman hankin ensin, tämän vai Devil May Cryn, tosin jos jälkimmäinen tulee 14.12, voisi sen vaikka pyytää pukilta ;)
 
Kalastaminen on jo tuttua Zeldasta ja nou tank juu sille. Tai no mikäs siinä, jos se jaksaa viihdyttää. Kunhan nyt tästä ei tule mitään Chras 3:n tapaista Mario partyä.

Kaikki näyttää hyvältä ja tämänkin voisi mennä hankkimaan. Alkaa jo pikkuhiljaa olla matti kukkarossa, mutta kyllä tämä aika pakko-ostokselta vaikuttaa.

Että ihan 7.4! Niin tosiaan, kun GW:ssä tätä pelailin niin ensivaikutelma oli se, että tämä on PSX:n Chras Bandicoot vain vähän paremmille grafiikoilla. Ikäänkuin TTT:n kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kurkinen
Olet muuten Peepmaster itse kirjoittanut väärään mestaan, toisin kuin Joelman :D

Voitin tänään GW messuilta kyseisen pelin Making of dokumentin, mutta en ole vielä ehtinyt katsoa sitä.Ilmoittelen myöhemmin sitten mitä siinä kerrotaan.:)
 
Näköjään oli ton yhden PS2-lehden mukana Jak and Dexterin demo, olisin varmaan muuten ostanu, mutta 60 mk oli vähän liikaa lehdestä...
 
Ylös Bottom