Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James Bond 007: Nightfire

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pedigree
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pedigree

New Member
Elikkä onko kenelläkään antaa tietoa onko parempi kuin Agent Under Fire tai Goldeneye? Kuvien perusteella on hyvä ja mitä oon lukenu niin hyvältä vaikuttaa mutta jäi vaivaamaan että aina kun uus 007-peli ilmestyy niin aina vaan huononee? Goldeneye on edelleen paras koskaan ilmestynyt bond peli mutta meneekö tämäkään eelle? Kannattaako ostaa? Mitä mieltä?

Joo. Mä sain sen jo nyt mutta alan vasta illalla pelaan että on sitte jotain tekemistä. Luin tota ohjekirjaa ja hyvältä vaikutti koska saa ainakin botteja moninpeliin ja ne voi säätää ihan oman mielensä mukaan.. Ja noita moninpeliskenaarioitakin on sopiva määrä ja uusiaki on mukana. Kyllä tää vaikuttaa hyvältä mutta en mäkää usko että menee GoldenEyen eelle. Se gouldenai vaan iski, leffa sekä peli... :) No kyllä tästäkin jotain saa irti, pitäs vaan illalla ehtiä pelaa vielä Timesplitters 2:stakin myös..

Nyt kun koitin hetken tota niin muuten on tosi hyvä paitsi että se iso miinus tulee kontrolleista!!! Ei juma. Siis jos on tottunu pelaamaan tateilla vaikka että vasen tatti liikkuu eteen-taakse ja sivuille sillee jännästi niin toho on pirun vaikee tottuu... ja tattien kontrolleja ei voi ees vaihtaa prkl.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Nyt kun koitin hetken tota niin muuten on tosi hyvä paitsi että se iso miinus tulee kontrolleista!!! Ei juma. Siis jos on tottunu pelaamaan tateilla vaikka että vasen tatti liikkuu eteen-taakse ja sivuille sillee jännästi niin toho on pirun vaikee tottuu... ja tattien kontrolleja ei voi ees vaihtaa prkl.

Nyt löysin vähän helpommat kontrollit. Pelissä ne on nimellä GoldenEye ;). Niillä osaan nyt pelata mutta saan vielä Time Splitters 2 tänään niin kumpikohan mahtaa olla parempi moninpelin? TS:äänki saa botit mutta siinä on laajempi asevalikoima... Varmaan aikalailla tasoissa..

Edit: Ups :D Vastasin lainauksella vaikka piti muokata. prkl.

Samaa tasoo suunnilee.Toiset hyvät näppäimet o nightfire näppäimet jota mä käytän yllätti muute toi peli mut täydellisesti ja täytyy sanoo et se o aika hyvä.

No joo mutta mä en oikein tykkää noista ajelutehtävistä mutta hyvä peli joka tapauksessa. Nyt pitää lähtä pelaamaan, ja toi moninpeli mua yllätti eniten ku katoin ohjekirjasta ne skenat...

edit: meinas unohtua. siis tais olla Goldfinger sieltä kontrolleista joka on kans hyvä.. jota ite nyt käytän.

Missäs asti porukat on menossa? Mä oon pelaillu vähän muitakin pelejä kuten Hitman 2 ja Ts 2 niin en oo oikeen ehtiny tota bondii pelailee.. Nyt alotan sen pelaamisen kunnolla. Kohta alotan ton Phoenix Firen pelaamisen. Tähän asti on ollu hemmetin helppoa.. Tietääkö kukaa onko toi phoenix fire hankala?

Edit: Oli helppo mun mielestä. Kerran kuolin kun en huomannu yhtä juttua.. ;) Sitten ku tajusin sen niin meni tosta noin vaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
eilen menin viimesen tehtävän ja voin saanoo etä on hyvä peli mutta vika tehtävä oli yllättävän helppo mutta muuten oli hyvä peli:D ja nyt pitäis mennä platinumilla kaikki läpi

Ite pelasin tos uutena vuotena tohon Countdowniin ja sen jälkeen en oo peliä pelannutkaan. :rolleyes: Eli siis en oo ees nähnyt vielä koko kauntdaunii että pitäs tässä tänään tai huomenna tai joskus pelata se ja sitten se vika kenttä... Joo onhan toi hyvä mutta moninpelikenttiä mun mielestä ei oo hyviä kun se ensimmäinen ja viimenen (en muista nimiä). Pistän nyt tähän vielä syyt miks ne on hyviä...

