Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James Bond vahvistettu GameCubelle

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://nintendo.cloudchaser.com/news/index.php?view=324

--
Electronic Arts ja MGM ovat tuomassa James Bond: Agent Under Fire-peliä PS2:lta GameCubelle. Peli julkaistaan Pohjois-Amerikassa Keväällä 2002.

Agent Under Fire tulee olemaan suora käännös PS2-versiosta, mutta tulee sisältämään pienenä bonuslisänä moninpelissä tietokoneohjatut hahmot, joita ainakaan tietääkseni ei PS2-versiossa ole.

- Esa

Mää kuulinkin tosta jo jossain...kiva tietää, vaikka en pelailekkaan paljon James Bondeja... :)

No jaa... Agent Under Fire ei ollut PS2:llakaan mikään kovin ihmellinen loppujen lopuksi, joten ei kovin innosta GC-versiokaan. GoldenEye007:aa parempaa Bond-peliä tuskin pystyy kukaan tekemään, paitsi itse Rare. Odottelen mielummin tulevaa Perfect Darkin jatko-osaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Agent Under Fire tulee olemaan suora käännös PS2-versiosta, mutta tulee sisältämään pienenä bonuslisänä moninpelissä tietokoneohjatut hahmot, joita ainakaan tietääkseni ei PS2-versiossa ole.

- Esa

No ei ole ei tietokoneohjattuja hahmoja. Sinäänsä syvältä tuo PS2 versio :(

Muuten olisikin ollut toimiva moninpelinä. GoldenEye 007 on edelleenkin parhain konsolien moninpeli minun mielestäni.

Re: Re: James Bond vahvistettu GameCubelle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

No ei ole ei tietokoneohjattuja hahmoja. Sinäänsä syvältä tuo PS2 versio :(

Muuten olisikin ollut toimiva moninpelinä. GoldenEye 007 on edelleenkin parhain konsolien moninpeli minun mielestäni.

Minunkin mielestäni GoldenEye 007:ssä on paras moninpeli, vaikkei siinä olekkaan botteja ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainasin GoldenEye 007:n muuten tässä juuri ja täytyy sanoa, että aivan mahtava peli on kyseessä edelleen! :D

Ja sen verran olen tätä uutta Bond-peliä lähinnä katsellut kaverin pelatessa, että ei se nyt niin huonolta näytä. Ihan viihdyttävän oloista fps-räiskintää.

Ja moninpelikin saa varmaan paljon uutta iloa boteista, kunhan vaan tekoäly saadaan kuntoon.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Lainasin GoldenEye 007:n muuten tässä juuri ja täytyy sanoa, että aivan mahtava peli on kyseessä edelleen! :D

Ja sen verran olen tätä uutta Bond-peliä lähinnä katsellut kaverin pelatessa, että ei se nyt niin huonolta näytä. Ihan viihdyttävän oloista fps-räiskintää.

Ja moninpelikin saa varmaan paljon uutta iloa boteista, kunhan vaan tekoäly saadaan kuntoon.

- Esa

No itse pelailen tuota GoldenEye 007:a viimeksi tänään ja sitä ennen viikko sitten, joten tuota tulee aika taisaiseen tahtiin vieläkin tahkottua. Tuo Agent Under Fire jo löytyy PS2:lle joten ei taida tupsahtaa minun GC-ostoslistalle. Boteista voin vaan sanoa ettei niitä aina tarvitse että moninpeli on hyvä (esim. juuri GoldenEye, kuten aiemmin huomautin) :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Tuo Agent Under Fire jo löytyy PS2:lle joten ei taida tupsahtaa minun GC-ostoslistalle. Boteista voin vaan sanoa ettei niitä aina tarvitse että moninpeli on hyvä (esim. juuri GoldenEye, kuten aiemmin huomautin) :)

Minulla ei AUF:ää PS2:lta löydy, joten eiköhän se minun GameCube-ostoslistalleni kätevästi änkeä.

GoldenEye 007:n moninpeli on tosiaan sen verran legendaarinen, että sitä pelaa varsin mielellään. Nautin tosin myös Perfect Darkin moninpelistä täysin rinnoin, joten botit ovat yleensä vain hyväksi.. ellei tekijä munaa sitten jotenkin teknisesti... ja saahan ne pois päältä jos ei kiinnosta.

- Esa

Taitaa olla aina uutta Bond-peliä tekiessä pienet paineet vaatimustason suhteen, kun ottaa huomioon että jokaista Bond-peliä tullaan aina vertaamaan GoldenEyeen. Legendaan. Kenties yhteen parhaimpaan peliin ikinä. :cool:

Kun kerran tuo Perfect Darkin moninpeli tässä mainittiinkin, niin kuinka moni pettyi kun siihen ei tullut sitä GB Colorin kameralla väsättyä oma-naama-tyypille juttua? Sen jos saisi johonkin geimiin, voisi olla aika hauskaa :D

Ylös Bottom