Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James Bond 007: Blood Stone [PS3]

PaulF1N

New Member
KonsoliFINin uutinen

Jes, uutta Bond-peliä tulossa! Tykkäsin todella paljon Quantum of Solacesta, huonosta grafiikasta huolimatta, ja sekä yksin-, että moninpeli olivat hyvää viihdettä. Mitäs odotuksia muilla on tulevasta pelistä? Tekijätiimi taitaa kylläkin olla eri. Joka tapauksessa ostoon taitaa mennä.:)
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Bizarre Creations osaa ainakin asiansa autopelien puolella (Project Gotham Racing 1-4, Blur), joten toivoa sopii että homma toimii myös toiminnan ja räiskinnän puolella. "The Club" ei tainnut olla ihan mikään mestariteos?

-third-person cover-based shooting
-hand-to-hand combat
-"adrenaline-fuelled driving sequences" on land and sea

Ihan lupaavalta kuulostaa, vaikken sinänsä ole mikään kauhea fani näistä "toiminta-autopeli" -yhdistelmistä (sorry GTA4).

Trailer on ainakin komea:
YouTube - James Bond 007: Blood Stone EXCLUSIVE Reveal Trailer*SEXY JOSS STONE* 720p

IGN preview: http://xbox360.ign.com/articles/110/1106642p1.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Itseeni ei kyllä tuo traileri tehnyt vaikutusta, grafiikka näytti samalta kuin vanhassakin. Ei taida tämäkään mennä ostoon, mutta eihän sitä viel tiedä...
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Näytti youtubesta löytyvän myös muutama minuutti pelikuvaa. En valitettavasti voi linkittää, koska ipod touchilla kirjoittelen, mutta löytyy kun pistää hakusanaksi youtubeen blood stone.
Näytti ainakin "kävely" kohdat aika kankeilta, mutta ajo oli hyvän näköistä. Muuten peli näytti monen samankaltaisten pelien yhdistelmältä esim. Bond pystyy suorittamaan Splinter cell: concictionin tapaisia mark&execute-juttuja. Mutta ihan kohtuu hyvältä peliltä näyttää. Uutta kuvaa ja tietoa odotellessa...
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Joo,


edellinen oli ihan hyvä, ja koneella oli ihan hyvätkin graffat.
Kyllä se treyarch vaan osaa tehdä pelejä!
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää tuo traileri! Ehdottomasti menee ostoon, jos rahatilanne sallii. Itse kun olen pelannut Quantum of Solacea onlinessa kymmeniä tunteja, niin koukuttaa varmasti tämä uusi Bondi.

Grafiikat näyttää tässä videossa melko hyvältä: http://www.youtube.com/watch?v=5R2tD2VFP9U
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Pikku toiveita pelin suhteen,

- jalan pelattaessa toiminta painottuisi enemmän hiiviskelyyn ja taktisempaan ammuskeluun eikä luotisateessa navigointiin
- aseet bondmaisemmiksi, ei enää mitään järjettömiä konekivääreitä
- pituutta paljon enemmän kuin mitä QoS:ssa nähtiin
- silent takedowneihin enemmän ideaa, ei niitä järjettömän helppoja nopeita reaktioliikkeitä
- lähitaisteluun monipuolisuutta

Trailerin perusteella ainakin osaan toiveista on jo vastattu :cool:
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Ennakkovaraukseen meni jo. 5 marraskuuta tulee! Tää on kolmannen persoonan ammuntapeli, että saa nyt nähdä miten toi multiplayer menee. Itse en tykkää onlinessa TPS-ammuntapeleistä, enemmänkin COD-tyyliset ovat parempia.

Quantum of Solacen online on täyttä rautaa ja pelaan sitä joka päivä. Toivon siis todella, että tämä pystyisi vastamaan siihen. Ettei olisi yhtä huono nettipeli kuin esim. Red Dead Redemptionin.
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Ensimmäisiä arvioita alkaa sadella nettiin:
Gamespot: 7,5
GameInformer: 7,5
IGN: 5
Jenkeissä julkaisu ollut eilen ja ainakin Neogafissa saanut "ihan ok peli" tyylisen vastaanoton. Itse tykkäsin QoS:stakin (huonoista arvosanoista huolimatta) ja Bizarre kuuluu lempikehittäjiin, joten alelaarista viimeistään tulee noukittua mukaan. Ja sinne tämä joutuukin varmasti ennätysvauhtia. Activisionin luoma hype pelin ympärillä on käytännössä nollissa ja suurin osa pelaajista tuskin edes tietää tämän olemassaolosta. Käsittämätöntä miten ensin hommataan iso lisenssi, mutta ei vaivauduta tekemään töitä markkinoinnin eteen.
Jos nimi ei ole COD -> täydellinen uutispimento lienee Activisionin uusi markkinointipolitiikka.
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Yllättävän huonon arvion IGN antoi..

