Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jaksaako GTa2 vielä kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

CHAOS

New Member
Nimenomaan, luit AIVAN oiken. Meikäläisellä, kun ei satu olemaan juuri p:n vertaa pelejä, useimmat niistä 6-7:stä pelistä, joita meikäläisellä on, ovat suoraan hevosen...
Tosin joukosta löytyy poikkeus: GTa 2 . Vaikka NHL2003 löytyy, samaten, kuin 2002, ei niitä EA sportsin peelopoppipelejä jaksa pelata...ainakaan niin paljon, kuin GTa2:sta.

Mutta mikä on SINUN mielipiteesi? ONKO GTa2 pelattava peli vielä 4 vuotta julkaisemisen jälkeen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Täh?Miten tämä liittyy pleikkariin?
Muroon siis

Niin, jos et sattunut tietämään, niin GTa2 on julkaistu nelisen vuotta sitten psx:lle. Myönnä kyllä, että keskustelualue on hieman väärä, mutta onko sillä kauheasti väliä, kun pleikasta ja sen peleistä puhutaan...Tosin, jos siitä sinulle tuli kauhia pulttis, niin pahoittelen asiaa ja samalla toivon ymmärrystä, sillä olen uusi täällä KonsoliFIN:in keskustelufoorumissa.

Hopefully you undestand... .

GTA 2 on oikeastaan paras GTA peli. VC ja kolmonen ei muistuttanut GTA pelejä. Alkuperäisissä GTA peleissä oli tunnelmaa ja ne aiheuttivat riippuvuutta. GTA2 on edelleenkin huippupeli.

Joo, gta ja gta2 on ihan erilaisia pelejä kuin viimeisimmät osat..
Ne oli paljon haastavampia ym... Parhaat gta:t oli mun mielest gta, gta2, gta:vice city

Joo ensimmäinen osa on tietty parempi. Löysin tässä muutama päivä sitten ensimmäisen osan (PC-versio) kotelon ja kartat...tuli vähän nostalginen olo. Voisi laittaa yhdelle huoneen seinälle kaikki GTA- sarjan karttajulisteet (oliko GTa2:n mukana edes karttoja? Tai julistetta? Entä GTA: London?)..

Näin muuten Anttilassa PSX:lle GTA1, GTA: London ja GTa2 sisältävän paketin. Maksoi vain 32e! Pitänee ostaa, voisin lesoilla, että omistan kaikki GTA:t :)

ton collector's edition paketin oon aatellu hankkivani.

no,totta kai GTA2 vielä pelattava on,vaikkahan sitä ihmiset jo kahden PS2 GTA:n jälkeen jo oottavat San Andreasia (julkastaan ensi vuoden lopulla). sii,kyllä sitä vielä pelaa jos löytyy,oikein viihdyttävä vieläkin,hauska se on väistellä Zaibatsujen raketin heitinten ammuksia tai hypätä proffa Cometilla (siis olikos se joku SSR Comet,tai jotain?) vankilan muurien sisään ja lahdata vankeja. myös musiikki on GTA2:ssa vieläkin aivan mahtavaa (kuka on samaa mieltä?).
en ole GTA2:sta vuosiin pelannut,enkä ole koskaan Londonia enkä ykköstä,minulle on kyllä pakko-ostos tuo collector's edition.

Ylös Bottom