Ensimmäinen: hyvä (varsinkin lipunryöstössä), koska kummallakin joukkueella on oma rakennuksensa jonka katolla on se paikka missä lippu on. Katolta taas pääsee molemmilta rakennuksilta hiihtohissiin joka kulkee ilmassa ja hissin avulla pääsee vastustajan baseen. Itse oon kavereiden kanssa käyttänyt tässä sitä taktiikkaa että kaveri(t) jää vartioimaan omaa lippua ja mä lähden sitten hissillä hakeen sitä lippua tai voihan se olla joku kaverikin joka hakee... :rolleyes: Ja lumi tuo tähän mappiin kans vähän eloa koska hissistä erottuu kivasti mustapukuiset vihut..

Viimenen: tässä on ainakin se huono puoli että mappiin ei saa botteja. Se ois tosi suuri lisä tähän koska tämä vaikuttaa tosi kätevältä ja 4 pelaajan kanssa varmaan onkin. Taas on omat rakennukset / tukikohdat ja kummastakin rakennuksesta kulkee hissit toisten baseen. Kenttä on aika pieni paitsi talot sisältä tuo vähän lisää tilaa mutta nelinpelin tää on varmaan tosi hyvä ja sitä pitääkin testata kun en oo vasta ku 2-pelin tätä pelannu...

Ja sen takia miks päätin että nuo ovat ainoat hyvät mapit niin syyt siihen on että muut mapit on jotenkin liian pieniä tai liian yksinkertasia. Löysin myös muutaman vai oliko niitä vaan yks mappi joka oli liian iso tai sokkeloinen miten sen nyt ottaa... Pitäisi tehdä ps2:lle vanha kunnon Goldeneye parannetuilla graffoilla ym. 8) Sen moninpelikentille ei pärjää mikään!

No siis tässä on erikseen tarinamoodi joka sisältää niitä yksinpelikenttiä (en muista monta) ja tehtäviä kans. Elikkä yksinpeli on ihan pelattava. Lisäksi yksinpelin voit pelata botteja vastaan vaikka lipunryöstöä tai tavallista sotaa sun muuta (tätä voi myös kaksin).

En ole ikine tykännyt bondi peleistä:( .
Minusa ne ovat aivn surkeita niissä ei ole mitään intoa juastaan vain sinne tännä ammuskellen:o .
Surkea peli:mad: .

Jotkut tykkää jotkut ei. Ammuskelua ja tehtäviä.. ihmettelen vaan että miksi mikään Bond (oli uusi tai sitten ei) ei pärjää legendaariselle N64:n Goldeneye 007:lle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Jotkut tykkää jotkut ei. Ammuskelua ja tehtäviä.. ihmettelen vaan että miksi mikään Bond (oli uusi tai sitten ei) ei pärjää legendaariselle N64:n Goldeneye 007:lle?
Koska noita uusia Bondeja ei ole tehnyt Rare vaan EA (tai joku EA:n palkkaama firma).

Auttakaa tyhmää.....

Auttakaa nyt tyhmää kun olen jumissa. Kohdassa Deep Descent eli se sukellusvene/auto jutussa en pääsen alkua pidemmälle. Heti kun ensimmäisen sukellusveneen kuva ilmestyy niin tehtävä epäonnistuu ja peli päättyy siihen. Minne hemmettiin siitä pitää mennä. Torpedoidakaan ei voi...lopputulos on aina sama. hermot mennee......

Terv. Tauno

Suuntaa laivaan siitä etuosasta jossa on semmonen aukko, pian sen jälkeen tulee eka objective completed.

Ylös Bottom