Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Meikäläisen Ruotsi vois tänään pelata vaikka kaikki lohkon matsit jos halukkaita löytyy. Eli siis tässä vaiheessa Espanja tai Venäjä.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Meikäläisen Ruotsi vois tänään pelata vaikka kaikki lohkon matsit jos halukkaita löytyy. Eli siis tässä vaiheessa Espanja tai Venäjä.

Esnpanja vs Venäjä sovittu alustavasti täksi illaksi n.19.00. Joten Jeltsin vastaan Svenssonit voisi olla sen jälkeen jos sulla ei illalla muuta olis.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Nuaama ja Tecena, olitte hieman myöhässä. 8 pelaajaa on jo. Vai kuvittelitteko taikovanne päivän aikana 6 sälliä lisää? Kyllä mulle sekin kelpais.

PS. Rammari vois valita kakkostiiminsä.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Nuaaman ja Tecenan viestejä ei varmaan tarvi noteerata.

Rammari valitsee
Joukkue 2 = Kreikka
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Molokki tai Yonetza pistää mulle invitee sitten kunhan teidän matsi on loppu? Korjaus pessi-nikkiin. Se on Caicco, ei caicco. Puol kasin jälkeen oon lobbyssa.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Se on sit lollEDU:n vuoro valita joukkue!

Tänään pystyn sitten pelaamaan ekat pelini eikä ole väliä mihkä aikaan. Maximusballi, Rammari ja molokki sanoo vaan ajan millonka tehdään treffit pessi-lobbyssa...
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Eka peli takana...

Kreikka (Rammari) - Espanja (Yonetza) 1-6

Maaleja ei nää ottelun jälkeen jotenka ei lasketa maalipörssiä.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

italia(maukka525)0 -7 ranska(matias92)

ohho :eek: en tiennykkää että matias on noinkin hyvä tai sitten italia on vain paska :p

btw molokki, et vissiin saa toimii sitä onlinee?

Mitäs muut on mieltä. Luovutusvoitot vai joku muu molokin tilalle? Sitten lolEDu tai mikä lie ei ole viekään valinnut joukkuettaan. diskataan jos ei päivän aikana valitte.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Aika hiljasta. Jussiako ootte viettämässä. Yonetzaa vastaanhan voisin ottaa matsin vaikka heti tai sitten kun sovitaan. Illalla menemme anopille grillaamaan, mutta varmaan tulemme sieltä jo siinä 21:n aikaan kun pojan uniaika alkaa olla sillon. Kun sais vielä valita sen toisen joukkueen ni ois enemmän vaihtoehtoja näissä matseissa.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Ei toimi ei..:mad: Naapurin nörtti kävi kattelemassa mut ei keksinyt mitään syytä siihen. Sorry..:cool:
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Ei toimi ei..:mad: Naapurin nörtti kävi kattelemassa mut ei keksinyt mitään syytä siihen. Sorry..:cool:

Sitten ei voi mitään :/ No ei syytä huoleen. kohta nääs tulee uus pessi :o

Tää turnaus ei sitten saanu kauheen hyvää alkua mutta eiköhän pelata loppuun kuitenkin. Eli Molokki ja Lolledu hylätty ja kaikki saa luovutusvoitot näitä vastaan. Otetaan Lolledun toiseksi joukkueeksi Itävalta koska se on vähiten haluttu.

Sitten seuraavan vuoro valita joukkue ja pelit tosissaan käyntiin nyt kun juhannuksetkin on vietetty. Ei välttistä saada viikossa vietyä läpi mutta katsotaan.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Illalla voisin parikin matsia pelata. Eihän tänään ole EM-kisoissa pelejäkään?
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Käy käy. Oon koko ajan lobbyssa ja oon koittanu kutsuakin. Pistin pessin heti koneeseen ku COD4:sta pelatessa tuli viestiä. haluutko hostaa? vai hostaanko mä?

ja mesessäkin oon parhaillaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom