Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jenkki GameCube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chrono
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Henk.Koht maksan ennemmin extraa kuriirista kun jännitän kotona millasessa kunnossa kallis konsolini tulee elämäänsä kyllästyneiden postimiesten potkimana... :)

Hmm.. no perhana nyt alkoi itseäkin pelottamaan. Tietääkö kukaan mitään paikkaa mistä saisi tilattua Cuben ja joka käyttää kuriiria? Kun tuolta DVD box officesta en Cubea edes löytänyt..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono

Kun tuolta DVD box officesta en Cubea edes löytänyt..

Etsi lisää, kyllä niitä ainakin ennen oli siellä, piti vaan osata etsiä. (Olikohan siinä valikossa jopa sellainen kuin "consoles", vai pitikö osata mennä "hardwaren" alta?)

Itse ostin oman cubeni liksangista. Pelit tulivat jonkin verran ennen konetta dvdboxofficesta. Tein näin, että tulisi vähemmän tullia ja alvia. Liksang on luotettava vaihtoehto ja todennäköisesti nopein tuon koneen toimituksen suhteen. Tietysti kuriiritoimitus lisää hintaa, mutta en uskaltaisi antaa konettani postin moukaroitavaksi.

Itse maksoin 604e koko paketista eli Cube, Rogue leader, Madden NFL 2002, 2 muistikorttia ja lisäohjain. Hinta voi aluksi tuntua korkealta, mutta ainakin saa koneen ajoissa ja tulevaisuudessa voi tilata pelit dvdboxofficesta, sillä sieltä ei peleille tule postikuluja. Boxofficesta saa pelit halvemmalla ja aikaisemmin kuin suomesta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini

Sen voit itse valita. UPS:n kuriirit tuovat paketin kotiovelle, kun taas lentopostin joudut itse hakemaan tullista.

Tilasin jouluna 1999 Gran Turismo 2:en dragon.ca:sta lentopostina, ja postilaatikkoon asti peli saapui.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tulikettu

Tilasin jouluna 1999 Gran Turismo 2:en dragon.ca:sta lentopostina, ja postilaatikkoon asti peli saapui.
Minulle on myös monesti dragon.ca:sta lentopostina tilatut pelipaketit tulleet suoraan postilaatikkoon. Olen tilannut pelejä sieltä n. 10 kertaa ja noin puolet on jäänyt tulliin ja puolet tullut suoraan kotiin.
Periaatteessa kuitenkin noiden pitäisi jäädä tulliin ja vastaanottajan pitäisi joutua maksamaan tuo 22%:n alv.

Ylös Bottom