Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Dexter läpi ?

Jiz

Well-Known Member
Pelasin tässä eilen ilalla tämän pelin 100% läpi.
Onko kukaan muu pelannut?
Eli onko se loppu tosiaan sellainen mikä siinä oli.
Maalaa!
Eli oven takana ei ollut mitään muuta kun kirkasvalo, tai mitään muuta ei näytetty, eikä ne edes sanonut mikä se oli. Tylyä, ja minä kun niin innoissani hain puuttuvat powersellit.
Loppu.

Tuoko oli kiitos siitä pitkästä kahden puuttuvan powershellin hausta?

Edit: Prkl, kun en osaa pistää tota tekstiä näkymättömäksi, niin en voi kertoa millainen se loppu oli. Miten sen tekstin saa näkymättömäksi?

Edit1.2: Piiloteksti lisätty, kiiti neovosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz


Edit: Prkl, kun en osaa pistää tota tekstiä näkymättömäksi, niin en voi kertoa millainen se loppu oli. Miten sen tekstin saa näkymättömäksi?


(COLOR=white)Teksti(/COLOR)

Vaihda vain sulut oikeiksi [
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Voipi olla, mutta vähän ontto olo jäi kyllä kieltämättä.

Ellen nyt väärin muista, niin ton lopun jälkeenkin sinne jäi vielä yksi pc puuttumaan. On paljon aikaa kun pelasin, mutta muistelisin että oven sai auki sadalla ja satayksi pystyi keräämään. Itse en löytänyt kuin sen sata ja sen jälkeen ovelle.

Saatan muistaa väärinkin...any comments. Joku, jolla peli vielä on voisi tietenkin tarkistaa ja kertoa.
 
Joo mul kävi samanlailla että keräsin vaan 100. Listassa luki 100/100 mutta kun katto ni oli yks viel hakematta sieltä vikasta mestasta se scout fly juttu. En tiedä jos keräis ne kaikki 101 oliskohan erilainen loppu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JurdysCahn
Joo mul kävi samanlailla että keräsin vaan 100. Listassa luki 100/100 mutta kun katto ni oli yks viel hakematta sieltä vikasta mestasta se scout fly juttu. En tiedä jos keräis ne kaikki 101 oliskohan erilainen loppu.
Sama loppu oli. Itselläni oli kerättynä power cellit 101/100, ja orbsit ja scout fliesitkin olivat täynnä, eli peli täydellisesti läpi, eikä se muuttanut loppua mitenkään. Se viimenen power cell on vaan joku bonus juttu, millä ei tee mitään. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Sama loppu oli. Itselläni oli kerättynä power cellit 101/100, ja orbsit ja scout fliesitkin olivat täynnä, eli peli täydellisesti läpi, eikä se muuttanut loppua mitenkään. Se viimenen power cell on vaan joku bonus juttu, millä ei tee mitään. :p

Kiitos tiedosta, nyt puolivuotinen piinani on vihdoin päättynyt eikä tarvitse enää haikailla että OLISI pitänyt se ettiä ennen ku pistää kiertoon! KIITOS
:D
 
Ja off-topiccia...

Tämä nyt ei taas liity tähän mitenkään, mutta ei näin mitättömästä ongelmasta viitsisi mitään uutta aihettakaan tehdä... eli, onko pelissä jonkinlaista "superhyppyä"? Kun en meinaa päästä hyppäämään pariin paikkaan, kun ne on niin korkealla. Ja olen tutkinut kaiken, ei ole muuta reittiä. Siis, jos tuollainen hyppy on, kertokaa miten se tehdään, kiitos. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Se viimenen power cell on vaan joku bonus juttu, millä ei tee mitään. :p

Juh, ja minä vielä hain sen ()omalla kohdallani) viimeisen "hieman" vaikeasti siellä luolastossa, ajoin sillä lentohärvelillä tunnelin seinään niin että pääsin "pomppaamaan" ja hakemaan sen viimeisen power cellin. Sitten huomasin että oho tuo seinä on vähän erivärinen ja sen pystyikin sitten ampumaan tohjoksi, voi puuh...
 
Siinä lopussako kaikki turhaa tyätä pienen eteen:mad: .
Peli oli muuten hyvä mutta en pitänyt lousta:( .
 
Vastaus: Jak & Dexter läpi ?

Joululahja on nyt koluttu ja kyllä pikkuisen ketuttaa. Mutta hyvä peli oli kyllä. Toivottavasti toisissa on paremmat loput. ?
 
Vastaus: Jak & Dexter läpi ?

tatti- sanoi:
Joululahja on nyt koluttu ja kyllä pikkuisen ketuttaa. Mutta hyvä peli oli kyllä. Toivottavasti toisissa on paremmat loput. ?

Itse sain tämän pelin jo 3-4 vuotta sitten, mutta innostuin etsimään loput roinat niin, että sain portin auki, vasta toissa kesänä. Olihan tuo vähän vaisu, mutta itse pelin pelaaminen oli niin mukavaa ja tehtävätkin olivat niin mukavia, että mielelläänhän noita haeskeli :)
 
Vastaus: Jak & Dexter läpi ?

Minun olisi tarkoitus ostaa tämä peli joskus ensi vuonna. Itse asiassa kahdesta syystä olen ostamassa tätä:

1. Saisin Precursor-trilogian täyteen.
2. Saisin yhden lempipleisarjoistani täyteen.
Ratchet & Clank-sarja on jo, eli enää puuttuu vain Jak and Daxter: Precursor Legacy ja tällä hetkellä mielestäni parhaat pelisarjat olisivat minulla kokonaisuudessaan.
 
Vastaus: Jak & Dexter läpi ?

teräsporkkana sanoi:
Minun olisi tarkoitus ostaa tämä peli joskus ensi vuonna. Itse asiassa kahdesta syystä olen ostamassa tätä:

1. Saisin Precursor-trilogian täyteen.
2. Saisin yhden lempipleisarjoistani täyteen.
Ratchet & Clank-sarja on jo, eli enää puuttuu vain Jak and Daxter: Precursor Legacy ja tällä hetkellä mielestäni parhaat pelisarjat olisivat minulla kokonaisuudessaan.

Aijai, olisi kyllä kannattunut ensimmäisenä pelata ykkösosa.

Itse ostin pelin kaksi kuukautta ennen JakII:n ilmestymistä juuri siitä syystä, että pelaisin trilogian siinä järjestyksessä kuin se kuuluu. Olen erittäin tyytyväinen, että tein niin.

Ykkösosan loppu oli 100% suorituksen jälkeen minulle hyvin toimiva, jäi armoton nälkä kakkososaa varten ja miellyttävästi se julkaistiin heti perään. eri asia tietyisti niillä, jotka pelasivat sen jotain 3-4 vuotta sitten läpi.
 
Vastaus: Jak & Dexter läpi ?

Tuohon aikaan tasohyppelyt eivät kiinnostaneet yhtään. Sitten kokeilin Jak2:ta ja huomasin, että tasohyppelythän ovat aivan mahtavia (ainakin suurimmaksi osaksi). Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
 
Ylös Bottom