Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jenkkitili

s4m1

Member
Mitenkäs moisen luominen menee kohta kohdalta+ Tarkotus olisi noita Alan Waken videoita katsella siltä puolta kun kuulemma ovat paremmalla laadulla.
Jos joku voisi ystävällisesti laittaa ohjeistusta joko tähän tai privana, olisin kovin kiitollinen.
 
Vastaus: Jenkkitili

Kohta kohdalta on hieman liikaa pyydetty, mutta:

Luot uuden gamertagin. Eli oletettavasi kirjaudut ulos nykyiseltä gamertagilta/profiililta ja siinä kirjautumisruudussa varmaan on kohta, josta uuden tagin voi luoda. Kun kysytään maata (country), niin laitat siihen United States. Osoitetiedot voi heittää ihan päästä tai jos ei onnistu, niin katsot vaikka Google Mapseista jonkin USAn maaperällä sijaitsevan katuosoitteen. Siinä se.
 
Vastaus: Jenkkitili

Sain toimimaan ja ladattua, löysin vihdoin riittävät ohjeet....
Jotta jatkossa vältyttäisiin turhalta kyselyltä, olisitko hyvä ja antaisit linkin ohjeisiin myös tänne?

Kiitos.
 
Vastaus: Jenkkitili

Mitä tapahtuisi jos tekisi us-tilin, lataisi sillä usassa ilmestyneen arcade-pelin trialin, pelaisi sitä omalla gamertagilla/ lataisi omalla suomi gamertagilla kokoversion ja pelailisi sillä live pelejä?
 
Vastaus: Jenkkitili

Mitä tapahtuisi jos tekisi us-tilin, lataisi sillä usassa ilmestyneen arcade-pelin trialin, pelaisi sitä omalla gamertagilla/ lataisi omalla suomi gamertagilla kokoversion ja pelailisi sillä live pelejä?
Jenkkitilillä voit imuroida trialit ja pelailu onnistuu omalla gamertagillä. Mutta kokoversion joutunet ostamaan jenkkipisteillä, jos peli ei Suomessa ole virallisesti saatavilla. Näin ainakin olen asian ymmärtänyt.
 
Vastaus: Jenkkitili

Mitä tapahtuisi jos tekisi us-tilin, lataisi sillä usassa ilmestyneen arcade-pelin trialin, pelaisi sitä omalla gamertagilla/ lataisi omalla suomi gamertagilla kokoversion ja pelailisi sillä live pelejä?

Yritätkö säkin saada ladattua Full House Pokerin? Taitaa olla tämä ainoa tapa siihen, voi kun vain jaksaisi alkaa tuohon rulijanssiin...ilmoittele mikäli onnistut. Varmaan helpointa olisi hankkia siihen sitten jostain halpa 800 USA-pisteen paketti, ettei tarvi luottokorttitietoja laitella.
 
Vastaus: Jenkkitili

Full house poker tässä on mielessä. :) ja trialin jo latasinkin. Kertokaahan mistä sais jenkkipisteitä helpoimmalla?

Eikai näistä sitten mitään banneja saa? :cool:
 
Vastaus: Jenkkitili

Full house poker tässä on mielessä. :) ja trialin jo latasinkin. Kertokaahan mistä sais jenkkipisteitä helpoimmalla?

Eikai näistä sitten mitään banneja saa? :cool:

Odotas kun vähän tsiikailen netistä noita koodeja halvalla, laitan edittiä JOS löydän halvalla. Niin ja tuo bannausjuttu..se tässä vähän niinku eniten pelottaakin, jos Microsoft huomaa että pelataan peliä jota meidän ei saisi pelata. Muistaakseni jo tuon ulkomaisen tunnuksen tekeminen rikkoo joitain käyttöehtoja :( Toki en ole tästä varma..
 
Vastaus: Jenkkitili

Eikai näistä sitten mitään banneja saa? :cool:
Ei saa. Ihmisillä on ollut noita feikkitunnuksia kautta maailman sivun, enkä tiedä, että ketään olisi sen vuoksi bannittu. Eli kunhan ei tee mitään typerää, ei ole mitään syytä huoleen.
 
Vastaus: Jenkkitili

Ei saa. Ihmisillä on ollut noita feikkitunnuksia kautta maailman sivun, enkä tiedä, että ketään olisi sen vuoksi bannittu. Eli kunhan ei tee mitään typerää, ei ole mitään syytä huoleen.

