Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jälkikasvua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Nyt kun on ikä, autot ja Nummelalaisuus kaikilta jo testattu, on aika kysyä jälkikasvusta.
Keneltä löytyy lapsia? Onko koneenne varattu vain isukin/äipän käyttöön vai saako pikku talttahampaatkin pelailla? Mitä pelejä kakaranne pelaa ja mitkä on kiellettyjen listalla?
Oma kummipoikani tulee lauantaina kyläilemään, mutta pelit taitaa jäädä väliin, kun mies on vasta 1kk vanha.

Ei löydy omia, mutta siskolla on kolme poikaa. Vanhin heittää jo 13:sta, sitten on 6 ja 1-vuotiaat. Dreamcastilla pelailevat Sonicceja, Gauntletia, Reziä, ym. Tai tuo yksivuotias vaan istuu ja tsiigaa vierestä. :) Rajummat tappelupelit on 6-vuotiaan kohdalla kielletty, enkä mitään väkivalta/kauhupelejä anna hänen pelata niitäkään. Kun heillä on kotona samanlainen laki.

Ei pikkunaperoiden tarvitsekaan mitään hakkauspelejä pelaillakaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Keneltä löytyy lapsia?

Mulla on 3- ja 4-vuotiaat tyttäret. Disneyn Viidakkokirja-tanssimattopeliä lähinnä pelaavat, silloin kun pelaavat. Valopyssy ja muu rankempi kiva on vain aikuisille - vielä tässä vaiheessa.

2,5 vuotias ja 5 kk tyttäret on.

Vanhempi joskus innoissaan kokeilee GT3:ta (kun pääsee päiväuniltaan mut yllättämään) ja onkin onnistunut ajamaan ratti-poljin yhdistelmällä jonkin matkaa; suunnasta ei väliä :D

En paljon viitsi pelailla niin että lapsukaiset näkee, suurin osa peleistä kuitenkin sisältää kaikenlaista sontaa... Jopa Ico vaikka näyttääkin animaatio-ohjelmalta. Donald Duck (Quack Attack) rules sarjis-osastolla, katselu viihtyvyys taattu!

1v 3kk poika pyöriskelee jaloissa ja johdot ovat senverran mielenkiintoisia ettei isukin pelaamisesta tule kyllä yhtään mitään. On mulla jo poitsulle varattuna SNES ja N64 jolle nippu Marioita (esim. tennis,cart,party) ja muita samanmoisia pelejä joista ei pitäisi yöunet häiriintyä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
1v 3kk poika pyöriskelee jaloissa ja johdot ovat senverran mielenkiintoisia ettei isukin pelaamisesta tule kyllä yhtään mitään....

Hehehee, tuttu tilanne, 8kk poitsu.

mulla on 1v1kk vanha poika joka ryömii lattialla ja nykii pleikkarin johtoa...kerran sen onnistunut tiputtamamaan...se on haka smash court tenniksessä;)

Mulla on 9-vuotias poika.
Meillä on PC ja Xbox.
Xboxin peleistä SSX ja Gauntlet ovat NIITÄ pelejä.
PC:llä jostain hiivatin (netin) kautta löydetty pommipeli on ehdoton ykkönen. Niin ykkönen, että poika ei vähään aikaan sitä pelaa. Koulutyö ensin...;)

Kohta 2,5 vuotta vanha tyttö löytyy, on jättänyt hyvin isin pelikoneet rauhaan (kop,kop) :)

3 n k ! n E

Aika "hyviä" vanhempia tunnutte olevan. Kukaan ei pelaa House of the Deadiä valopyssyillä 3v. lapsen kanssa. Hieno homma.

Aika "hyviä" vanhempia tunnutte olevan. Kukaan ei pelaa House of the Deadiä valopyssyillä 3v. lapsen kanssa. Hieno homma.
Jep.
Eikä Haloolla päähän vielä 9-vuotiaalle.
Gauntlet kattelee mielestäni kauempaa tapahtumia ja örkit ovat eri asia kuin ihmisen näköiset tekeleet.
Pojat tykkää kaikenlaisista räiskintä hässäköistä, joten miksi ei.
Olen ilmeisesti "huono" vanhempi.
Omat lapsesi varmaan tunget huoneisiinsa lukemaan kammottavia satukirjoja, joissa paha noita syö kaiken odottaessa...;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Omat lapsesi varmaan tunget huoneisiinsa lukemaan kammottavia satukirjoja, joissa paha noita syö kaiken odottaessa...;)
Eikun tungen kakarat komeroon piiloon. :D
Ei vaines. Ei mulla ole vielä omia lapsia.
Ei ole kyllä siis matkallakaan, mutta kenties joskus jos Luoja suo.

No mua ei kai lasketa tähän galluppiin mukaan, koska oon vasta (parin kuukauden päästä) 14v. mutta sanonpahan, vain, että serkkuni (5v) katteli aina innoissaan, kun gta3:ssa pistin katutappelun pystöön ja yritin saada viittä poliisia perään, tai ammuin tarkkuuskiväärillä jätkiä kumoon.

Tekken tag tournament tuntu vaikuttavan serkkuuni hiukan: pelattiin sitä ensin sen kanssa ja sitten kun lopetettiin, niin serkkuni meni ulos leikkimään tekkeniä ja potki ja hakkas näkymättömiä vihollisia.
Että semmosta tällä kertaa... :D

EDIT: korjailin vähä

Ei ole lapsia ei, tuskin niitä hirveän monella 13 vuotiaalla on. ;)

Serkkuni (melkein 8v) kyllä hakkasi innoissaan Haloa minun kanssani (voi voi, olen antanut vaikutteita serkulleni), eikä pätkääkään välittänyt väkivallasta. Pisti otuksia kumoon kuin ruohoa ruohonleikkaajalla, ja osasi pelatakkin. Ohjainkin oli hänen mielestään hyvä, vaikka hänellä on pienemmät kädet kun mulla (ja mullakin on jo ihan riittävän pienet). Ajattelipa serkku poika ostaa jopa GameCuben (suosittelin hänelle GameCubea mieluummin, kahdesta syystä:
1. Sille tulee ehkä vähemmän väkivaltaisia pelejä, jotka sopivat hänelle.
2. Ei tule kahta samaa konsolia, niin on jotain ituakin. Sittenhän voisi vaikka pariksi viikoksi vaihtaakkin, ja pelailla :) ). Että sellasta täällä. Sori, että mä olen ollut niin huono malli sille mun serkulle. No jaa, pelashan se GTA 2:stakin...

Kyllä ymmärrän miksei tuttavaperheen pienimmäinen joka on ensimmäisellä luokalla saa pelata 20 minuuttia kauempaa koneella/päivä. Kerran annoin sen pelata koneellani 1nsanea ratti&poljin yhdistelmällä about 45min, eikä jälki ollut mitään kovin kaunista katseltavaa. Vaikka mikkisoftan ratin pitäisi pysyä kiitettävän hyvin pöydässä kiinni, se repi sitä innoissaan koko ajan syliinsä. Innoissaan se myös sylki parin desilitran verran tavaraa näytölle. Vaikutteita väkivalta peleistä on se nassikka myös saanut.
-"Pelataan tätä unriel töyrnämenttiii!!!"
-"Se ei oo ehkä ihan sun ikäsille sopiva peli, se on liian raaka..."
-"No, oon mä kaverilla pelannu Dukenukemii ja siinä vasta veri lentääki! Kerran yheltä örkiltä lähti pää irti ku me ammuttii sitä!!"

Naurattaa ja itkettää koko homma.

Seuraavalla kerralla se saa pelata 5min miinaharavaa..

Ylös Bottom