Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsenten Joulun Pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daxterfan94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jäsenten Joulun Pelit

Tällä hetkellä näyttää siltä että CoD5, Fall Out3 & MGS 4, mutta tuskin joulupukki noita kaikkia tuo. :)

Veronpalautuksilla voisi ostaa vaikka Little Big Planetin, pari Bluray-leffaa ja itselleni jonkin hienon joululahjan.

Rakkahin Joulupukki!
Kiitos että vierailit luonani pitkin syksyä tuoden iloa tullessasi. Olohuoneessa loistaa iloisesti uskollisen sotaratsun (lue Ps3) vieressä tuomasi 40`` FullHD televiissio ja sen mukana NHL09 peli. Lisäksi olet kantanut luokseni Fallout 3:sen, jonka tosin olit tuonut väärään kotiin kun en pitänyt siitä joten pistin sen takaisin konttiisi jatkamaan matkaa kohti joulua. Sen jälkeen toit tullessasi NBA09 Liven melko pian perään LittleBigPlanetin ja COD:WAWin. Kiitos vielä siitä tallentavasta digipoksista ettei pelisessioitani tarvitse emännän tulla katkaisemaan CSI:n tai jonkun muun katsottavan sarjan takia. Niin ja kiitos viimoisesta lahjastasi, elikkä siitä tärisevästä hopean kiiltoisesta ohjaimesta ja niistä 3 parista pitonappeja!

Kiitos että toit joulun ajoissa ettei tarvitse odotella kuukautta tai kahta!
Mitäpä minä enää jouluaatoksi toivoisin?

Paljon peliaikaa konsolin parissa!!!!!! :D

Hyvää ja Pelirikasta Joulua Itäiseltä Rajaltamme, Joensuusta ;)

Tunnetustihan pukilla on hyvin kiire näin suuren juhlan lähestyessä. Olenkin päättänyt hieman auttaa vanhan ukon ja hänen apulaistensa taakkaa hankkimalla lahjoja itselleni pitkin syksyä, kuten näköjään moni muukin. :p Riittää kunhan pukki tuo säkillisen joulumieltä. Ja Matrixit Blu-rayna. Vai pitäiskös pukkia vielä hieman auttaa..? :rolleyes:

Itselle etukäteen joululahjaksi ilmestyi Onkyo TX-SR606, nyt vaan puuttuu niitä pehmeitä paketteja joten jos pukki niitä minulle toisi...

edit: Pleikkariin isompi kovo ja peliksi tulloo SR2

Viimeksi muokannut moderaattori:

Guitar Hero WT Band Pack ja Pelaajan tilaus +Burnout Paradise.. Ja Cod Waw tai NFS Undercover. Ja joku headsetti ja eipä villasukatkaan ois tarpeettomat täällä kylmässä Pohjolassa. :D

Merry Joulua!

Tänä jouluna olen enemmän ostajan roolissa, mutta ei se pahaa teksi, jos pukki lataisi PS3:lleni WipeOut HD:n ja toisi PSP:lle WipeOut Puren sekä LocoRoco 2:n ;)

Kanadasta toivonpi RB 2 Rummut ja suomesta 320Gb kovalevyn

Eikö tästä voisi tehä yleisen joulu -08 aiheen?

Ja ettei aivan offtopickiks(osaankirjoittaa.com :D) menis ni peliks/peleiks toivon Prince of Persian ja (ehkä jos yks peli ei "riitä":eek:) Uncharted: Drakes Fortune tai Motorstorm2

muutama muukin lahjatoive kyl löytyy heh

Guitar Hero World Tour bändisetti ois täs yhteisenä toiveena.. En usko että nyt muita pelei tulen hommaamaan ennen killzone 2:sta. Saa nähdä.

- Ainii, hyvää joulun odotusta! ;) Pari viikkoo viel.

Nyt pahemmi kuulu pelihin mutta uusi televisio (tiedätte miksi) ja varmaan Prince Of Persia + Motorstorm 2 :)

Ei oo varaa :P

Voi pukki, toisitko minulle Rock Band 2:n (pal versio), sekä kaikki loput ladattavat biisit mitä minulta puuttuu. Niin ja jos sitten vielä NHL 09, Prince of Persia ja Valkyria Chronicles ja pistä tontut tekemään tosi monta hyvää LBP-kenttää. Ei mulla muuta.

Eiköhän sieltä vain se NHL 09 tule, kun ei ole oikein muita kiinnostavia pelejä kiikarissa. Ja muut kiinnostavat pelit olen jo ostanut.

Jos pukki tois Prince Of Persian ja Midnight Club L.A.n niin olisin tosi kiitollinen... Hmmm... Kiintolevykin alkaa olla täynnä (vink vink) :D

Jos pukki ei näitä tuo niin Miika on sen jälkeen hyvin pettynyt:

Prince of Persia
Resistance 2
Batman - The Dark Knight Blu Ray
Pleikkariin isompi kovo

Ylös Bottom