Vastaus: Jenkkitili
Minulla on tilit Suomessa, Englannissa ja Usassa. Englannista otin Pokerin trialin ja USAsta MLB11:n demon juuri tällä viikolla. Jostain syystä kaikkien tavaroiden lataaminen ei Suomi-tunnarilla onnistu -> lataan ne muilla tunnuksilla. Samoin Indie-pelit eivät minulla edes Suomi-tunnuksella näy, otan/ostan ne muilla. Minusta tarjonta & mainostaminen on paremmin hanskattu muissa kauppapaikoissa, mm. pysyvästi alennetuista hinnoista ei minun Suomi-tunnukseni käyttöliittymässä näy jälkeäkään, kun taas UK-tunnuksella niihin pääse kuvakkeen kautta näppärästi.
Täytyypä tehdä Japsi-tunnus vielä, se puuttuu kokoelmasta.
Edit: tehty on. Ei tuosta saa ihan samalla tavalla selvää kuin Suomi/Usa/Englanti -kauppapaikoista, mutta kyllä sieltä hassuja demoja löytyi. Näyttäisi, ettei Japanissa julkaistu party-peleistä kuin Uprising ja Bejeweled, eli Poker, BG&E ja Torchlight puuttuvat. Muutenkin listoilla näkyi ihan älyttömän vanhaa kamaa, mutta kun en tiennyt selaanko uutukaisten vai suosituimpien listaa, en voi olla varma oliko ne oikeasti noin eri aikataulussa. 95% UI:sta on Japaniksi. Pisteitä en sinne vielä hankkinut, koska tuskin tarvitsen mitään japaninkielistä sisältöä elämääni.
Ja Fullhouse Pokerista - ihan OK, mutta 3D-kuvakulma välillä peittää jotain asioita. Demossa konetta vastaan jotenkin turhan helpolla sai rahaa kasaan, mutta eipä tuota ole konetta vastaan tarkoitettukaan pelattavaksi. Taidan silti pelata pokerini Ikkunoissa, oikealla rahalla.