Niin eli jos kiltisti ostat siihen ulkomaisia pointseja, niin kaikki ok..en halua mainostaa, mutta tuolta ainakin saa kohtuuhintaan sellaisen 800 us pisteen paketin e-mail deliveryllä: Maximus Cards - Your number one source for Instant Xbox Live Points, PSN Card, Wii Points, Warcraft Key and iTunes Prepaid. Aivan uusi tuttavuus ainakin minulle tuo sivu, kun näyttää olevan EU-alueenkin koodeja myynnissä. Tuolta löyty 20 dollarilla 1600 pistettä: PCGameSupply Buy & Download PC Games, Xbox, Wii & Playstation Cards . Maximus myy 800 pistettä 15 dollarilla...sellainen 10 dollaria = 800 MSP ois kaikkein paras vaihtoehto :D

Nyt uskaltauduin itsekin tekemään sitten tunnuksen ja tietenkin Aegis Wing kannattaa ladata koska on täysin ilmainen ja täysversio. Hauskaa että nyt pääsee vihdoin kokeilemaan millaisia nuo Indie-pelit onkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jenkkitili

Minulla on tilit Suomessa, Englannissa ja Usassa. Englannista otin Pokerin trialin ja USAsta MLB11:n demon juuri tällä viikolla. Jostain syystä kaikkien tavaroiden lataaminen ei Suomi-tunnarilla onnistu -> lataan ne muilla tunnuksilla. Samoin Indie-pelit eivät minulla edes Suomi-tunnuksella näy, otan/ostan ne muilla. Minusta tarjonta & mainostaminen on paremmin hanskattu muissa kauppapaikoissa, mm. pysyvästi alennetuista hinnoista ei minun Suomi-tunnukseni käyttöliittymässä näy jälkeäkään, kun taas UK-tunnuksella niihin pääse kuvakkeen kautta näppärästi.

Täytyypä tehdä Japsi-tunnus vielä, se puuttuu kokoelmasta.

Edit: tehty on. Ei tuosta saa ihan samalla tavalla selvää kuin Suomi/Usa/Englanti -kauppapaikoista, mutta kyllä sieltä hassuja demoja löytyi. Näyttäisi, ettei Japanissa julkaistu party-peleistä kuin Uprising ja Bejeweled, eli Poker, BG&E ja Torchlight puuttuvat. Muutenkin listoilla näkyi ihan älyttömän vanhaa kamaa, mutta kun en tiennyt selaanko uutukaisten vai suosituimpien listaa, en voi olla varma oliko ne oikeasti noin eri aikataulussa. 95% UI:sta on Japaniksi. Pisteitä en sinne vielä hankkinut, koska tuskin tarvitsen mitään japaninkielistä sisältöä elämääni.

Ja Fullhouse Pokerista - ihan OK, mutta 3D-kuvakulma välillä peittää jotain asioita. Demossa konetta vastaan jotenkin turhan helpolla sai rahaa kasaan, mutta eipä tuota ole konetta vastaan tarkoitettukaan pelattavaksi. Taidan silti pelata pokerini Ikkunoissa, oikealla rahalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jenkkitili

Minulla on tilit Suomessa, Englannissa ja Usassa. Englannista otin Pokerin trialin ja USAsta MLB11:n demon juuri tällä viikolla. Jostain syystä kaikkien tavaroiden lataaminen ei Suomi-tunnarilla onnistu -> lataan ne muilla tunnuksilla. Samoin Indie-pelit eivät minulla edes Suomi-tunnuksella näy, otan/ostan ne muilla. Minusta tarjonta & mainostaminen on paremmin hanskattu muissa kauppapaikoissa, mm. pysyvästi alennetuista hinnoista ei minun Suomi-tunnukseni käyttöliittymässä näy jälkeäkään, kun taas UK-tunnuksella niihin pääse kuvakkeen kautta näppärästi.

Täytyypä tehdä Japsi-tunnus vielä, se puuttuu kokoelmasta.

Ainoa paha noissa on vaan, että esim. Japsi-tunnari vaatii nimenomaan JP MSP-pisteitä. Harmi ettei nuo MSP-kortit ole "worldwide".

OFFTOPIC: Toi Full House Poker on aivan mainio peli, kokeilin trial-versiona :D Itse hommasin 1600 US MSP pistettä 15 eurolla sivuilta: OffGamers.com
 
Ylös Bottom