Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jelppivä Haloon?

TeKe

New Member
Siis vika tehtävä ja ilmeisesti vika osa menossa. Warthogilla pitäis päästä pois. Miten sen saa lentämään se kuilun yli? Olen kyllästynyt putoamaan kuolemaani. Auttakee kädetöntä.:(
 
Menin just ite sen kohdan...eli;

SIllon kun tuut sieltä sillä autolla, sit sä hyppäät sellaseen ramppiin mikä vie alas päin, ja sit auto tulee katolleen alas (ainakin mulle tuli) niin sit pitää kääntää se, ottaa vähän matkaa vauhtia sieltä tulosuunnasta, kääntää wathogi ja sit lähteä hyppäämään sen kuilun yli...

Onks tietoa saako siitä jotain exraa peliin jos sen pelaa läpi vaikeammalla vaikeustasolla ??
 
Jos pelaa vaikeimmalla läpi ni on kai erilainen loppu.
 
Millä tavalla...alotin just itse vaikeimmalla pelaamaan, ja muutosta helppoon oli ainakin se, että alussa kapu anto aseen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Millä tavalla...alotin just itse vaikeimmalla pelaamaan, ja muutosta helppoon oli ainakin se, että alussa kapu anto aseen...

Antaa kyllä kaikissa sen aseen..?
 
Jaa, alkaa jo dementia iskemään...:D

Aluks oli silleen et nääh, en tätä uudestaa jaksa mennä, mut sitten oli sellanen et ei helvetti milläs taktiikalla mä noi örvelöt tapan ja sit taas kauhee peli-into...

Plasma pistooli on muuten paras
 
Niin siitä isosta hypystä vielä, että sinne ramppiin on laskeuduttava täydellisesti niin ei oma tyyppi kärsi.
 
Aseet

Plasmapistooli, pistooli, snipu ja plasmarifle on varmaan pelin parhaat aseet legendarylla.

Legendarylla ei oikeesti voi mennä niiden vihollisten luo ampumaan assarilla (hajonta) tai haulikolla, Rakettinheitin on kanssa hyvä "väliaikais ase" eli ota, tuhlaa, vaihda toimii hyvin, tai jos tasossa on tankkeja niin kannattaa säästää raket niille
 
Legendaryä tässä on puoliväliin tahkottu. Perussettinä on plasmarifle ja needler (se rokkaa). Myöhemmin sitten haulikko ja pikkupöpöjen ammuskeluun wanha assault rifle. Pistooli ja tarkkuuskivääri on käytössä kun ei pääse lähemmäs räimimään ja paikka on huono needlerille. Sinko on toki käytössä, kun sellainen vain löytyy.

Kertokaa, mihin tuo plasma-pistooli on hyvä. Itse en ole oikein päässyt sinuiksi sen kanssa.

On kyllä todella hienoa, miten useammalla läpipeluukerralla keksii uusia temppuja ja tapoja selvitä tilanteista. Eri asekombinaatioita, hiiviskelyä, läpirynnimistä, näkymättömyyden hyväksikäyttöä, yms. Nyt legendaryllä keksin esim, että laskeutuvan dropshipin alle kannattaa mennä warthogilla ajamaan paskarinkiä. Siinä saa helposti koko porukan liiskattua kulkupelinsä alle.
 
Muutama kommentti Halosta...

Itse pelasin Halon pari päivää sitten läpi. Kaikki muut tasot vedin Normal vaikeustasolla paitsi 2 viimestä jotka vedin Easyllä, johtuen siitä, että olin jo pelannut toiseks viimesen tason melkein loppuun ku sekoilin pelin kans ja taso alko alusta... ei enää huvittanu ruveta tahkoaan uudestaan samalla joten vaihdon Easyyn.
Siitä viimeisestä loikasta selviää vaikka pirssi tulis katolleenki alas kunhan ajon aikana ei oo saanu liikaa osumaa. Kannattaa siis välttää vihulaisten kuteja, tulta jne.

