Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jet Set Radio 2 Cubelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Batou

New Member
CubeFin uutisoi Jet Set Radio 2:n tulemisesta Cubelle. Huhu tämä ainakin vielä on, mutta toivottavasti tämä ei vaan jää huhuksi. :D Ihmettelen vaan, että missä vaiheessa mukamas luvattiin JSR2:n tulemista Dreamcastille? En ainakaan itse muista mitään sellaista. Samapa tuo, kunhan vaan jollekin koneelle tulee vielä jatkoa Jet Set Radio sarjalle. :) Nyt odottamaan varmistusta suuntaan tai toiseen. Ehkä voisi alkaa jo pyyhkimään pölyjä Cube päältä, ihan varuilta vaan. :)

Tässä linkki kyseiseen uutiseen:http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=488

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Ihmettelen vaan, että missä vaiheessa mukamas luvattiin JSR2:n tulemista Dreamcastille? En ainakaan itse muista mitään sellaista.

Tjooh, en tästä itsekään ollut hirveämmin tietoinen, mutta kerroin vain mitä lähteessä (Gamesarefun.com) sanottiin, tiedä siitä sitten...

Saapa nähdä kuinka asian laita tulee lopulta olemaan.

Jepjep. Ajattelin vain tehdä itse aiheesta postin tänne, kun kukaan muukaan ei ollut kerinnyt tai kiinostunut. Linkki vain unohtui. :( Jet Set Radio oli hyvä syys ostaa DC ja Jet Set Radio Future taasen hyvä syy ostaa Xbox. :D Nyt on jo valmiina GC, joten peli vain puuttuu. ;) Toivotaan parasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Ihmettelen vaan, että missä vaiheessa mukamas luvattiin JSR2:n tulemista Dreamcastille?
Kyllä peli oli suunnitteilla, mutta en sitten tiedä kuinka pitkälle projekti ehti... Ja siis Xboxin JSRF ei ole JSR2 (ei kukaan ole vielä väittänytkään täällä niin, mutta mainitsinpahan kumminkin).

Ylös Bottom