Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jälleen uusia Mario Sunshine-kuvia!

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
GameCube Europe on sivuillaan julkaissut 5 uutta kuvaa Cuben Mario Sunshine-pelistä. Upeannäköiset kuvat voit löytää alla olevista linkeistä. Valmistaudu tervehtimään erästä tuttua vihreää dinoa!

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Kuva 5

Lähde: GameCube Europe

---

Tätä tahtoo joka uuden kuvan nähtyään pelata vielä enemmän! Upealta näyttää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei millään pahalla, mutta voisiko näitä ketjujen aloituksia vähän rajoittaa, kun tämä on jo kuudes (!) Mario Sunshineä käsittelevä ketju (kerrankin viitsin käyttää haku-toimintoa). Muutenkin GC-osastolta vyöryvät peliuutisketjut valloittavat monesti uusimpien viestien sivun...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Ei millään pahalla, mutta voisiko näitä ketjujen aloituksia vähän rajoittaa, kun tämä on jo kuudes (!) Mario Sunshineä käsittelevä ketju (kerrankin viitsin käyttää haku-toimintoa).

Sitten kerrankin ( :rolleyes: ) kun minä en jaksa käyttää hakutoimintoa tulee heti valituksia :D
No okei, tämä on nopeiden laskujeni toinen Mario-threadi jossa minulla oli näppini asiassa, mutta yritetään nyt tulevaisuudessa olla vähän "ei laskempi".

hmmm ei mitään riitaa tai mitään, mutta pakko yhtyä Shabanin mielipiteeseen... tosin aikaharvoin still kuvista saa todellista käsitystä graffoista... liikkeessä peli on varmasti tyylikäs

Eiväthän nuo screenshotit todellakaan mitenkään ihmeellisiä ole taiteelliselta kannalta katsottuna, mutta uskon, että liikkeessä peli on ihan kivan näköinen. Ja tuskinpa kaikkea on vielä tuostakaan pelistä paljastettu, eri sijainnit voivat olla hienompia ja mistä sitä koskaan tietää mitä mullistavaa graafista jippoa (reaaliaikaiset sään-, vuorokaudenajan ja ympäristönmuutokset, jne.) tuohon voi olla piilotettuna! :D Toivoa ainakin sopii. Muutenkin Mariojen viehätys on aina ollut vallan muissa seikoissa kuin grafiikassa.

No mitä mä oon tuosta pelistä yhden videopätkän nähnyt niin helvetin hienolta se minusta näyttää! Hyvää animaatiota ja kaikki pyörii varsin sulavasti! Uskoisin että pelistä tulee kyllä helvetin hyvä! Hauskalta näytti... Mario hyppi jossain talojen katoilla ja semmosta. Tuli vähän Sonic Adventure mieleen joka on myös tosi hyvä peli. Vaikkakin HIEMAN aliarvostettu.

Paskaltahan tuohan näyttää. Siis graafisesti, pelillisesti ei voi odottaa muutakuin suurta mestariteosta (toivottavasti...).

Mutta kun miettii, että kyseessä Mario-peli, niin sen voi jo melkein antaa anteeksi. Esim. on vaikea kuvitella Mariota seikkalemassa joissakin Halon tasoisissa maisemissa. Mario-pelithän ovat tarkoituksella 'yksinkertaisen' näköisiä (kirkas- ja vähävärisiä tasoja, kulmikkaita objekteja, etc). Silti olisi ollut mukava nähdä edes vähän parempia graffoja, esim. tekstuurit voisivat olla paljon hienompia ja tarkempia.

Mutta onhan tässä vielä pari kuukautta aikaa Shigerulla, joten kyllä se vielä tosta (vähän) komistuu.

Ylös Bottom