"Blood Stone is not a bad game: it's just a painfully average one." => Ehkä tuo lopulta ei ole kauhean paha uutinen niille joille QoS maistui (kuten itselle). Se oli shooterina aika "average", mutta 007-tasolla pelistä tuli mukavan haastava..
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3 Hype]

Jep, haiskahtaa uudelta QoSilta, mikä ei olisi ollenkaan huono asia. Parin kuukauden päästä peli ostoon parilla kympillä.

Toki se että peli on nyt 3rd person vähän arveluttaa, mutta eiköhän se ihan toimiva ole silti..
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3]

Peliä nyt pelattu noin viisi tuntia. Yksinpeli vaikuttaa hyvältä, hiiviskelymäistä ampumista. Pelissä on kunnon bond-meininki, koska on videopätkiä välissä ja autolla/vesiskootterilla ajamista. Ei siis samanlaista mättöä kuin Quantumissa. Liikkuminen ja ampuminen on hyvää tässä pelissä. Autolla ajaminen on hieman huonolaatuista, mutta kyllä sekin menee. Yksinpeliä olen siis pelannut kaksi kenttää läpi, toisiksi vaikeimmalla tasolla. Peli täytyy ensin vetää läpi millä tahansa tasolla ja sen jälkeen pystyy vetämään vaikeimmalla 007 tasolla (jos haluaa kerätä nuo trophyt) Kuulin jostain mikistä, että kaverit ovat vetäneet yksinpelin läpi 4 tunnissa. Eli ei ole kyse pitkästä pelistä.

Moninpelistä sen verran: Pelssä on kolme modia Team Deathmatch, Objective ja Last man standing. Ranking menee sen mukaan, kenellä on eniten XP:tä. Sitä saa kun tappaa pelaajia ja voittaa roundeja. XP:tä keräämällä saa uusia leveleitä sekä uusia aseita ja hahmoja käyttöön. Gadgetia pelissä ei ole, eikä granaatteja/miinoja. Sanoisin, että tuollaista agenttimaista sotimista tämän pelin Team Deathmatchit. Yksi round kestää 10 min ja voittaja joukkue on se joka tappaa ensimmäisenä 50 pelaajaa. Kenttiä on 6 kpl ja jokainen niistä on suht iso.

Multiplayeriä riittää muutamaksi päiväksi iloa, mutta siihen kyllästyy nopeasti. Itse tykkään Quantum of Solacesta enemmän, koska se on paljon hauskempi ja enemmän pelimodeja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3]

Mun mielestä tää on liian aliarvostettu peli, että nostetaas pystyyn. Moninpeli on tosi hyvä kun siihen pääsee vauhtiin. Agenttimaista hiiviskelyä tämän pelin team deathmatchit, paljon rauhallisempi kuin codien. Itse olen viihtynyt ja majailen top-listalla 25 sijalla. (kaikkia pelaajia vain n. 8000)

Suosittelen kyllä kaikille, mukavempi peli kuin Black Ops tai ainakin vähintään yhtä mukava! Ei ainakaan kuole koko ajan, kun viholliset syntyvät aina samaan paikkaan. Kun mapit oppii tuntemaan, niin sujuu peli kivasti. :D Aseitakin on runsaasti, mutta itse käytän AK74 tai Grenade Launcheria ja tullut ihan hyvää jälkeäkin! Ja ainahan se on kiva kun MI6 joukkueessa yksi pelaaja pääsee pelaamaan Bondilla. :D

Onko täällä muita 007 Bloodstonen multiplayer takoajia? lisätkää kebardi jotta voitais pelata partyssa.
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3]

Oma arvosteluneitsyys lähti Blood Stonen myötä ja lopputulokset nyt luettavissa:

007 Blood Stone - Arvostelu - XboxFIN

Arvioitavana tällä kertaa XO versio, mutta identtisiähän nuo ovat. Mainio peli, joka olisi kuitenkin vielä kaivannut lisää lihaa luidensa ympärille.
 
Vastaus: James Bond 007: Blood Stone [PS3]

Yllätti kyllä täysin Töölön peli. Ihan keskinkertainen pelinä, mutta Bond fanille tuo menee kuin leffaa kattois. Mainiota ajanvietettä kyllä.

Suojasta on ihan kiva ampua, veneiden ja autojen ajaminen on paljon parempaa kuin yleensä tälläisissä peleissä. Todella väärän kuvan olen tästäkin saanut nettiä lukemalla. Bondista tykkäävien kannattaa ehdottomasti kokeillaja koittaa pelata "leffan katselu"-asenteella, eikä niinkään etsiä pelillisesti jotain mullistavaa.
 
Ylös Bottom