Plasmapistooli rulettaa niiden leijuvien lasersäteitä ampuvien alusten kanssa. Plasmapistoolilla ei tarvi kuin muutama osuma niin örvelö tipahtaa... Muutenkin plasmapistooli on aivan ykkönen ainakin Normal tasolla pelattaessa... Nyt taidan alottaa pelin alusta ja kokeilen Legendarya =)

Edit: Tarkoitan plasmapistoolilla sitä parempaa versiota...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Kertokaa, mihin tuo plasma-pistooli on hyvä. Itse en ole oikein päässyt sinuiksi sen kanssa.
Lataat sitä vähän aikaa, ammut ja covenantin kilvet on hävinnyt. Ja kun kilvet ovat poissa ni meet vaan pistämään nyrkillä naamaan. Toi nyrkki ei aina riitä, ainakaan isompiin covenantteihin tai vaikeemmilla tasoilla, mutta sitten vaan ammut perään samalla pyssyllä tai jollain muulla. Ylivoimaisesti helpoin tapa saada esim jackaleitten (tyypit, joilla on sellanen keltainen kilpi) kilvet pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Ylivoimaisesti helpoin tapa saada esim jackaleitten (tyypit, joilla on sellanen keltainen kilpi) kilvet pois.

Toimii myös niitä isompia ölliäisiä vastaan joilla on se suojakilpi. Tälli plasmapistoolista ja sitten jollain muulla perään. Tosin needlerillähän ne isommatkin kaatuu, tosin jackalit ei.
 
P-pistooli

Lataa täyteen, ammu, viimeistele nyrkeillä.

Toinen vaihtoehto on syödä suojat plasma riflellä ja viimeistellä meleellä, tai vaikkapa assarilla.

Kilpijannujen (Jackals) viimeistely top 3

1. LYÖ (voi lyödä kilven läpi)
2. heitä kranaatti
3. overecharge (plasma pistoolilla) + pari laukausta
 
Eilen meni legendary läpi. Selvisi hyvin tuo plasmapistoolin hyöty, kun esim. 343 Guilty Spark -kentässä piti tyhjentää isoja huoneita jackaleista tai sitten niitä kahdessa tehtävässä olevia siltoja.

normal->heroic->legendary

Nyt on tyhjä olo. ;)
 
kai olet mennyt myös co-oppina... tätä ainakin minä odotan =)

(puuttuu toinen ohjain... mutta ei kauaa)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
kai olet mennyt myös co-oppina... tätä ainakin minä odotan =)

(puuttuu toinen ohjain... mutta ei kauaa)
Ollaan kyllä kaverin kanssa kokeiltu ja hauskaa oli.

Ei vaan kummallakaan ole ollut tarpeeksi aikaa pidempään co-op pelaamiseen. Ehkä sitä kesällä ehtisi. :) (tai sitten ei)
 
Minullakin olisi ongelma olen viidennessä kentässä Assault of the control room tai sinnepäin. Niin siellä on semmonen korkea kivirakennus oon tappanu kaikki viholliset sieltä sisältä ja ulkoa niin mitä pitäisi nyt tehä?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Minullakin olisi ongelma olen viidennessä kentässä Assault of the control room tai sinnepäin. Niin siellä on semmonen korkea kivirakennus oon tappanu kaikki viholliset sieltä sisältä ja ulkoa niin mitä pitäisi nyt tehä?:confused:
Oletan, että olet siinä aukemalla minne saavutaan sellasesta tunnelista maan alta. Noh, ei siinä oo muutakun, että meet siintä jään päältä vaan eteenpäin, siellä on sellanen rako mistä mennään eteenpäin. Siis se on suunnilleen vastapäisessä päädyssä siintä tunnelista mistä tultiin sinne aukeamalle. Ja tota siel jäällä pitäis kait olla ensiksi covenant tankki ja sitten ku se on hajotettu ni sitten sinne tulee 2 huntterii, muistaakseni. Toivottavasti puhutaan nyt samasta paikasta :)
 
Ylös Bottom