Sormusaave
New Member
Olen slummialueen päästä (laitureita, taloja veden päällä) hakemani artifaktin (mikälie) jälkeen tapahtuvassa tehtävässä, jossa minun pitäisi raivata tieni pois vesialueelta kartalla osoitettuun pisteeseen. Ennalta määrätyn reitin varrelle tulee liukuhihnalla paronin sotilaita - usein vielä harmillisesti takaa, edestä ja pahimmillaan viereiselle laiturillekin samalla tulittaen. Erittäin ärsyttävällä tavalla leijuautoja saati muita kulkupelejä ei ole käytettävissä ja leijulaudan käyttö vesiteitse on estetty ainakin oman kokemani mukaan. Olen yrittänyt lähemmäs 15 kertaa rynniä haulikon ja minigunin (se sininen vekottimen) kanssa eteen päin, mutta aina paine käy kestämättömäksi. Onko healthia saatavissa jostain?
Kävin gamefaqsissa katsomassa vinkkejä oikeanlaiseen strategiaan, ja siellä sanottiin, että ammu paljon (kutejahan saa lisää liukuhihnalta) ja käytä leijulautaa oikealla reitillä. Tarkoittaako tämä "oikea reitti" kartalla nähtävää, laituria pitkin käytävää reittiä, vai vesiteitse päästävää jokin sortin salakulkuväylää?
Kiitokset mahdollisesta avusta jo etukäteen.
Kävin gamefaqsissa katsomassa vinkkejä oikeanlaiseen strategiaan, ja siellä sanottiin, että ammu paljon (kutejahan saa lisää liukuhihnalta) ja käytä leijulautaa oikealla reitillä. Tarkoittaako tämä "oikea reitti" kartalla nähtävää, laituria pitkin käytävää reittiä, vai vesiteitse päästävää jokin sortin salakulkuväylää?
Kiitokset mahdollisesta avusta jo etukäteen.
Viimeksi muokannut moderaattori: