Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

joo huomenna itelläki aikaa pelata pudotus pelejä noni kello 4 saakka eli katellaan huomenna monelta pelattaisiin alta pois nuo meijän 2 peliä maxxball:) ja sitten lähen pariks päiväks mökki reisuun eli toivottavasti ette joudu mun takii oottelemaan(mikäli pääsen ees jatkoon)

joo huomenna itelläki aikaa pelata pudotus pelejä noni kello 4 saakka eli katellaan huomenna monelta pelattaisiin alta pois nuo meijän 2 peliä maxxball:) ja sitten lähen pariks päiväks mökki reisuun eli toivottavasti ette joudu mun takii oottelemaan(mikäli pääsen ees jatkoon)

ihan rauhassa. Minä ainakin kestän odottaa. Pääsen pelaa sitten paremmalla yhteydellä ja taulusta.

No, mä oon varmaan jo aamupäivästä saatavilla. Ja juu, olinhan mäkin tossa turneen alussa Turussa 3 päivää. ei tässä varmaan kellään tulenpalavaa kiirettä oo.

ihan rauhassa. Minä ainakin kestän odottaa. Pääsen pelaa sitten paremmalla yhteydellä ja taulusta.

Mullakin parani yhteys tossa eilettäin ku soitin KPO:lle ja upgradesin 4/1:seen. Eipä toikaan vielä kummonen oo, mutta parempi ku meganen. :p

Mullakin parani yhteys tossa eilettäin ku soitin KPO:lle ja upgradesin 4/1:seen. Eipä toikaan vielä kummonen oo, mutta parempi ku meganen. :p

joo oon nyt porukoilla ja joudun kärsiin putki tv:stä ja 1 megan netistä. Kotona on sentään 2 meganen netti 5/kk että repikää siitä :)

nyt voisin hyvin pelailla noi pelit pois alta:) oletkos linjoilla maxxball?

nyt voisin hyvin pelailla noi pelit pois alta:) oletkos linjoilla maxxball?

Joo olen. Laitanpa pessin koneeseen ja silleen. viimestään klo 11:00 saa kutsua. Kerkesin jo pleikankin päivittämään 2.40-päivityksellä. :)

Tai, nyt kun mulla on nopeempi yhteys, ni mäkin voin hostaa. ja oon sitten online heti. ei klo 11:00 niinkuin yllä.

noniin hyvä:)) ite joudun varmaan lopettamaan tuon latauksen mutta sitten pelien jälkeen on hyvää aikaa latailla se päivitys uudestaan. laitan kohta invitee

E: asia selvä, asennan päivityksen nopeasti alta pois kun lataus loppuikin jo 40%:D

Jep. Kroatia - Sveitsi ja Ruotsi - Ranska. päätä sä kumpi pelataan ensin.

kroatia - svetsi 6-1
ranska - ruotsi 11 - 1 (oikea tulos 7-1 ennen kuin maxxballia alkoi ilmeisesti v*tuttamaan?):D

Oli siten juuri sitä mitä koko pessissä(2008) vihaan. Molemmat matsit. Ei jalkapallossa pysty juoksemaan omalta kenttäpuoliskolta jatkuvasti palloa maaaliin. Maradona siihen pystyi. Harvempi muu siihen on pystynyt. Pes 2008 on siitä hieno peli että siinä pystyy ihan kuka vaan, varsinkin jos on pikkusenkin nopeempi. Rupes sen verta ketuttamaan koko pelaaminen että pistin ton ruotti ranska matsin leikiks tokalla puoliajalla. Parempi voitti, Matias käytti hienosti hyväkseen PES 2008 tuoman mahdollisuuden. :) Itse en edes kuitenkaan viitsisi pelata kyseisellä tavalla. Miksikö? Siksi että haluan pelata jalkapalloa.

Jos vielä turnauksia järkätään, tulee kaikki huippumaat/-joukkueet kieltää. Ja PES 2009 jää ostamatta, jos siinäkin on mahdollista samat perseilyt ku 2008:ssa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

nohnoh suurin osa maaleista oli eriokoistilanteista tai pusukumaaleja, yhden cutback maali tein tossa ranska pelissä.

nohnoh suurin osa maaleista oli eriokoistilanteista tai pusukumaaleja, yhden cutback maali tein tossa ranska pelissä.

Sanoinhan että parempi voitti. eipäs herpata. Ja kyllä sä poika juoksit, kuin viimestä päivää. Mutta ei sillä ole väliä miten sä pelaat. Mua ei korpea niin paljon se juoksuun, juoksuun ja juoksuun perustuva pelityyli kuin sen mahdollistava softa. lol.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä puolustamisessakin on parannettavaa mikäli toinen pääsee juokseen koko kentän läpi. Kyllä se kroatia pelas minuakin vastaan tosi hyvin mutta 2-2 taisteli puoli.

Se on kyl totta että pesseissä peli on menny ihan juoksemiseksi. ps2:n versiossa se on pelkästään sitä eikä ole järkeä rakentaa peliä koska pallon menettää tällöin aina. ps3:lla pystyy edes vähän rakentaan peliä ja on pakko rakentaa mikäli pelaa huonommilla joukkueilla.

Yhden turnauksen vois heittää vie ennen pes 2009 rantautumista ja tää tapahtuu sit huonommilla seurajoukkueilla.

Kyllä puolustamisessakin on parannettavaa mikäli toinen pääsee juokseen koko kentän läpi. Kyllä se kroatia pelas minuakin vastaan tosi hyvin mutta 2-2 taisteli puoli.

Se on kyl totta että pesseissä peli on menny ihan juoksemiseksi. ps2:n versiossa se on pelkästään sitä eikä ole järkeä rakentaa peliä koska pallon menettää tällöin aina. ps3:lla pystyy edes vähän rakentaan peliä ja on pakko rakentaa mikäli pelaa huonommilla joukkueilla.

Yhden turnauksen vois heittää vie ennen pes 2009 rantautumista ja tää tapahtuu sit huonommilla seurajoukkueilla.

ON toki puolustamisessa varaa parantaa, en sitä meinaakaan. Mutta mutta, kun mun puolustus on yleensä todella hyvin kohdallaan. Mitä nyt tulee (perisuomalaiseen tyyliin) yks tai kaks ns. mustaa hetkeä per matsi. :o

Ylös Bottom