Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Japsi-rpg Xboxille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Code

New Member
Tämä näyttää suht mielenkiintoiselta jos joku kaipailee japsi-rpg:tä Xboxille...Mielenkiintosen näkösiä örkkejä ainakin näkyis olevan ja minun makuun vähän synkempi tunnelma kuin jossain nimeltä mainitsemattomassa kilpailevan konsolin lippulaiva-rpg:ssä ;)

Metal Dungeon

Oikein hienolta näyttää, metallia on näköjään joka olennossa. Mutta jotekin vain toi tulevaisuus ei sovi RPG:hen, poikkeuksia on (FF7, se rulettaa), mutta niitäkin on vähän. No odotellaan ja katotaan sit kun julkaistaan, mitä on saatu aikaiseksi MD osalta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Oikein hienolta näyttää, metallia on näköjään joka olennossa. Mutta jotekin vain toi tulevaisuus ei sovi RPG:hen, poikkeuksia on (FF7, se rulettaa), mutta niitäkin on vähän. No odotellaan ja katotaan sit kun julkaistaan, mitä on saatu aikaiseksi MD osalta.

No miten olisi Elder Scrolls III: Morrowind? Itse odotan sitä kuola valuen...kahta ekaa osaa tuli PC:llä pelailtua. Tämä kolmonen näyttää ja vaikuttaa todella hyvältä!

Elder Scrolls III: Morrowind. (XboxWeb)

Odottaako joku muu minun lisäksi Morrowindiä??

Originally posted by Code

No miten olisi Elder Scrolls III: Morrowind? Itse odotan sitä kuola valuen...kahta ekaa osaa tuli PC:llä pelailtua. Tämä kolmonen näyttää ja vaikuttaa todella hyvältä!

Elder Scrolls III: Morrowind. (XboxWeb)

Odottaako joku muu minun lisäksi Morrowindiä??

Tosiaan, kun ensimmäisimpiä kertoja kuulin koko ESIII: Morrowindista, ajattelin mitä roskaa tääkin on? Mieli on kummasti muuttunut kun on lukenut TSH:ta... Mutta pidän matalaa profiilia odotuksessani, hyvältä näyttää, maailma on tarpeeksi synkkä... Se nähdään sitten koko komeudessaan kun peli on valmis.

Ylös Bottom